| Laatija | Viesti |
|---|
tjalps
| 23 tammikuu 2005 21:17 ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Hei!
Olen alkaen ZigBee suunnittelu, koska uskon, että se on todella suuri potetntial koska hinta-ja käytettävyyttä.
Onko kukaan yrittänyt Microchip demo ja miten se toimii? Miten kanssa pino?
Voitko sugest kanssa, mikä on paras aloittaa?
Voimmeko todella saavuttaa 25m etäisyydet ja enemmän?
Ole hyvä, kirjoita mitään, mitä mieltä olet on hyvä uusia ihmisiä tästä aiheesta!
terveisin! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
svicent
| 23 tammikuu 2005 21:55 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Issue 175 (helmikuu 2005) Circuit Cellar aikakauslehti sisältää Osa 1 on opetusohjelman koko ZigBee. Opetusohjelma sisältää kaksi osaa.
Terveisin |
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 24 tammikuu 2005 0:20 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| | tjalps wrote: | Hei!
Olen alkaen ZigBee suunnittelu, koska uskon, että se on todella suuri potetntial koska hinta-ja käytettävyyttä.
Onko kukaan yrittänyt Microchip demo ja miten se toimii? Miten kanssa pino?
Voitko sugest kanssa, mikä on paras aloittaa?
Voimmeko todella saavuttaa 25m etäisyydet ja enemmän?
Ole hyvä, kirjoita mitään, mitä mieltä olet on hyvä uusia ihmisiä tästä aiheesta!
terveisin! |
Hei
1) Kokeile etsiä ZigBee tällä foorumilla ja löydät jonkin verran tietoa ZigBee 2) Siirry www.zigbee.org varten johdantokappale info 3) On olemassa joitakin hyviä IEEE papereita tästä aiheesta
Range: 25m ei pitäisi olla ongelma. Freescale on saavuttanut linkin yli 300m! ZigBee Pakit: ember, Microchip, Chipcon ja Freescale tarjota ZigBee pakkaukset. The ember pino on melko siisti. En tiedä muista. Kokeile itse.
Onnea |
|
| Palaa alkuun | |
 |
tjalps
| 24 tammikuu 2005 12:14 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Hei!
Mitä tarkoitat, että ember pino on siisti?
Terveisin! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 24 tammikuu 2005 13:34 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
Mitä tarkoitat, että ember pino on siisti?
Terveisin! |
"Se näyttää toimivan hyvin". |
|
| Palaa alkuun | |
 |
tjalps
| 24 tammikuu 2005 14:15 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Hei!
Teitkö ostaa täysin kehittyneen järjestelmän ember tai sinulla Aloitin vain ember IC: n?
Terveisin! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 24 tammikuu 2005 19:17 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
Teitkö ostaa täysin kehittyneen järjestelmän ember tai sinulla Aloitin vain ember IC: n?
Terveisin! |
Hei
Tiimimme on alkanut viime aikoina on tämä seos ulkoisten pakkia ja omaa teknologiaa.
ATB |
|
| Palaa alkuun | |
 |
milojames
| 24 tammikuu 2005 22:07 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Tutustu http://www.freescale.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=13192DSK&parentCode=ZRP-1&nodeId=02XPgQhCQ6m6cy7103 . Olen pelannut noin kanssa freescale Development Kit ja se toimii oikein hyvin. Voit saada 25m, mutta sinun täytyy rakentaa oman antenneja. Jotka koskevat eval aluksella ei ole kovin hyvä. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 25 tammikuu 2005 0:46 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| | milojames wrote: | Tutustu h ** p: / / www.freescale.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=13192DSK&parentCode=ZRP-1&nodeId=02XPgQhCQ6m6cy7103 . Olen pelannut noin kanssa freescale Development Kit ja se toimii oikein hyvin. Voit saada 25m, mutta sinun täytyy rakentaa oman antenneja. Jotka koskevat eval aluksella ei ole kovin hyvä. |
Onko oikein, että sinun tarvitse kahta antennia? Näyttää siltä, että se esite. Kiitos. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
tjalps
| 25 tammikuu 2005 9:02 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Kumpi on parempi EMBER tai FREESCALE?
Terveisin! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 25 tammikuu 2005 10:09 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| | tjalps wrote: | Kumpi on parempi EMBER tai FREESCALE?
Terveisin! |
Vaikea sanoa. Sinun täytyy työskennellä sekä kertoa. En ole.
ATB |
|
| Palaa alkuun | |
 |
milojames
| 28 tammikuu 2005 1:17 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Kyllä, freescale osat ovat erillisessä tx ja rx antenni. Olen käyttänyt tx / rx siirtyä käyttämään vain yhden antennin, mutta oletan, että sinulla voisi myös suunnitella passiivinen yhdistämällä circut koska laite ei ole koskaan lähettää tai vastaanottaa samanaikaisesti.
että chipcon CC2420 on paljon mukavampaa osa, ja sillä on tx / rx kytkin rakennettu sekä laitteisto perustuvat salauksen, mutta se on kallista, joten on käytettävä freescale osittain. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Google AdSense

| 28 tammikuu 2005 1:17 Mainokset | | |
|
|
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 28 tammikuu 2005 10:19 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| | milojames wrote: | Kyllä, freescale osat ovat erillisessä tx ja rx antenni. Olen käyttänyt tx / rx siirtyä käyttämään vain yhden antennin, mutta oletan, että sinulla voisi myös suunnitella passiivinen yhdistämällä circut koska laite ei ole koskaan lähettää tai vastaanottaa samanaikaisesti.
että chipcon CC2420 on paljon mukavampaa osa, ja sillä on tx / rx kytkin rakennettu sekä laitteisto perustuvat salauksen, mutta se on kallista, joten on käytettävä freescale osittain. |
Tuleva osia myös newcommers näyttävät olevan paremmin. Vaikea sanoa mikä on paras.
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
mitesh
| 29 tammikuu 2005 11:31 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Hei Onko kaikki elimet ovat täynnä yksityiskohtia ZigBee. Tee jokin elin on extra Freescale kehityksen aluksella.
Pyydän teitä tukemaan minua, en halua. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
DonJ
| 29 tammikuu 2005 15:00 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| | mitesh wrote: | Hei Onko kaikki elimet ovat täynnä yksityiskohtia ZigBee. Tee jokin elin on extra Freescale kehityksen aluksella.
Pyydän teitä tukemaan minua, en halua. |
Mielestäni se ei ole vapaa.
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
tjalps
| 29 tammikuu 2005 17:30 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| Hei!
Yest se on totta. Alusta Freescale oli rajallinen määrä kehityksen Pakit ja nyt hän stoped Toiminnan ja jos olen oikeassa voit tilata Development Kit noin 99 dollaria, joka on paljon halvempaa kuin ember ja ChipCon.
terveisin! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
ivoblog
| |
| Palaa alkuun | |
 |
omara007
Liittynyt: 06 tammikuu 2003 Posts: 1273 Auttanut: 38 Sijainti: Dubai
| 03 toukokuu 2005 5:42 Re: ZigBee-Miten aloittaa | | |
|
| | Olen kuullut, että Freescale on jakelussa ZigBee MAC-koodi ilmaiseksi, mutta tietyin conditionds tai jotain .. Onko tämä totta? .. Jos kyllä, miten voin saada tämän koodin että aion käyttää sitä minun master? |
|
| Palaa alkuun | |
 |