elektroniikka foorumi

Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

Ohje suunnittelu ja rakentaminen digitaalisen vastaanottimen "

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Digitaalinen viestintä -> Ohjeet suunnittelu ja rakentaminen digitaalisen vastaanottimen "
Laatijan Viesti
Hsumon

Post 15 helmikuu 2006 11:22

Ohje suunnittelu ja rakentaminen digitaalisen vastaanottimen "

Haluan että introtude myself.I "m Miss Hsumon.I tulevat
Yangon, Myanmar.I olen tutkimustyöstä Ph.D thesis.So Haluan tietää, miten prprepair minun opinnäytetyön aihetta ja miten etsiä viittaus corcern on minun.
Jos sinulla on licture-aikaa ja sinulla on mielenkiintoa aihetta, me tapaavat verkossa ja keskustella projektin. Nyt olen mielenkiintoista DVB-T-vastaanotin, mutta Iknow ei easy.So kiitos jos ohjaa ja mielenkiintoa aihetta.
Thanks for your attention.
Takaisin alkuun
Google
AdSenseen
Google Adsense

Post 15 helmikuu 2006 11:22

Mainosten

Takaisin alkuun
zolam

Auttoi: 9

Post 16 helmikuu 2006 14:58

Re: Apua suunnittelu ja rakentaminen digitaalisen vastaanottimen ja

Katsokaa ST ja Zarlink sivustoja. se ehdottaa että joitakin maailmanlaajuisia ratkaisuja
Takaisin alkuun
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Digitaalinen viestintä -> Ohjeet suunnittelu ja rakentaminen digitaalisen vastaanottimen "
Sivu 1 / 1

subj

text

Kaikki ajat ovat GMT 1 tunti
Samankaltaisia aiheita:
Miten mitata "voima" ja "teräsvaijerit" for ANT (4)
"Digital Design by MorrisMano kirja pyyntö (6)
P & R vain "LEF" tiedosto ja NO "Lib" (4)
Mikä on erilainen "UGBW" ja "GBW"? (1)
Mikä on "soft start" ja "kuollut aika" on (5)
jos termiinal "DN" ja "Sub" Conne (2)
"PIC18F4550.h" ja "mcc18.exe" tiedostot (5)
"Eroa" SALPA "ja" FLIPFLO (7)
Ongelmia "tuottaa" ja "genvar" w (2)
ero "avoin" ja "fopen" (1)

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS