| Laatija | Viesti |
|---|
esojam
| 12 toukokuu 2006 12:09 CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | | tags: aksiaalinen suhde CST CST aksiaalinen suhde sarvilastalla antenni CST kiertokirjeen polarisaatio |
|
| Hei. Minulla on ongelma. Minun täytyy suunnitella dielektristä Levyssä on kartiomainen sarvilastalla antenni varten cicular polarisaatio. Käytän CST, mutta en tiedä, miten haluat nähdä tuloksen. Miten voin nähdä CST jos polarizator teoksia? Aksiaalinen suhde on "1" kiertokirje polarisaatio, mutta on vain johtaa "negatiivinen" numerot. Mitä muita määriä Olen nähdä tulosta? Näytettävästä sähkö alalla koetin, joka on suuntautunut X-akseli on noin 50dB pienempi sitten koetin, joka on suuntautunut, Y-akseli = joten se on hyvä ja se on totuus (perus-tilassa TE11) - se on ilman dielektristä laatta. Mutta kanssa dielektristä Levyssä, laajuus muuttuu vain vähän. Joten, ei kukaan auttaa minua? Kiitos |
|
| Palaa alkuun | |
 |
abuantenna
| 13 toukokuu 2006 22:10 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | | tags: tarkista polarisaatio kanssa CST CST vertikaalinen polarisaatio aksiaalinen suhde CST CST aksiaalinen suhde CST kiertokirjeen polarisaatio Ludwig polarisaatio kiertokirjeen Ludwig kiertokirjeen polarisaatio |
|
| Hei,
Itse asiassa minulla on keskusteltu jonkin verran jätkät täällä saman asian kaksi monthe sitten. En tiedä, miksi en löydä sitä nyt. Joka tapauksessa joudut etsimään pitkälle alalla tuloksia Ludwig 3 koordinointi ei cartesian yksi. Tietenkin sinun pitää kirjoittaa säteilyn z-suuntaan, toisin Ludwig 3 antaa mitään järkeä tuloksia. Sitten, tarkista eniten potentiaalia alalla. Jos se on pystysuora, on vertikaalinen polarisaatio, ja vise versa. Saat kiertokirjeen polarisaatio, luulen, että teillä on sama annosnopeuksille molempiin suuntiin.
Minulla on teille kysymys: Miten voin tarkistaa Aksiaalinen suhde CST? Haluaisin tietää teidän edistymistä, on tärkeää minulle hyvin.
Terveisin |
|
| Palaa alkuun | |
 |
esojam
| 13 toukokuu 2006 23:22 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | | tags: aksiaalinen suhde CST CST aksiaalinen suhde |
|
| Hei, No, se ei ole minulle, kuka tekee simulaatio vuonna CST. Se on minun older kollega. Niin, en tiedä tarkalleen, miten näytä aksiaalinen suhde . (En ole varma, mutta I'think on erään valikossa vasemmalla puolella ikkunan) - kehittyneiden jäsenten auttaa enemmän. Aiomme jatkaa hankkeen maanantaina, joten We'll check your neuvoja. Kiitos |
|
| Palaa alkuun | |
 |
abuantenna
| 14 toukokuu 2006 10:59 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | | tags: CST vertikaalinen polarisaatio aksiaalinen suhde CST CST aksiaalinen suhde |
|
| Hei,
Anteeksi, en tarkoittanut sitä, että miten voimme päättää siitä aksiaalinen suhde polarisaation? Tiedän, että se on vasemmalla ikkunan pitkälle alalla tuloksia. En määritellä tavoite selkeästi.
, Niin kuinka voimme päättää, jos se on vaaka-tai pystysuoraan polarisaatio, LHCP tai RHCP? Voisitteko vain antaa minulle vihje tai linkkiä, joka selittää tämän? Olen oppimisen CST itseni ja ilman hyvää tietämystä näistä terminologies.
Terveisin |
|
| Palaa alkuun | |
 |
esojam
| 14 toukokuu 2006 11:33 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | |
|
| Hei, Aksiaalinen suhde ilmentää elliptinen polarisaatio. AR = Emax / Emin, jossa Emax on max. intensiteetti vektorin E. lineaarinen polarisaatio AR on ääretön (Emin = 0). Jos Emax on vaakataso polarisaation on vaakasuorassa. Samoin vertikaalinen polarisaatio. Saat kiertokirjeen polarisaatio AR on 1 (Emax = Emin).
jotain polarizer: h ** p: / / www.atnf.csiro.au/observers/memos/AT39.3_106.pdf. On olemassa selitys aksiaalinen suhde liikaa.
Joten en ymmärrä kysymystänne kunnolla? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
abuantenna
| 15 toukokuu 2006 0:13 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | |
|
| Kyllä, olen täysin ymmärrä nyt merkitystä. Toivotan teille kaikille parasta. Haluan tietää kiitos kun saat ongelma ratkaistu.
Terveisin |
|
| Palaa alkuun | |
 |
dch316
Liittynyt: 09 kesäkuu 2005 Posts: 49 Auttanut: 11 Paikka: Espanja
| 15 toukokuu 2006 7:23 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | |
|
| Hi guys, tarkistaaksesi polarisoituminen pyöreä antenni olisi valittava Koordinaatisto. Kun tämä vaihtoehto on käytössä kolme piirustukset ovat ploted: RHCP, LHCP ja Aksiaalinen Ratio . Jos antenni on suunniteltu RHCP olisi hyvin alhainen Lhcp ja päinvastoin. Jos valitset ludwig3 olisi yhtä alan vertikaalista ja horisontaalista, kuten abuantenna sanoi. Ole tietoinen siitä, että AR olisi lähellä 0 dB tärkeimmät suuntaan säteilyn mutta se vähennys (tämä on väistämätön huono vaikutus kiertokirjeen polarisoituneet antennit) kaikissa muissa suunnissa. Toivon, että tämä auttaa. ystävällisin terveisin |
|
| Palaa alkuun | |
 |
abuantenna
| 15 toukokuu 2006 13:00 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | | tags: tarkista polarisaatio kanssa CST aksiaalinen suhde CST CST aksiaalinen suhde CST kiertokirjeen polarisaatio Ludwig polarisaatio kiertokirjeen Ludwig kiertokirjeen polarisaatio |
|
| Hei kaverit,
Mielestäni meillä oli käyty keskustelua aiemmin samaa asiaa. Kysymykseni kuuluu: Jos lähdemme siitä, että emme tiedä, polarisaatio ja haluamme antaa CST antaa meille vastauksen. 1-Mennäänkö alkavat ludwig3 ja tarkista, jos meillä on potentiaalia vaakasuora osa, joten meidän on horisontaalinen polarisaatio, ja vise versa. 2-Jos meillä on amost yhtä komponentteja sekä niistä 3-Sitten on siirryttävä pallomaisten koordinointi Jos aksiaalinen suhde on 1, meidän on aivan pyöreä polarisaatio. Jos haluat tarkistaa, jos se on vasemmalle tai oikealle, voimme tehdä, että LHCP ja RHCP komponentteja.
Olenko oikeassa? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
dch316
Liittynyt: 09 kesäkuu 2005 Posts: 49 Auttanut: 11 Paikka: Espanja
| 16 toukokuu 2006 7:22 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | |
|
| Hyvä Abuantenna, Olet oikeassa, tai ainakin, että se, mitä haluaisin tehdä, jos halusin tietää polarisoituminen antennin. Haluan muistuttaa teitä vielä kerran, että kun käytät ludwig3 antennin polarisaatio olisi yhdenmukaistettava x tai y akselit (tai u, w, kun käytät auxiliar joukko toimintalinjaan) ystävällisin terveisin |
|
| Palaa alkuun | |
 |
esojam
| 27 toukokuu 2006 15:46 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | | tags: Ludwig polarisaatio kiertokirjeen Ludwig kiertokirjeen polarisaatio |
|
| Hei kaikki I'm back ja minun ongelma on ratkaistu. Tässä on ratkaisu: Vähintään 2 koettimet. Molemmat koettimet sijoitetaan z-akseli = suuntaan tärkeimmät säteilyn ja takana Levymarkkinoilla (olisi pyöreä polarisaatio tästä). Ensimmäinen koetin (koetin 1) on suuntautunut X-akseli - horisontaalisesti toinen koetin (koetin 2), Y-akseli = pystysuunnassa. Tärkeintä on sijoitukseen koettimet - on z-akselin ympäri.
On hallitseva TE11-moodin waveguide. Ilman Levymarkkinoilla, E-alalla mitattuna näytevirtaan 1 (X-akseli) on lähellä nollaa. Jos levy on käytössä, ja on oikea PITUUS, arvo E-alalla mitattuna näytevirtaan 1 on sama kuin arvo mitataan näytevirtaan 2. Vaiheen ero on 90 °.
Tietenkin, että oikea levy on farfield tulos (ludwig3 koordinointi), on alalla pysty-ja vaakasuunnassa sama arvo. AR on lähellä 0dB.
Kiitos avusta.
-In kuvat, koetin 1 on ennen Levymarkkinoilla ja Y-akseli suuntautunut, koetin 2 takana on Levymarkkinoilla (pystysuora). Probe 4 takana on Levymarkkinoilla (vaaka)
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
abuantenna
| 29 toukokuu 2006 16:29 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | |
|
| Ok, hienoa.
Vain yksi primitiivinen kysymys: Kun asettaa koettimet. Miten kertoa CST laskea kentät että antureista?
Regars |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Lupiini
| 13 kesäkuu 2006 23:26 Re: CST ympyränmuotoinen ja polarisaatio | | |
|
| Hei kaverit,
yksi kukaan antaa minulle ilmaisu yhdistää Aksiaalinen Ratio ja Ristin polarisaatio tasolla?
Minun toteaa En löydä sitä enää ..
Thanks in advance.
Lupiini |
|
| Palaa alkuun | |
 |