| Laatijan | Viesti |
|---|
sekunnissa
| 17 marraskuu 2006 16:54 amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| En tiedä, jos nimi on oikea, mutta tässä on minun, jos en kiire. Minulla on 2 sinimuotoinen signaali, on fisrt yksi (keltainen) on minun oskillaattorin. ks. TEK008 Seconde yksi on minun antenni (sininen). Tällä normaalia fonction signaali menee (TEK009) kuva, kun somthing on approching antenni signaalin muutoksen ja appeir kuten (TEK010) kuva. Haluan vertailla kahta (amplitudi) näistä signaalin
Last edited by SEC: 17 marraskuu 2006 17:15, muokattu 1 kertaa yhteensä |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 17 marraskuu 2006 16:57 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Ehkä Ensinnäkin demoduloida sininen merkki. so I'll saanut selkeän sinusodal signaali. Tämä on piiri. Onko kukaan saanut linkkiä analoginen jakaja?
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
ionp
| 18 marraskuu 2006 0:10 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Blue aaltomuoto näyttää minulle kuin 60Hz pickup on antenni lisäämällä oskillaattorin signaali. Et välttämättä tarvitse oskillaattori käydessä kaikki poimia 60Hz, kun joku saa lähellä antennia, koska ne voivat olla kytkin tästä talosta johtoja. Voit pitää antenni on korkea impedanssi 60 Hz, band pass-suodatin 60 Hz, ja sitten diodi havaita saada eri tasolla kuin joku saa lähelle. Sitten standardi vertailutehdas tai FPC voi vaihtaa, jos kynnys on ylitetty.
Tämä pitäisi olla ihmisiä ilmaisin? |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 18 marraskuu 2006 5:12 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| kyllä, se on 60 Hz freqency, ja kyllä, se kai on "kaasupoljin" ja havaita läheisyys jalka. Joiden jalka toiminnan lähtöjännite pitäisi muuttaa!
Lisätään 3 minuuttia:
Suodatin on passiivisesta ei vaikuta antennin tai se doesnt matter? |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
ionp
| 18 marraskuu 2006 17:53 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Sillä ei ole väliä, jos suodatin on aktiivinen tai passiivinen. 60Hz sidottu omalle antenni on hyvin heikko, joten on tärkeää, että pidät yhteyttä korkea impedace, niin ei ladata sen alas. Ehkä FPC puskurin vaiheessa antenni, ja 10 MEG ohmin vastus pitää averave DC antennin sisällä THA FPC virtalähde kiskoihin. Voisit ehkä saan sen toimimaan ilman suurempia suodatus, paitsi pitämään oskillaattorin signaali ulos OPAMP.
Ei oskillaattori suorittaa jokin muu tarkoitus, vai oletteko kenties ei tarvitse sitä enää? |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 19 marraskuu 2006 4:31 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| No, minun ei tarvitse oskillaattori enää. mutta se oli lähellä ilmaisin, että pidän Internetissä, ja näen, että se ei ole sitä, mitä kaipasin. Tässä otetaan minun uusi piiri. mitä muutoksia teen, haluan parempi voittaa? Tuotanto on noin 2V PK-PK, kun se on on "korkein kohta". Ok sain minun soveltamisalan kuva, toivottavasti tämä auttaa sinua tu ymmärrä Probleme. Mielestäni tämänTämän transistori toimii diodi tasasuuntaaja, tämä aiheuttaa aallon muoto 60Hz signaalin.
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 19 marraskuu 2006 4:57 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| | Oho unohdin näyttää signaalin, kun ei mitään noin ... ja olen varma, että näet sen pään, se on aivan ripple, kuten silloin, kun signaali = 0V minun soveltamisalaan talteenotto. Aaltoilu on lähinnä luoda minun soveltamisalaan. Onko kukaan tietää analoginen salvan, haluan salvan huippu taajuudella |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 19 marraskuu 2006 17:14 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Olen approching loppuun projektin, tässä joitakin uutisia. signaali on selkeämpi ja lineaarinen, vain pusle leveys muuttaa .... ja minun ei tarvitse enää analogista salpaa, tarvitsen muuntimen vuodesta pulssin leveys jännite. I need some idea tai linkki internet-sivustolla.
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
ionp
| 19 marraskuu 2006 22:45 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Entä sarjan diodi jälkeen Shunt RC? Tämä huippu-ilmaisin auttaa sujuvaa oman tuotannon, ja voit tasapainoilemaan R ja C-arvot, jotta saan sen pitää sinun makuusi. Ehkä alkavat aikavakio 1 / 10 toinen käyttäen 100K vastus ja 1UF kondensaattori. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 19 marraskuu 2006 22:45 Ads | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 19 marraskuu 2006 23:10 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| | Voitteko näyttää minulle, en ymmärrä mitä tarkoitat? |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
ionp
| 20 marraskuu 2006 3:14 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Jotain tällaista. Diodi suhtautuu pulssijono osaksi pulssitulo vasemmalla, ja poistaa eteislepatusta pulssien tuottaa yksi pitkä Pulse output, oikealle. Kun pulssi juna pysähtyy, tuotanto laskee lyhyen ajan kuluttua.
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sekunnissa
| 06 helmikuu 2007 3:53 Re: amplitudi vertailuryhmässä | | |
|
| Niille, jotka ovat kiinnostuneita läheisyydessä ilmaisin täällä aivan uusi versio. Antenni toimii kondensaattori, jossa muuttaa taajuuden. Vanhempi versio oli lieventää on henkilö ollut kosketuksissa maahan, ei tämä! R ja C voidaan muuttaa!
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |