Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

Rakentaminen PICKit2 tyhjästä

Siirry sivulle 1, 2 Seuraava
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> mikro -> rakentaminen PICKit2 tyhjästä
Arabiankielinen toisinto Bulgaria versio Katalaani versio Tšekki versio Tanska versio Saksa versio Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanja versio Ruotsinkielinen versio Ranska versio Hindi versio Kroatia versio Indonesia versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korealainen versio Liettua versio Latvia versio Hollanti versio Norja versio Puola versio Portugali versio Romania versio Venäjä versio Slovakian versio Sloveeni versio Serbia versio Ruotsinkielinen versio Tagalog versio Ukraina versio Vietnam versio Kiina versio
Laatija Viesti
KamalS

Auttanut: 5

Post 08 kesäkuu 2006 18:09 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 schema pickit2 kaavamaisen rakentaa pickit2 schema pickit2 pickit2 kaavamaisen firmware pickit 2 kaavamaisen

Mikrosiru on tarjonnut kaavamaisen tässä:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en023805

Sen perusteella, mitä olen ymmärtänyt, laiteohjelmisto on saatavilla myös täällä.

Joten, ennen kuin voin rakentaa sen itse, haluaisin tietää, jos joku on rakentanut PICKit2 tyhjästä perustuu tämä malli?

Myös, onko parempi suunnittelu verrattuna PICKit mutta sama / parempi PIC yhteensopivuus?

Syynä whay pyydän on, sillä minulla on tarpeen selventää muutamia epäilyjä siitä kaavamainen.
Palaa alkuun
namqn

Auttanut: 19

Post 08 kesäkuu 2006 19:03 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 se google pickit 2 ryhmä

Hei,

Löydät paljon tietoa PICKit2 tästä luettelosta:
[url = http://groups.google.com/group/pickit-devel] [/ url]

Myös, etsi PICKit2 annetun Microchip: n USB-foorumilla.

Hurraa,
Palaa alkuun
togarha

Auttanut: 1

Post 05 Sep 2006 14:11 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 rakentaa pickit2 rakentaa pickit2 pickit2 rakentaa rakentaa oman pic Kit 2

Hi KamalS,

Oletko rakentaa pickit2? Olen ajattelu rakentaa oma pickit ja minulla on joitakin kysymyksiä liian ...

terveisin,

togarha
Palaa alkuun
rkodaira

Auttanut: 54
Paikka: Sao Paulo - Brasil

Post 05 Sep 2006 18:55 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 18f2550 pickit2 ohjelma 18f2550 pickit 2 ohjelmoija piiri 18f2550 pickit2 kuljettajan pickit2 pickit2 vuonna piiri ohjelmoija

I rakennettu vain 18F2550 kanssa firmware, että oskillaattori piiri ja kiireinen johti (ei DC-DC-muunnin ja kytkinelementit vaiheissa ja EEPROM-muistit). En voinut olla maininta USB-laitteen tietokoneeseen tai jonka PICKIT2 ohjelmisto.

Olen yrittänyt myös firmware osoitteesta:

http://www.voti.nl/pickit2faq/index.html

Mutta minulla ei ollut menestys, koska en voi liittää USB-kuljettajat on ohjelmoija.
Palaa alkuun
vsmGuy

Auttanut: 23

Post 06 Sep 2006 2:37 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 rakentaa pickit2 ostaa pickit2 pickit2 ostaa mikrosiru icd2 le ICD 2 le

On parempi ostaa PICKit2 alkaen Microchip kuin se on täydellinen kehitysohjelma, eikä vain ohjelmoija.

Jos todella haluamme rakentaa, yritä rakentaa ICD2, mutta ostaa PICKit2 - se ei ole kovin kallista.
Palaa alkuun
Buriedcode

Auttanut: 34

Post 06 Sep 2006 3:16 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t kaavamaisen pickit 2 ohjelmoija kaavamaisen pickit 2 kaavamaisen 18f2550 kaavamaisen mikrosiru pickit 2 kaavamaisen 18f2550 icsp schema

VSM kaveri,

Oletan, että PICkit 2 ohjelmoija (ei "add-aluksella") voit ohjelmoida kaikki laitteet listattu Mikrosirun verkkosivuilla? Ymmärrän thats mitä se sanoo, mutta en ollut varma, että jos ne puhu ohjelmistojen puoli. Jos se pystyy ohjelman kaikki laitteet luetellut (koko "F-sarjassa uskon) kautta ICSP, I'll kulkea ylös, juuri todettiin, että Farnell tekevät sitä 22GBP joidenkin vapaa 6-40 nastainen PIC: n (matalampilaatuisia ones) heittää ilmaiseksi.

Ole varma, saada se tai rakentaa oma, mutta tällä hinnalla I'm pakko saada se, kun olin oding tutkimusta rakennus minulla olettaa kaikkien USB PIC ohjelmoijat olivat kalliita, eivät ymmärtäneet, että tämä tuli näin pirun halpaa.

Tietoa rakennuksen yksi tyhjästä. Mikrosiru on kaikki tiedostot, joita et tarvitse, kaavamaisen, osien luettelo, firmware (koskien 18F2550) USB PC kuljettajan useimpien Windows-ympäristöissä ja PC-ohjelmisto ohjelmointiin. Tulin> <näin lähelle tilaus osiin, kun todettiin, että minun jakelija tosiasiallisesti myydään se puoleen hintaan oman osien luettelosta.

En halua kaapata aiheesta, joten jos joku on käyttänyt "PICkit 2" monista eri PIC's, I'd appreciate yksityisen viestin sinulle kokemuksia / arvosteluja.

Kiitos

BuriedCode.
Palaa alkuun
togarha

Auttanut: 1

Post 07 Sep 2006 12:27 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t kaavamaisen

Kukaan tiedä, onko olemassa mitään posibility muuttaa ehdotetun transistorit on mikrosiru Kaavio on anothers? En voi saada näitä transistorit minun kaupunki ...

Terveisin

togarha
Palaa alkuun
Buriedcode

Auttanut: 34

Post 08 Sep 2006 18:34 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 schema pickit2 kaavamaisen schema pickit2 pickit 2 kaavamaisen pickit2 Kaavio pickit 2 Kaavio

Hei

Quote:
Kukaan tiedä, onko olemassa mitään posibility muuttaa ehdotetun transistorit on mikrosiru Kaavio on anothers? En voi saada näitä transistorit minun kaupunki ...

No, riippuu aina kaavamaisen on asennus-CD-levyä varten, se on 3 MOSFET: n ja 7 bipolar transistorit. Kun otetaan huomioon, se ei käytä / vaihtaa suuria määriä nykyisen (mainittu 100 mA max) I tihnk voit korvata lähes kaikki MOSFET niin kauan kuin saat polarioty oikeassa. Se tarvitsee 2 N-kanavainen MOSFET: n ja 1 P-kanava. N ja P ovat samassa siru on PICkit2.

Mitä tulee bipolar transistorit (normaali ones) they're 3 x 3094: n (NPN) ja 4 x 3096: n (PNP). The 3094 / 6 ovat yleisiä tarkoitukseen transistoria, joten lähes kaikki korvikkeena voidaan käyttää (BC108 / 9? 2N2222A?) Taas vain niin kauan kuin saat sekä NPN ja PNP: n

Onnea,

BuriedCode.
Palaa alkuun
cnc

Post 10 Sep 2006 14:14 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t icd2 le

Olisiko ICD2 olisi parempi?
Palaa alkuun
Beowolf

Auttanut: 7

Post 11 Sep 2006 19:33 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t kaavamaisen icd2 le ICD 2 le

On ohjelmoija ja debuggeri, joten on parempi!
Lisäksi on jo kehitetty versio täällä tällä foorumilla .. Aion rakentaa yksi seuraavien viikkojen aikana, joten me se ...
Olen tällä hetkellä käytetään lainattua ICD2 ...

Tärkein kysymys sinun pitäisi kysyä itseltäsi, miten sinulla menee kehittää projektin.

Olen ensinnäkin harkita peripherials Tarvitsen, valitse sopivista PIC, tehdä kaavamaisen kanssa ICSP pistokkeesta, kirjoittaa koodin, testata sitä simulaattori, ja jos se on tarpeen, vianjäljitykseen se ICD.

Kehitetään erityisiä toimintoja rajapinnat kunkin peripherial säästää aikaa, koska kun kehittää sitä, sinulla on vain toteuttaa sitä hankkeeseen ja se toimii ...
Palaa alkuun
blueroomelectronics

Auttanut: 79
Sijainti: Toronto, Kanada

Post 14 lokakuu 2006 5:15 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 icd2 pickit2 klooni ICD 2 le klooni pickit2 pickit2 on icd2 pickit2 klooneja icd2 le

The PICKIT 2 kuin firmware ver 2 vain debugs yhden PIC (jäljempänä PIC16F917). Lentotoiminnan ICD2 voi ohjelmaa ja debug paljon PICS (kaikki 16Fxxx kanssa debug, 18Fxxx, dsPIC jne.)

USB annetun PICKIT2 on erittäin mukavaa.
Mitä tulee ICD2 klooneja (joita ilman 18F4550) eivät ole nopeammin tai hitaammin kuin sarjaportin (RS232) versio. The 18F4550 ja 16F877-20 debug (yhden askeleen) noin 10x nopeammin kuin sarjaportin versio (ne rinnakkain Master / Slave-tilassa). Jos haluat vianjäljitykseen yhden askeleen tilassa nopeasti sarjapäätettä pitää älä avaa liikaa katsella ikkunoista.

Haluaisin suositella ICD2 yli PICKIT2.

Tässä on nopea UKK annetun PICKIT2 http://www.voti.nl/pickit2faq/index_1.html
Palaa alkuun
funnynypd

Auttanut: 21

Post 25 Sep 2007 21:45 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 icd2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2 pickit2 se

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että PICkit2 on paljon parempi kuin ICD2 on helppo käyttää.

Last edited by funnynypd on 04 lokakuu 2007 5:27; edited 2 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
blueroomelectronics

Post 26 Sep 2007 1:52 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 icd2 le ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2

funnynypd wrote:
PICkit2 on paljon parempi kuin ICD2.

Oletko todella käytetään yhden? Oletko verrattuna se on ICD2?
Palaa alkuun
folks

Auttanut: 18
Paikka: Guadalajara

Post 26 Sep 2007 2:01 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 icd2 le ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2

funnynypd wrote:
Tämä on tulevaisuus. Ei enää ICD2 kaatumasta.

funnynypd wrote:
PICkit2 on paljon parempi kuin ICD2.

funnynypd wrote:
The ICD2 on asteittain.

Sanotte, että koska olet myyjä Rolling Eyes

http://forum.sparkfun.com/search.php?search_author=funnynypd&sid=bf392c95a5f5d88f9ce11ae087fce3e4
http://www.mcubbs.com/bbs/forumdisplay.php?fid=52

Last edited by folks 26 Sep 2007 6:59, muokattu 1 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
narccizzo

Auttanut: 4
Paikka: Patzcuaro, Michoacan, MEKSIKO

Post 26 Sep 2007 5:30 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 välillä pickit2 icd2 icd2 le ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2

Ehkä PICkit2 on pienempi ja kauniimpi kuin ICD2, mutta on olemassa suuri ero OHJELMASUUNNITTELU ja OHJELMASUUNNITTELU virheenjäljitykseen.

Jos joku voi kehittää kaikkia ohjelmia ilman virheenjäljitykseen apua, PICkit2 sakon, aion pitää käyttää ICD2 kunnes PICkit 3 tai 4 tulee virheenjäljitykseen vaihtoehto, niin me yritämme tehdä omia.

regards, narccizzo
Palaa alkuun
folks

Post 26 Sep 2007 6:38 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 icd2 vs pickit2 icd2 le ICD 2 vs pickit2 ICD 2 le icd2 le pickit2

Hän sanoa tämän, koska hän myy PCB, ja tietenkin tämä ei ole totta.
160 USD vs 35 USD

Ja muuten, tässä on kuva erityispainos ICD2, tämä on osaksi pickit2 paketti.

Saludos Camarada Razz

Palaa alkuun
funnynypd

Post 29 Sep 2007 8:00 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 klooni pickit2 ou icd2 pickit2 schema pickit2 18f2550 pickit2 kaavamaisen pickit2 ei löydä kuljettajan pickit 2 ohjelmoija kaavamaisen

Tarkista Mikrosirun forume, siellä on paljon keskustelua PICkit 2 ja ICD2. Myös pyytää Xiaofan hän on asiantuntija ja voin kertoa teille totuuden.

Microchip Web Master vain lähettää viesti, joka forume noin vuonna piiri virheenjäljitykseen valmiutta PICkit2 pari päivää sitten.
togarha wrote:

Minulla on muuttaa MMBT3904 kanssa MMBT2222 ilman mitään asiaa.
Mitä tulee MOSFET ja diodi, sinulla on oltava hyvin varovaisia, koska ne eivät vaikuta jännite paljon.
Beowolf wrote:
On ohjelmoija ja debuggeri, joten on parempi!

Joten ei PICkit2 (Tarkista uusi vapautetaan MPLAB V7.62). Ja uusi postitse Microchip foorumilla.

Toiminnallisesti ne ovat identtisiä (PICkit2 on hieman enemmän ohjelmointi EEPROM, mutta voit sivuuttaa tämän mikro-käyttäjä).

Design Architecture näkökulmasta PICkit2 on yksinkertaisempi ja tehokas, koska se on suunniteltu useita vuosia myöhemmin kuin ICD2, sinun ei edes tarvitse asentaa USB-ajuri kuin ICD2 tarvita.

Ja mikä tärkeintä: se on paljon halvempaa ja se ei t ovat vaihdon tukea mikrosiru. Crying tai Erittäin surullista

Quote:

Olen käyttänyt molempia, myös muita Microchip supper kallista kehitystyökalut.
ICD2 on ok, ei suuria. PICkit2 on paranemassa. Tätä olemme jo ilmenee Microchip: n päivitykset ja web postitse. Tulevaisuuden sekä työkaluja, näemme.

Ja kauneuden PICKit2 on: sen laitteisto on avoimen hankitaan.
Voiko joku kertoa minulle, mitä todellinen uusi mikrosiru ICD2 kaavamaisen on, ja mitä he todella? The klooneja työn, kukaan voi sanoa, ne ovat 100% samat? Erityisesti ne 3.3V PIC18FJ osia? Että en tiedä.

Mutta apua ja avoimen hankitaan kaavamaisen alkaen Microchip, käyttäjät voivat rakentaa oman PICkit2. Jos asiat tapahtunut, käyttäjä voi myös debug ja jäljittää ongelmia käyttämällä tavanomaisia kaavamaisen ja korjaa ongelman. Aloittelijoille ja jotkut käyttäjä, tämä voi olla tärkeämpää kuin lähettää jättänyt ne takaisin Microchip ja odottaa, että korvausinvestoinnit.

Tein paluun monet ICD2 takaisin Microchip, viimeinen vaihto on tämän elokuuta melko while (pomoni eivät halua maksaa seuraavana päivänä tai 2. päivä shipping), minun täytyy lainata yksi college virheenkorjaus ja ohjelmapalvelut minun ohjelmisto lähes koko viikon. Very Happy
Quote:

Käytin molempia. En vertaa niitä. Joku verrattuna ne Microchip: n foorumilla. Sen PICkit2 puolella on jopa laitteiston toiminto, joka Microchip oma kaveri eivät vielä tiedä, tai varma, mitä se on suunniteltu.
rkodaira wrote:
I rakennettu vain 18F2550 kanssa firmware, että oskillaattori piiri ja kiireinen johti (ei DC-DC-muunnin ja kytkinelementit vaiheissa ja EEPROM-muistit). En voinut olla maininta USB-laitteen tietokoneeseen tai jonka PICKIT2 ohjelmisto.
Olen yrittänyt myös firmware osoitteesta:
http://www.voti.nl/pickit2faq/index.html
Mutta minulla ei ollut menestys, koska en voi liittää USB-kuljettajat on ohjelmoija.

1. kaikki, sinun ei tarvitse tietokoneeseen ajuri. Tämä on kauneuden plug and play. Way parempi kuin ICD2.
2nd, että MPLAB tai PICKit2.4 on laiteohjelmisto niiden kansioon, vain löytää / lainata ohjelman työkalut (kuten toisen PICkit 2 tai ICD 2) voit uudelleen ohjelmoida piirisarja.

Last edited by funnynypd on 04 lokakuu 2007 5:43; edited 9 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
blueroomelectronics

Post 29 Sep 2007 15:26 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 mikrosiru icd2 le pickit2 10f ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2 pickit2 icd2

The PICKit2 ja ICD2 tuskin ovat toiminnallisesti identtisiä. The PICKit2 on siisti ohjelmoija, mutta se tukee mitään korkeampi kuin 18-sarjan PIC. N: o 10F-sirut ovat tuettuja joko.

Lue julkaisutiedot ja mikrosirujen paikassa.
Palaa alkuun
contagiouseddie

Auttanut: 3

Post 29 Sep 2007 16:59 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 pickit2 18f2550 ostaa pickit2 pickit2 ostaa mikrosiru icd2 le pickit2 ohjelma 18f2550

PICKit2 lähti kuin ohjelmoija, kun se oli 1. käyttöön. Muistelin niiden polttaminen erittäin 1. päivänä käyttöön. Mutta tällä hetkellä siellä on paljon laitteita, jotka voidaan ohjelmoida ja jopa vianjäljitykseen, käynnissä MPLAB vaikka dsPIC & PIC24-sarja ei ole voinut olla debugged aivan vielä.

ICD2 LE on yleensä myydään kyseisinä seminaarin aiheesta Microchip. Minulle tarjottiin tätä aikana 16-bittinen MCU seminaari myydä USD75, mutta ei koskaan osta niitä vaan tehdä itse PICkit2. Mutta luulisin osto PICkit2 olisi halvempaa, jos et voi saada PIC18F2550 vapaa (jos tiedät mitä tarkoitan, Hymyillä ).
Palaa alkuun
funnynypd

Post 29 Sep 2007 19:29 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 mikrosiru icd2 le pickit2 10f ICD 2 le icd2 le pickit2 pickit2 o icd2

blueroomelectronics wrote:
The PICKit2 ja ICD2 tuskin ovat toiminnallisesti identtisiä. The PICKit2 on siisti ohjelmoija, mutta se tukee mitään korkeampi kuin 18-sarjan PIC. N: o 10F-sirut ovat tuettuja joko.
Lue julkaisutiedot ja mikrosirujen paikassa.

Jopa Microchip Real ICE ei tue 10F siru. Voitko väittää, se on alapäässä työkalu kuin ICD2 vain siksi, että?

Tämä on päättänyt pääasiassa Microchip markkinointi-ja insinööripalvelut, voimme vain vaikuttaa hieman postitse "toivomuslista".

Teknologia näkökulmasta mikään ei ole mahdotonta.

Joissakin näkökohta, emme voi verrata PICKit2 ja ICD2 tavassa, jolla me vertailla Bensiini ja Diesel-moottori.

Myös loppukäyttäjä tekee oman päätöksen, aivan kuten on olemassa ihmisiä, jotka ovat puolesta, että diesel-moottori, kuten eurooppalaisia.

Katso attachement.
The MPLAB on tällä hetkellä beta-tukea. Lisää on tulossa.

Lisätty jälkeen 1 minuuttia:

Missä kuva? Post-järjestelmä voi olla vika.
Kuitenkin näet tästä linkistä:

ftopic273740.html

Last edited by funnynypd on 04 lokakuu 2007 5:45; edited 4 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
folks

Post 30 Sep 2007 4:47 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t mikrosiru icd2 le

ICD2 ovat paras vaihtoehto, jos hinta ei ole väliä
http://forum.microchip.com/tm.aspx?m=282776
Palaa alkuun
blueroomelectronics

Post 30 Sep 2007 4:52 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 klooni pickit2 ou icd2 blueroomelectronics pickit2 klooni klooni pickit2 icd2 le pickit2 10f ICD 2 le

No arvioimaan määrä opiskelijoita, jotka haluavat saada halpoja perus-ohjelmoija Olen koota PICKit2 klooni. Basic 5V suunnittelu vain pitää hinnan alas. Olen myös yhdistämällä sen kanssa Firefly Kit (16F88 ohjaaja)
The PICKit2 tekee mukavaa halpaa ohjelmoija kanssa vianjäljitykseen tukea. Vaikka se ei ole yhtä tehokas kuin ICD2 on hyvin yksinkertainen tehdä ja tukee monia suosittuja 16 f & 18f KUV.

PS Olin väärässä, jos käytät ohjelmistoa PICKit2 (ei MPLAB) voit ohjelmoida 10F PICS

Uusi pakki on nimeltään Junebug
Palaa alkuun
narccizzo

Auttanut: 4
Paikka: Patzcuaro, Michoacan, MEKSIKO

Post 30 Sep 2007 9:30 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 klooni pickit2 ou icd2 kotitekoisia pickit2 rakentaa pickit2 klooni pickit2 pickit2 klooni firmware icd2 le

Ok, näen, että uusi pickit2 versiossa on lisäksi debugger valmiuksia, sen halvempaa (alkuperäinen, klooni ja itsetehtyjä versiot), tukee myös 10 ja 12 sarjan jopa sarjapäätettä muistoja, kuten 24, 25 ja parempia kaikki on avointa lähdekoodia. Ja näyttää siltä, että firmware-versiot ovat nopeassa kasvussa Mielestäni kaveri on oikeassa. Se näyttää extremelly helppo rakentaa kuin ICD2. Mitä mieltä olet?

Un saludo para mi paisano de Jalisco.

narccizzo
Palaa alkuun
blueroomelectronics

Post 30 Sep 2007 17:07 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2

Olen testauksen suunnittelussa, jossa on vähän PICKit2 suunnittelu, ei EEPROMs ei clamp transistorit, ei muuttuja VDD.
Palaa alkuun
funnynypd

Post 30 Sep 2007 17:13 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 klooni pickit2 schema pickit2 kaavamaisen klooni pickit2 schema pickit2 pickit2 klooni kaavamaisen pickit 2 kaavamaisen

Tämän DIYer suunnittelija, voit tehdä mitä haluat ja silti tehdä työskentelevää henkilöstöä. Hyvää työtä.
Täällä on toinen PICkit 2 klooni tuotantoon jo SMD design. Basiclly se on avoimen lähdekoodin suunnittelu, kuka tahansa voi saada kaavamaisen tästä foorumi, muuttaa sen, muuttaa sitä ja nauttia siitä.

Vertaile Microhip suunnittelussa (molemmat ilman mittaustilan), sekä tukea ulkoiseen virtalähteeseen.

Raaka PCB ja täydellinen osat ovat saatavilla myös täällä.
http://www.auelectronics.selfip.com/Hardware-CB0703.htm

Assembly piirustus, jossa näkyy tässä:

Täysin kootut tuotteen elinkaaren aikana takuu ovat myös saatavana:
http://www.auelectronics.selfip.com/System-PICkit2.htm

Last edited by funnynypd 12. marraskuu 2007 20:10, muokattu 13 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
funnynypd

Post 30 Sep 2007 19:59 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t

Miten voisin päälle kuvan monet muut eivät?
Kuviollinen ulos.
Palaa alkuun
funnynypd

Post 03 lokakuu 2007 2:32 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t pickit 2 klooni pickit 2 klooni täysin pic pakki 2 clon

PICkit 2 klooni täysin komponenttien tarjonta ovat saatavilla osoitteessa:
http://www.auelectronics.selfip.com/Components.htm
Palaa alkuun
funnynypd

Post 24 lokakuu 2007 18:03 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 klooni pickit2 ou icd2 kotitekoisia pickit2 rakentaa pickit2 klooni pickit2 pickit2 klooni firmware icd2 le

narccizzo wrote:
Ok, näen, että uusi pickit2 versiossa on lisäksi debugger valmiuksia, sen halvempaa (alkuperäinen, klooni ja itsetehtyjä versiot), tukee myös 10 ja 12 sarjan jopa sarjapäätettä muistoja, kuten 24, 25 ja parempia kaikki on avointa lähdekoodia. Ja näyttää siltä, että firmware-versiot ovat nopeassa kasvussa Mielestäni kaveri on oikeassa. Se näyttää extremelly helppo rakentaa kuin ICD2. Mitä mieltä olet?

Un saludo para mi paisano de Jalisco.

narccizzo

Samaa mieltä.
Palaa alkuun
funnynypd

Post 12 marraskuu 2007 20:07 rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: t icd2 le ICD 2 le

Koko vertaamalla kanssa ICD2 (sekä mittaustilan).
Palaa alkuun
rkodaira

Auttanut: 54
Paikka: Sao Paulo - Brasil

Post 12 marraskuu 2007 23:29 Re: rakentaminen PICKit2 tyhjästä
tags: pickit2 pickit2 ou icd2 pickit2 18f2550 rakentaa pickit2 icd2le ICD icd2 le 18f2550 pickit2

Ok guys, olet rohkaisuksi jatkaa testejä DIY PICKIT2. Nyt olen onnistunut minun prototyyppi (leipälauta rakennettu kanssa 18F2550, kristalli, jne.) voidaan tunnistaa tietokoneen ja PICKIT2 ohjelmistojen ja myös se, että MPLAB 8. Vaikka minulla ei ole rakentaa eeproms (Minulla on 24LC512) ja kytkin transistorit piireistä, DC-DC-muunnin (12V) toiminut hyvin, ja se hyväksyttiin testiä. Tarvitsen hieman aikaa tehdä PCB layout minun osat (kaikki dip kautta reikä) komponentit).

OBS: minulla on yksi ICD2LE virheenjäljitykseen, mutta PICKIT2 ohjelmisto on kevyempi ja helpompi käyttää polttoaineena, joten olen sitä mieltä, että worths on rakennettava.
Palaa alkuun
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> mikro -> rakentaminen PICKit2 tyhjästä
Sivu 1 / 2 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours
Siirry sivulle 1, 2 Seuraava

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS