Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

Miten määritellä MOS Switch kuvasuhde?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Analog IC Design & Layout -> Miten määritellä MOS Switch kuvasuhde?
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Laatijan Viesti
Ethanin

Post 17 kesäkuu 2005 17:53 selvittäminen MOS Switch kuvasuhde?

Hi there,

Tällä hetkellä olen opiskelija ja työskentelee OTA kytkimellä-kondensaattori CMFB ja myöhemmin aikoo siirtyä-kondensaattori vahvistimen suunnittelussa. Mietin mikä on paras MOS-kytkin kuvasuhde.

Sanoa, ja TSMC 0.35um teknologia 5V prosessi, vähimmäispituus on 0,5 mikronia. Niin miten voin valita W / L NMOS kytkimiä kytkin-kondensaattori CMFB ja myös näytteenotto-ja vahvistin?
jos minun pitäisi sijoittaa siirto portit kytkin ja NMOS vain kytkimet?

Olen lukenut Martin kirja, Razavi kirja, ja joitakin papereita. Jotkut sanoi vähimmäispituus ja laaja leveys, joitakin papereita sanoi jopa pitkän siirtyy vähentää kellon feedthrough (vuonna 2004 ISSCC).

Joten olen hämmentynyt. Voiko joku kertoa minulle enemmän KÄYTÄNNÖN sääntöjä ja tarkempia sääntöjä tämän?

Ethanin
Takaisin alkuun
View user's profile
Google
AdSenseen

Post 17 kesäkuu 2005 17:53 Ads

Takaisin alkuun
aryajur

Auttoi: 73
Sijainti: Sunnyvale, USA

Post 17 kesäkuu 2005 22:21 Re: Miten määritetään MOS Switch kuvasuhde?

1. kaikki, päättää, voitko laittaa siirto portin tai NMOS-PMOS vain Switch riippuu mitä kytkin on kuljettava. NMOS voi siirtää alhainen jännite kunnolla eikä suuria jännitteitä, mutta PMOS ei päinvastoin. SO ja panoksia, jotka on läpäistävä korkeita ja matalia arvoja vaatisi lähetyksen portti.
Koon yksilön siirtymistä transistori, jota käytetään siirtämään signaalia, sinun on tehtävä laskuun koko siirtyä mahdollisimman alhainen, eli sen vastustuskyvystä on alhainen. Käyttämällä transistori, koska kytkin toimimme sen triodi alueella (MOS) tai kylläisyyttä alue (BJT) niin siitä triodi alueen kaava voidaan laskea vastuksen kytkimen ja yrittää minimoida sitä. Se on helposti nähtävissä, että W on mahdollisimman suuri. Mutta sinun on myös harkittava loistaudit kapasitanssi että suurenee W. siis lisätä W vain Jopa määrä Jopa joka loistaudit kapasitanssi arvo on hyväksyttävissä. Loistauti kapasitanssi satuttaa ur kaistanleveyttä jos välität, että myös se jäte puolet signaalin vallan Lataaminen ja purkaminen joka kerta.
Takaisin alkuun
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Analog IC Design & Layout -> Miten määritellä MOS Switch kuvasuhde?
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 tuntia

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS