elektroniikka foorumi

Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

Visual Basic 6/.net tai 2005?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> PC-ohjelmointi ja Liitännät -> Visual Basic 6/.net tai 2005?
Laatijan Viesti
crowinu

Auttoi: 1

Post 13 tammikuu 2006 8:10

Hi there,

Mikä on kaikkein effiecent näiden kolmen? VB.net, VB 2005 tai VB6?

Minun täytyy käyttöliittymä PIC trough sarjaportin myös lukea tietoja USB-laitteesta?

apua?
Takaisin alkuun
Aivokuoresta

Auttoi: 8
Sijainti: Marokko

Post 14 tammikuu 2006 17:32

vb.net on paras mielestäni.
VB6 on kuollut ja tue Microsoftin nyt
Takaisin alkuun
hr_rezaee

Auttoi: 88
Sijainti: Iran-Mashhad

Post 15 tammikuu 2006 7:22

vb.net on hyvä, mutta se tarvitsee. NET platform kulua.
Voit helposti käyttöliittymän sinun MCU kanssa VB6.
käyttö mscomm.ocx ActiveX.
Takaisin alkuun
metallin

Auttoi: 13

Post 15 tammikuu 2006 22:39

Re: Visual Basic 6/.net tai 2005?

Hei

VB.NET on sama kuin VB 2005, millään tavalla, useimpien vaikea asioita tehdä VB6 ovat palan kakkua nyt VB.NET, kuten kirjallisesti rekisterin ja INI-tiedostoja, tarjotin käsittelyyn, ja monia muita asioita. Aloitin VB6, ja muutti VB.NET kuukautta myöhemmin. Mutta olen vielä oppimista, ja pidän todella VB.NET nyt.

Valvonnan paneelit eivät tue VB.NET, mutta voimme tehdä väärennös valvoa matriisi, tai mitä kutsutaan, joukko valvonnan avulla säätöominaisuudet. Lisäksi nimetään uudelleen tiedosto ei enää tueta VB.NET, tunsin turhautunut teoissa, mutta olen ratkaissut, että käyttämällä Siirrä menetelmää tiedosto luokka, joka minulle mahdollisuuden vaihtaa tiedoston nimen ja siirtää sen toiseen paikkaan samaan aikaan, aika hyvä. XP-tyyli on helppo toteuttaa VB.NET käyttäen enablevisualstyles, ja doevents. IDE on hyvin auttaa, erityisesti Microsoft Visual Studio 2005, sen todella hämmästyttävä ja helposti hallittavissa.

Ei tarvitse valittaa. NET Framework enempää, kun se jakaa hakemuksen, koska se on sisällytetty uuteen tulevan Windows Vista nyt, ennemmin tai myöhemmin, VB6 menettävät sen toiminnallisuutta. Voin sanoa, että. NET on Microsoftin ohjelmien kieli seuraavan 10 vuoden aikana, joten miksi jäädä junasta, tai edes myöhässä siinä.
Takaisin alkuun
aslm

Auttoi: 5

Post 15 tammikuu 2006 22:48

Olin hieman samassa tilanteessa jokin aika sitten.

VB.NET parempi kieli, tukea esineiden ja simular paremmin kehitysyhteisasiat ympäristöön. Big haittapuoli on se, että. NET-alustan on oltava asennettuna noin 24MB tietoja. Minusta on sisällytettävä XP SP2. Tämä ei ole availibel varten W95/98, tietokoneessa on käytössä W2K ja XP.

VB 6 toimii edelleen ja voi "päivittää" uusia OCX komponentteja ja simular tarvittaessa. Tässä tapauksessa Runtime Environment on pari dll-tiedostoista, helppo asentaa sovelluksen kanssa.

Loppujen lopuksi olen itse valinnut VB 6 minun jakeluun tarvittava Oma ohjelma ja ei halua kaikkia ongelmia. NET platform instalation ja tukea en asiakkaille. Jos ohjelmisto olisi käytetty muutamia tietokoneita alaisuudessani olisin asentanut. NET juttuja ja Gone with VB. NET -

Sarjaportti pääsy on helppoa, VB vain käyttää MSCOMM. Ainoa rajoitus olen törmätä on, että se tukee vain satama Numers jopa 16. Loppujen lopuksi meni ulkoista ratkaisua kiertää tämän ...

osalta Me
Takaisin alkuun
metallin

Post 15 tammikuu 2006 23:04

Hei

VB.NET on sama kuin VB 2005, millään tavalla, useimpien vaikea asioita tehdä VB6 ovat palan kakkua nyt VB.NET, kuten kirjallisesti rekisterin ja INI-tiedostoja, tarjotin käsittelyyn, ja monia muita asioita. Aloitin VB6, ja muutti VB.NET kuukautta myöhemmin. Mutta olen vielä oppimista, ja pidän todella VB.NET nyt.

Valvonnan paneelit eivät tue VB.NET, mutta voimme tehdä väärennös valvoa matriisi, tai mitä kutsutaan, joukko valvonnan avulla säätöominaisuudet. Lisäksi nimetään uudelleen tiedosto ei enää tueta VB.NET, tunsin turhautunut teoissa, mutta olen ratkaissut, että käyttämällä Siirrä menetelmää tiedosto luokka, joka minulle mahdollisuuden vaihtaa tiedoston nimen ja siirtää sen toiseen paikkaan samaan aikaan, aika hyvä. XP-tyyli on helppo toteuttaa VB.NET käyttäen enablevisualstyles, ja doevents. IDE on hyvin auttaa, erityisesti Microsoft Visual Studio 2005, sen todella hämmästyttävä ja helposti hallittavissa.

