| Laatija | Viesti |
|---|
ithink
| 17 toukokuu 2006 5:17 CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | | tags: cdr Matlab malli |
|
| Hei kaikki Olen kärsivät suuria vaikeuksia tutkimustyötä noin CDR suunnittelu, olen lukenut joitakin papereita, kuten''yksi 10 Gt / s CMOS cdr piirin kanssa analogisen vaiheen interpolater'', ja niin edelleen, ja tehnyt paljon työtä oppimisen cdr principle.but Minulla ei ole mitään edistystä suunnittelu cdr, nyt haluan rakentaa matematiikka mallin vaiheen interpolater vuonna Matlab, minusta se on erittäin vaikeaa. ehkä sinulla tarjota joitakin neuvoja tai paperin minulle! kiitos |
|
| Palaa alkuun | |
 |
analogartist
| 17 toukokuu 2006 5:46 Re: CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | | tags: kello hyödyntämistä piirejä teoria ja suunnittelu monoliittiset vaihe-silmukat ja kellonkotelot hyödyntämistä piirejä: teoria ja suunnittelu piiri hyödyntämistä piiri takaisin kello razavi pl kello elpyminen |
|
| Koska olet mallinnus virtapiiriin eikä sen suunnitteluun ... Voisitte aloittaa muutamia yksinkertaisia piirin kanssa CDR kuin vaihe detektori tai vaihe taajuus ilmaisimeen. Kaikki mitä sinun tarvitsee on perustiedot siitä, miten työn ja voit alkaa sinun mallinnus ja lisätä nonlinearities kuten mennä pitkin ...
Tämä kirja on hyvä alkaa paikka: Monoliittiset Phase-silmukat ja Kello Recovery Circuits: Theory and Design by Behzad Razavi |
|
| Palaa alkuun | |
 |
ithink
| 17 toukokuu 2006 6:01 CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | |
|
| kiitos, analogartist
lopullinen tavoite on suunnitella cdr piiri tyytyväinen meidän vaatia, i vain alkaa matematiikka malli, ja askel askeleelta, että piirin suunnittelussa. En nyt ymmärrä vaihe interpolater CDR järjestelmä, i on suunniteltu PLL piiri onnistuneesti, mutta cdr eroaa kanssa PLL. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
eng_islam
Liittynyt: 06 joulukuu 2005 Posts: 67 Auttanut: 4 Paikka: EGYPTI
| 17 toukokuu 2006 15:41 Re: CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | |
|
| u löytää paljon muistiinpanoja sekä matematiikka mallin ja menetelmän suunnittelu ja myös piirin tämän kirjan
Design integroidun piirin optisten viestinnän Behzad Razavi
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
Khaled Fayed
| 16 lokakuu 2006 10:50 Re: CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | |
|
| Minulla on kaksi muita luentoja, jotka näyttävät edellä, ja siihen voi myös olla apua:
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
khouly
Liittynyt: 20 lokakuu 2003 Posts: 2478 Auttanut: 343 Paikka: EGYPTI
| 16 lokakuu 2006 13:27 Re: CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | |
|
| shekki http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/6-976High-Speed-Communication-Circuits-and-SystemsSpring2003/LectureNotes/index.htm
lect 21: noin msK, ja CDR khouly |
|
| Palaa alkuun | |
 |
neoflash
Liittynyt: 02 heinäkuu 2005 Posts: 377 Auttanut: 8 Paikka: Yhdysvallat
| 25 joulukuu 2006 5:22 CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | | tags: cdr Matlab malli Simulink cdr cdr Simulink |
|
| | tahansa kaveri voi ladata demo CDR mallin Matlab Simulink? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
neter
| 15 maaliskuu 2007 11:02 CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | |
|
| | Onko dual-polku Loop arkkitehtuurin malli? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
xshou
| 17 maaliskuu 2007 6:31 CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | | tags: cdr siirtyminen tiheys cdr z siirtofunktio, |
|
| Razavi kirjan on hyvä voimavara.
Olen aina sitä mieltä, että olisi mielenkiintoista käyttää otantamenetelmiä tietojen malli, eli Z-muunnos kuvaamaan CDR: lle. Se on erittäin hyödyllistä, jos otetaan tilastollinen luonne siirtyminen tiheys --- sinua ei riitä yhtälöt pian.
Suuri hyöty käyttämällä näytteenotto malli: se voi mallissa VCO siirtofunktio, tarkasti (ei vain DC arvo, Kvco). Alhaisen Q rengas oskillaattori, se ei juurikaan eroa. Mutta LC oskillaattori, näet korkeat taaj pieni häiriö alkaen vaihe ilmaisin saattaa aiheuttaa suuren taaj suuri vaihesiirtokerros. Se on erityisesti silloin, jos suuri nopeus binary CDR (bangband tyyppi) on tutkimus.
A Ph.D. thesis? Ehkä. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
czfaileen
| 25 elokuu 2007 19:13 Re: CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ? | | | tags: takaisin kello |
|
| Hei, miten monin tavoin voimme käyttää CDR? Voimmeko takaisin kello tietojen kanssa tietämättä sen aux CLK? |
|
| Palaa alkuun | |
 |