| Laatijan | Viesti |
|---|
Ghassan Al-Mutawa
| 04 lokakuu 2006 12:22 Ongelma Interfacin uController haluat Visual Basic | | |
|
| Pyydän apua yksinkertainen ongelma, joka tekee minut hulluksi, teen kodin hankkeen kirjoittaa mikrosirun avulla Visual Basic-ohjelman jälkeen mikrokontrolleri tarkistaa jonkin asian ja lähettää kahdeksan bittinen signaalinkäsittely Visual Basic-ohjelma. Todellinen ongelma on se, että kun mikro-lähettää signaalin 8 bittiä tietokoneen minun on tehtävä käsittely 3 kertaa, jotta voin nähdä asia esiintyy, ja ne näkyvät unicoded nieriä (arabia charecters). mitä olen todellakin sitä mieltä, että 8 bittiä, minä lähetän menee UART puskuri, joka on 32 bittinen ja menee alkuun useimmat puskuri, i-kirjain kaivata käden tärinä saada työtä tehnyt sopivista tavalla.
Suuri kysymys on, mitkä ovat nastat Minun täytyy ratkaista tämän ongelman? ne CTS / RTS-tai Tarvitsen enemmän?
Jos voit näyttää minulle tietä ja kertoa mitä teen on kiitollinen.
Waiting for your reply olen pahalla tuulella, koska tämä asia. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Artem
Joined: 22 toukokuu 2003 Viestejä: 1652 Auttoi: 91 Sijainti: Turan
| 04 lokakuu 2006 14:05 Ongelma Interfacin uController haluat Visual Basic | | |
|
| C määrittämällä viestinnän rakenteiden Windows rakenteen voit poistaa kättely sekä laitteistojen ja ohjelmistojen virtauksen ohjaus. Oletan nämä ovat dcb rakenne. On katsottava microshop sivulle: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnfiles/html/msdn_serial.asp
DCB rakenne olisi saatavilla perustutkimuksesta sekä |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Ghassan Al-Mutawa
| 04 lokakuu 2006 17:31 Ongelma Interfacin uController haluat Visual Basic | | |
|
| No olen juuri lukenut artikkelin olet lähettänyt minut MSDN Library, ongelmana on, että olen usig Visual Basic 6 ei C-komentoja, onko jokin asia paremmin osoittaa, mitä haluan? plz
En ole koskaan nähnyt komento DCB Visual Basic liian |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 04 lokakuu 2006 17:31 Mainosten | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Bus Master
Joined: 09 joulukuu 2001 Viestejä: 209 Auttoi: 6 Sijainti: takananne ;-)
| 04 lokakuu 2006 18:37 Re: ongelma Interfacin uController VISUAL Basi | | |
|
| Vuonna VB6, käytän MSCOMM ohjaus kommunikoida kautta RS232-porttiin. Olet ilmeisesti jotain vikaa viestintä algoritmin välillä teidän uC ja PC. Asiakas voi käyttää (Header tavu) alkaa jokaisen viestintä paketin ja käyttää kiinteän mitään. tavua per packet. Lisäksi on hyvä lisätä joitakin paketti checksum tavu olla varmoja tietoja on saatu oikein.
Kaikki tämä voidaan tehdä tilassa ei-Ohjaussignaalit (Ainoastaan Tx, Rx ja GND) signaaleja edellyttää onnistunutta viestintää.
Yhteyttä minuun, jos u tarvitse apua. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Ghassan Al-Mutawa
| |
| Takaisin alkuun | |
 |