Ei tarvitse valittaa. NET Framework enempää, kun se jakaa hakemuksen, koska se on sisällytetty uuteen tulevan Windows Vista nyt, ennemmin tai myöhemmin, VB6 menettävät sen toiminnallisuutta. Voin sanoa, että. NET on Microsoftin ohjelmien kieli seuraavan 10 vuoden aikana, joten miksi jäädä junasta, tai edes myöhässä siinä.
Takaisin alkuun
crowinu

Post 17 tammikuu 2006 8:15

metalli kirjoitti:
Hei

Minun alkuperäinen ongelma oli yhteensopivuus kaikki ikkunat, mutta oletan, aion pitää kiinni vb.net nyt täytyy päivittää tietoni Abou se aiheuttaa latley käytin paljon ansci C.

Joo olen huomannut, mitä sanoitte, metallia, että joitakin asioita, jotka olivat vaikeita VB6 nyt on pala kakkua vb.net mutta alareuna ei ole, että suora foward kuin VB6.

crowinu
Takaisin alkuun
aslm

Auttoi: 5

Post 17 tammikuu 2006 11:47

. NET Platform instalation ei todennäköisesti ole ongelma, koska kirjoitat. Ja jos asiakas käyttää vain XP: Olen myös sitä mieltä, että se toimisi vain vähäisiä ongelmia. Mutta sitll on paljon siellä käytetään 95/98/Me ja win2k ja heille. NET ei ole vaihtoehtoa.

Minulla oli myös epäselvää pyytävät custmer kanssa XP/win2k ja ei. NET asentaa sitä, koska tiedän, että silloin olisi otettava ensimmäinen osumat jos sen ongelma. Mielestäni tämä on myös parantunut ajan mittaan, mutta silti, olen feal vähän paha mieli pyytää asiakasta asentaa 24MB updat Windows for 1MB yksinkertainen ohjelmisto.

osalta Me
Takaisin alkuun
crowinu

Post 17 tammikuu 2006 13:50

aslm kirjoitti:
. NET Platform instalation ei todennäköisesti ole ongelma, koska kirjoitat. Ja jos asiakas käyttää vain XP: Olen myös sitä mieltä, että se toimisi vain vähäisiä ongelmia. Mutta sitll on paljon siellä käytetään 95/98/Me ja win2k ja heille. NET ei ole vaihtoehtoa.

Minulla oli myös epäselvää pyytävät custmer kanssa XP/win2k ja ei. NET asentaa sitä, koska tiedän, että silloin olisi otettava ensimmäinen osumat jos sen ongelma. Mielestäni tämä on myös parantunut ajan mittaan, mutta silti, olen feal vähän paha mieli pyytää asiakasta asentaa 24MB updat Windows for 1MB yksinkertainen ohjelmisto.

osalta Me

ohjelmistot Olen koodaus on vain minun käyttää tiettyä sovellusta rajapinta projektin. joten koskevat asennus ja asiakkaita ei ole minulle ongelma.
Takaisin alkuun
Google
AdSenseen
Google Adsense

Post 17 tammikuu 2006 13:50

Mainosten

Takaisin alkuun
metallin

Post 18 tammikuu 2006 19:59

Hei

Ei tarvitse huolehtia siitä, että myös asennusvaihtoehdot kuuluu kyky ditribute. NET hakemukseen.

crowinu,

Haluan tietää, mitä olet kiinnostunut ja VB.NET, voimme työskennellä yhdessä projektin, vaikka en tiedä miten se tehdään, voimme oppia sen.

hei
Takaisin alkuun
crowinu

Post 18 tammikuu 2006 20:20

metalli kirjoitti:
Hei

Ei tarvitse huolehtia siitä, että myös asennusvaihtoehdot kuuluu kyky ditribute. NET hakemukseen.

crowinu,

Haluan tietää, mitä olet kiinnostunut ja VB.NET, voimme työskennellä yhdessä projektin, vaikka en tiedä miten se tehdään, voimme oppia sen.

hei

Annan sinulle, kun minulla on jonkinlainen mahdollisuus aiheuttaa pian olen kokeita joten minun täytyy tutkia Hymyillä .

Kiitoksia paljon metallia Hymyillä
Takaisin alkuun
Fayez_M

Post 23 tammikuu 2006 18:41

On parempi käyttää VB2005 käyttöliittymä kuva.
yleensä se on erittäin hyvä oppia VB2005, koska se on uusi tekniikka Microsoft joten olisi parempi tietää sen, koska se on hyvin helppoa, ja on erittäin rikas kirjasto.
Takaisin alkuun
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> PC-ohjelmointi ja Liitännät -> Visual Basic 6/.net tai 2005?
Sivu 1 / 1

subj

text

Kaikki ajat ovat GMT 1 tunti
Samankaltaisia aiheita:
kumpi on parempi Visual C tai Visual Basic for GUI (8)
Mikä on parempi Visual Basic, Visual C ja Delphi? (79)
Visual C ja Visual Basic (1)
rinnakkaisportti vuorovaikutuksessa vuonna vb.net 2005 (3)
Visual Studio.NET C # (2)
Beginning Visual C . NET (2)
Visual Studio 2005 Beta (1)
HELP! SystemC on Visual Studio 2005 (5)
Ohje: pääsy ms comm Visual Studio 2005 (4)
Ohjelmointi sarjaportti Visual Studio 2005 (4)

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS