| Laatija | Viesti |
|---|
masud58
Liittynyt: 19. toukokuuta 2002 Posts: 121 Auttanut: 4 Location: Dhaka, Bangladesh
| 04 marraskuu 2006 15:49 tarvitset apua akkulaturin | | | tags: |
|
| assalamu alikum
Minulla on suunnitelma, joka veloittaa 120a / h akku 145v ac. voi noin kirjoittaa ohjelman tällaista muotoilua. se veloittaa
jos tärkeimmät ac voltege 220ac se veloittaa 11A
jos tärkeimmät vaihtovirran jännite 145ac se veloittaa 11A vakio
ensimmäinen mielessä tärkein vaihtovirran jännite sitten lähettää taajuus moc jatkuvaan ampare.
jos akku etiketti 14v sitten sen lopettaa latauksen
kirjoittakaa ohjelmisto peruskoulutuksen
kiitos
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
wizpic
| 05 marraskuu 2006 1:42 Re: tarvitset apua akkulaturin | | | tags: |
|
| Millaisia akkuja olet latauksen jos it'ds johtaa happo sitten olette mielestäni mennyt siitä väärä tapa olla rehellinen, mitä tarvitset on kyettävä mittaamaan batttery jännite, koska olet juuri sillä hetkellä, kun ei ole tarkoittaa kertoa teille, mitä akku volatge on, The PIC16f628/27 ei ole ann A / D se
Kaikissa vuoden olen ollut suunnittelun ja rakentamisen akunlataajat En ole nähnyt sitä tehneet sitä ennen,
antaa meille lisätietoja i voi olla apua
wizpic |
|
| Palaa alkuun | |
 |
nguyennam
| 05 marraskuu 2006 9:14 Re: tarvitset apua akkulaturin | | | tags: |
|
| Jos voit käyttää analogista osat sitten se on paljon yksinkertaisempi sinulle, luulen, että et ole perehtynyt sekä PIC ja laturi, joten laturi on tehty diskreetti tai analoginen (op amp esimerkiksi) osat on valittava.
Tällainen piiri on jokainen, jossa on internet, vain "google" kanssa Hakusanalla "akkulaturin" piiri, ja voit valita yhden sopiva.
nguyennam |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masud58
Liittynyt: 19. toukokuuta 2002 Posts: 121 Auttanut: 4 Location: Dhaka, Bangladesh
| 05 marraskuu 2006 14:22 Re: tarvitset apua akkulaturin | | | tags: |
|
| http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=719844 # 719844
tarkastelemaan tätä aihetta. tässä minun suunnittelu ladannut
pic16f72 on 5 tulosta ja 8bit ADC
kiitos |
|
| Palaa alkuun | |
 |