Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

johtaa happo akku laturi suunnittelu auttaa

Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional laitteiston ja Electronics Design -> lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa
Arabiankielinen toisintoBulgaria versioKatalaani versioTšekki versioTanska versioSaksa versioKreikankielinen toisintoEnglanti versioEspanja versioRuotsinkielinen versioRanska versioHindi versioKroatia versioIndonesia versioItalian versionHeprea versioJapanin versioKorealainen versioLiettua versioLatvia versioHollanti versioNorja versioPuola versioPortugali versioRomania versioVenäjä versioSlovakian versioSloveeni versioSerbia versioRuotsinkielinen versioTagalog versioUkraina versioVietnam versioKiina versio
Laatija Viesti
Giorgia

Auttanut: 1

Post 28 tammikuu 2005 14:44 johtaa happo akku laturi suunnittelu auttaa
tags: ferromagneettisten akkulaturin

Hi friends,
Kuka tahansa voi auttaa minua suunnittelu automaattinen akkulaturin järjestelmä johtaa happo akku 24 Vdc 660 A / h
Itse asiassa minun on suuri nykyinen noin 66 A @ 27 Vdc
Mikä on paras menetelmä: kytkin tilassa sääntelijä, lineaarisia sääntelijä tai ferromagneettisten sääntelijä?
jokin on näyte projektin?
Kaikki apu on hyvin arvostaa!

Thanks in advance
Palaa alkuun
wizpic

Auttanut: 24

Post 28 tammikuu 2005 21:51 Re: lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa

Hi Giorgia

Sinun pyytää joitain suuria virtauksia siellä. Minulla on muutamia kysymyksiä sinulle
Lyhyt kuvaus siitä, miten chager toimii. Kun paristot ovat 80% päästetään (jos laturi on caple maksupäätösten klo 65amps) alkaen nykyinen on 65amps se kestää n. 10hrs päästä 80% ladattu (joka tunnetaan on kaasunpoistoon vaihe) 2.4VPC (volttia per solu) X12 (24V) = 28,8 paristot alkavat kaasunpoistoon tämä alkaa ajastin, jonka voi asettaa 3/4hrs tällä kertaa periä korkoa on droped (paristot ottaa rajoittaa tällä hetkellä), ja sillä on batteris päästä täysin maksutta 2.6VPC = 31.2 ja korkeana käsittelyssä akku olisi 1250-1280 koska jos paristot dont päästä sitten supistumiseen ja jos SG on yli 1300 tehn tämä tarkoittaa paristot ovat lopussa on hyödyllinen (IE tapana pitää lataus) jälkeen 3 tai 4hrs laturi pitäisi sammuttaa estää yli syytteeseen. jälkeen kaasunpoistoon vaiheessa voit hallita nykyisiä ja pitää akun jännitteen 27.6V (tämä on tiedossa on kelluva) nykyinen voi olla 5%: n on max ouptut nykyinen

Voitko antaa meille lisätietoja akku. On raskaiden tyyppi auton akku vai ovatko ne sinlge soluissa (2Volts kunkin) a 660AH akku on melko suuri akku.

Q1. Mikä on aika roskapostin, jonka haluat ladata akkuja, koska olen töissä sitä on 660 / 8 = 82,5 Amps lataa akkuja 12-14hrs 80% tyhjä. ja maksutta. ne 8hrs sinun tarvitsee 132Amp laturiin.
Q2. Jos nämä ovat raskaiden 12V akkuja on se AH lukemis-tai craning kapasiteetti?

sinun tarvitsee transfomer kaapeli toimittaa 70-75Amps joten dont yli työn muuntaja ja ulostulo jännite 33-35V. sinun on käytettävä sillan Rectifier (85amp tyypin kanssa 4 75Amp diodia ja suuri jäähdytyslevy) a mians kontaktori vaihtaa sen päälle / pois ja ajastin-kortin voi dectect akun jännite.
Joten periaatteessa mielestäni etsimäsi teollisuuden tyyppi chager. se kaikki depands ja paristot käytät.
Olen vain lyhyt kuvaus on i voivat mennä päälle (thats kymmenen vuotta, akku ja laturi peli ei sinulle)

toivomme, että tämä auttaa sinua

wizpic
Palaa alkuun
Giorgia

Auttanut: 1

Post 03 helmikuu 2005 22:31 Re: lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa

Hi Wizpic,
Kiitos paljon sinulle apua ja anteeksi myöhäistä minun vastaus

akun ovat raskaiden autojen tyyppi 4x 12 v. 330 A / h kukin
ja i tarvitse ladata sitä noin 10 / 12 tuntia.
Etsin Kaavio, ideoita ja dokumentointi, miten rakentaa automaattinen akkulaturin.

Thanks in advance, apua on hyvin arvostaa!
Palaa alkuun
fuzzy

Auttanut: 10

Post 04 helmikuu 2005 16:38 Re: lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa

Hei;
Pls tarkistaa www.microchip.com hakemuksen merkinnän alueella.
Palaa alkuun
neuralc

Auttanut: 5

Post 04 helmikuu 2005 16:58 johtaa happo akku laturi suunnittelu auttaa
tags: rakentaa uc3906n

Hei,
Tarkista tämän artikkeleita:

h ** p: / / www.vicr.com / documents / design_articles / pb_battery-charger.pdf

h ** p: / / www.panasonic.com / teollisuuden / akku / oem / images / pdf / Panasonic_VRLA_ChargingMethods.pdf

h ** p: / / wwww.ges.cz/sheet/u/uc3906n.pdf

Minun ongelmani on nyt rakentaa AC (230VAC)-DC (40Vdc) (100W) muunnin (ehkä vaihtaa tilan korkea tehokkuus)?

NeuralC
Palaa alkuun
Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional laitteiston ja Electronics Design -> lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS