elektroniikka foorumi

Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

Ongelma Interfacin uController haluat Visual Basic

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Microcontrollers -> ongelma Interfacin uController haluat Visual Basic
Laatijan Viesti
Ghassan Al-Mutawa

Sijainti: Bahrain

Post 04 lokakuu 2006 12:22

Pyydän apua yksinkertainen ongelma, joka tekee minut hulluksi, teen kodin hankkeen kirjoittaa mikrosirun avulla Visual Basic-ohjelman jälkeen mikrokontrolleri tarkistaa jonkin asian ja lähettää kahdeksan bittinen signaalinkäsittely Visual Basic-ohjelma. Todellinen ongelma on se, että kun mikro-lähettää signaalin 8 bittiä tietokoneen minun on tehtävä käsittely 3 kertaa, jotta voin nähdä asia esiintyy, ja ne näkyvät unicoded nieriä (arabia charecters). mitä olen todellakin sitä mieltä, että 8 bittiä, minä lähetän menee UART puskuri, joka on 32 bittinen ja menee alkuun useimmat puskuri, i-kirjain kaivata käden tärinä saada työtä tehnyt sopivista tavalla.

Suuri kysymys on, mitkä ovat nastat Minun täytyy ratkaista tämän ongelman? ne CTS / RTS-tai Tarvitsen enemmän?

Jos voit näyttää minulle tietä ja kertoa mitä teen on kiitollinen.

Waiting for your reply olen pahalla tuulella, koska tämä asia.
Takaisin alkuun
Artem

Auttoi: 91
Sijainti: Turan

Post 04 lokakuu 2006 14:05

C määrittämällä viestinnän rakenteiden Windows rakenteen voit poistaa kättely sekä laitteistojen ja ohjelmistojen virtauksen ohjaus. Oletan nämä ovat dcb rakenne. On katsottava microshop sivulle:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnfiles/html/msdn_serial.asp

DCB rakenne olisi saatavilla perustutkimuksesta sekä
Takaisin alkuun
Ghassan Al-Mutawa

Post 04 lokakuu 2006 17:31

No olen juuri lukenut artikkelin olet lähettänyt minut MSDN Library, ongelmana on, että olen usig Visual Basic 6 ei C-komentoja, onko jokin asia paremmin osoittaa, mitä haluan? plz

En ole koskaan nähnyt komento DCB Visual Basic liian
Takaisin alkuun
Google
AdSenseen
Google Adsense

Post 04 lokakuu 2006 17:31

Mainosten

Takaisin alkuun
Bus Master

Auttoi: 6
Sijainti: takananne ;-)

Post 04 lokakuu 2006 18:37

Re: ongelma Interfacin uController VISUAL Basi

Vuonna VB6, käytän MSCOMM ohjaus kommunikoida kautta RS232-porttiin. Olet ilmeisesti jotain vikaa viestintä algoritmin välillä teidän uC ja PC. Asiakas voi käyttää (Header tavu) alkaa jokaisen viestintä paketin ja käyttää kiinteän mitään. tavua per packet. Lisäksi on hyvä lisätä joitakin paketti checksum tavu olla varmoja tietoja on saatu oikein.

Kaikki tämä voidaan tehdä tilassa ei-Ohjaussignaalit (Ainoastaan Tx, Rx ja GND) signaaleja edellyttää onnistunutta viestintää.

Yhteyttä minuun, jos u tarvitse apua.
Takaisin alkuun
Ghassan Al-Mutawa

Post 05 lokakuu 2006 3:25

Re: ongelma Interfacin uController VISUAL Basi

Tässä Software olen kehittänyt

Please Testit ja kerro Whats Wrong

http://members.lycos.co.uk/wolfgrave/uploaded/zip/zip0.zip

Toivottavasti joku teistä voi korjata ongelman

kiitos
Takaisin alkuun
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Microcontrollers -> ongelma Interfacin uController haluat Visual Basic
Sivu 1 / 1

subj

text

Kaikki ajat ovat GMT 1 tunti
Samankaltaisia aiheita:
Mikä on parempi Visual Basic, Visual C ja Delphi? (79)
VISU Basic UController (1)
Visual Basic 8051 (20)
kumpi on parempi Visual C tai Visual Basic for GUI (8)
Miten kokoa kuvat Visual Basic 6? (3)
Näytä rpm & m / s Visual Basic (1)
Visual Basic on / off MCU GPIO (2)
Visual C ja Visual Basic (1)
Visual Basic (1)
Visual Basic (1)

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS