| Laatija | Viesti |
|---|
Giorgia
| 28 tammikuu 2005 14:44 johtaa happo akku laturi suunnittelu auttaa | | | tags: ferromagneettisten akkulaturin |
|
| Hi friends, Kuka tahansa voi auttaa minua suunnittelu automaattinen akkulaturin järjestelmä johtaa happo akku 24 Vdc 660 A / h Itse asiassa minun on suuri nykyinen noin 66 A @ 27 Vdc Mikä on paras menetelmä: kytkin tilassa sääntelijä, lineaarisia sääntelijä tai ferromagneettisten sääntelijä? jokin on näyte projektin? Kaikki apu on hyvin arvostaa!
Thanks in advance |
|
| Palaa alkuun | |
 |
wizpic
| 28 tammikuu 2005 21:51 Re: lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa | | |
|
| Hi Giorgia
Sinun pyytää joitain suuria virtauksia siellä. Minulla on muutamia kysymyksiä sinulle Lyhyt kuvaus siitä, miten chager toimii. Kun paristot ovat 80% päästetään (jos laturi on caple maksupäätösten klo 65amps) alkaen nykyinen on 65amps se kestää n. 10hrs päästä 80% ladattu (joka tunnetaan on kaasunpoistoon vaihe) 2.4VPC (volttia per solu) X12 (24V) = 28,8 paristot alkavat kaasunpoistoon tämä alkaa ajastin, jonka voi asettaa 3/4hrs tällä kertaa periä korkoa on droped (paristot ottaa rajoittaa tällä hetkellä), ja sillä on batteris päästä täysin maksutta 2.6VPC = 31.2 ja korkeana käsittelyssä akku olisi 1250-1280 koska jos paristot dont päästä sitten supistumiseen ja jos SG on yli 1300 tehn tämä tarkoittaa paristot ovat lopussa on hyödyllinen (IE tapana pitää lataus) jälkeen 3 tai 4hrs laturi pitäisi sammuttaa estää yli syytteeseen. jälkeen kaasunpoistoon vaiheessa voit hallita nykyisiä ja pitää akun jännitteen 27.6V (tämä on tiedossa on kelluva) nykyinen voi olla 5%: n on max ouptut nykyinen
Voitko antaa meille lisätietoja akku. On raskaiden tyyppi auton akku vai ovatko ne sinlge soluissa (2Volts kunkin) a 660AH akku on melko suuri akku.
Q1. Mikä on aika roskapostin, jonka haluat ladata akkuja, koska olen töissä sitä on 660 / 8 = 82,5 Amps lataa akkuja 12-14hrs 80% tyhjä. ja maksutta. ne 8hrs sinun tarvitsee 132Amp laturiin. Q2. Jos nämä ovat raskaiden 12V akkuja on se AH lukemis-tai craning kapasiteetti?
sinun tarvitsee transfomer kaapeli toimittaa 70-75Amps joten dont yli työn muuntaja ja ulostulo jännite 33-35V. sinun on käytettävä sillan Rectifier (85amp tyypin kanssa 4 75Amp diodia ja suuri jäähdytyslevy) a mians kontaktori vaihtaa sen päälle / pois ja ajastin-kortin voi dectect akun jännite. Joten periaatteessa mielestäni etsimäsi teollisuuden tyyppi chager. se kaikki depands ja paristot käytät. Olen vain lyhyt kuvaus on i voivat mennä päälle (thats kymmenen vuotta, akku ja laturi peli ei sinulle)
toivomme, että tämä auttaa sinua
wizpic |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Giorgia
| 03 helmikuu 2005 22:31 Re: lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa | | |
|
| Hi Wizpic, Kiitos paljon sinulle apua ja anteeksi myöhäistä minun vastaus
akun ovat raskaiden autojen tyyppi 4x 12 v. 330 A / h kukin ja i tarvitse ladata sitä noin 10 / 12 tuntia. Etsin Kaavio, ideoita ja dokumentointi, miten rakentaa automaattinen akkulaturin.
Thanks in advance, apua on hyvin arvostaa! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
fuzzy
| 04 helmikuu 2005 16:38 Re: lyijyparistot-akkulaturin suunnittelu auttaa | | |
|
| Hei; Pls tarkistaa www.microchip.com hakemuksen merkinnän alueella. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
neuralc
| 04 helmikuu 2005 16:58 johtaa happo akku laturi suunnittelu auttaa | | | tags: rakentaa uc3906n |
|
| Hei, Tarkista tämän artikkeleita:
h ** p: / / www.vicr.com / documents / design_articles / pb_battery-charger.pdf
h ** p: / / www.panasonic.com / teollisuuden / akku / oem / images / pdf / Panasonic_VRLA_ChargingMethods.pdf
h ** p: / / wwww.ges.cz/sheet/u/uc3906n.pdf
Minun ongelmani on nyt rakentaa AC (230VAC)-DC (40Vdc) (100W) muunnin (ehkä vaihtaa tilan korkea tehokkuus)?
NeuralC |
|
| Palaa alkuun | |
 |