| Laatija | Viesti |
|---|
konsti
Liittynyt: 25 helmikuu 2007 Posts: 45 Auttanut: 2 Paikka: Itävalta
| 16 maaliskuu 2007 0:45 Mitä "sopimusoikeutta", "KML", "LVDS", | | |
|
| Hei
Saan joskus että ppl käyttää KML piiri tekemään ... bla bla .. ja käytön LVDS, koska ... bla bla ... ja sopimusoikeutta ....
Mikä catigory tai sivukonttori tieteen nämä käsitteet kuuluvat?
Mielestäni nämä ovat joitakin erilaisia I / Os-liitäntä (ei varma, ja on syytä korjata, jos olen väärässä) ..
Haluan oppia lisää heistä .. Joten mitä minun pitäisi lukea tai etsi?
Aioin suunnitella suurtaajuus ja suurten jakaja counter .. minkä niistä minun pitäisi käyttää ja miksi?
C / CTS ja adv. / haitat kunkin .....
Saisinko hyödyllistä aineistoa niille ...
for help .. Very Big Kiitos kaikille apua ..
Terveisin, - Konsti |
|
| Palaa alkuun | |
 |
ieropsaltic
| 16 maaliskuu 2007 13:00 Re: What do "sopimusoikeutta", "KML", "LVDS & | | |
|
| Sopimusoikeutta seisontatuesta päästötason Kytketyt Logic. It's a high speed logiikka perhe koska transistorit eivät koskaan saa liottaa. Sen rakenne on hyvin samanlainen kuin analogiset erotusdiagnoosissa vahvistimet.
KML seisontatuesta Nykyinen tila Logic. Se on toinen suuri nopeus logiikka perhe samanlaisia sopimusoikeutta lukuun ottamatta, että yksi perhe on puskuroitu käyttölaitteen ulosmenon kun toinen ei.
LVDS seisontatuesta Low Voltage Differential Signaling. Tämä logiikka perhe käyttää erotussignaaleihin noin 700mV edustaa 0s ja 1s.
Suurnopeusmatkustaja välilehtiä. Uskon, että yleisin logiikka perheet ovat KML tai Dynamic logiikkaa. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
srieda
Liittynyt: 24 joulukuu 2006 Posts: 163 Auttanut: 17 Sijainti: Intia
| 27 maaliskuu 2007 13:02 lisätietoja LVDS | | |
|
| LVDS - Low Voltage Differential merkkivalolaitteiden käytetään datansiirtoon välillä pelimerkit. LVDS käyttää signaali keinut noin 50mv - 400mv hyvin korkeita taajuuksia. Tämä on tyypillisesti käytetään suurnopeusaluksiin viestintä. LVDS kuljettajien ja dekooderit on toinen tärkeä eritelmässä yhteisen tilan jännite tason signaaleja. Yhteisen tilan taso vaihtelee wrt määriteltyä protokollaa ja jännite, jossa keskeisiä teoksia.
Jotta tietää enemmän LVDS täytäntöönpanoon, voit viesti minulle. Ehdotan, voit aloittaa lukemisen LVDS mallintaminen ja sitten LVDS kuljettajia. Käytä google etsiä artikkeleita näistä. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
rfmw
| 27 maaliskuu 2007 13:25 Re: What do "sopimusoikeutta", "KML", "LVDS & | | |
|
| "Olin menossa suunnitella suurtaajuus ja suurten jakaja counter"
Määritellä, mitä taajuuksia puhumme täällä ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
srieda
Liittynyt: 24 joulukuu 2006 Posts: 163 Auttanut: 17 Sijainti: Intia
| 27 maaliskuu 2007 14:01 Re: What do "sopimusoikeutta", "KML", "LVDS & | | |
|
| | Olen onnistuneesti työskennellyt LVDS kuljettajien enintään 2GHz on 130nm. Se riippuu teknologian hyvin. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
ahmad_abdulghany
Liittynyt: 12 huhtikuu 2005 Posts: 1368 Auttanut: 212 Paikka: Kairo, Egypti
| 30 maaliskuu 2009 9:43 Mitä "sopimusoikeutta", "KML", "LVDS", | | |
|
| | Jos olet etsinyt noin IEEE paperit, anna minulle linkkejä ja saat ne puolestasi! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
xulfee
Liittynyt: 27. toukokuuta 2008 Posts: 436 Auttanut: 32 Sijainti: Pakistan
| 31 maaliskuu 2009 7:20 Mitä "sopimusoikeutta", "KML", "LVDS", | | |
|
| Sopimusoikeutta on päästötason kytketty logiikka
Lisätty 2 minuutin kuluttua:
Pienjännitekytkinlaitteet erotusdiagnoosissa signaling tai LVDS, on sähkö signaling järjestelmä, joka voidaan suorittaa hyvin suurilla nopeuksilla yli edullinen kierretty paria kupari kaapeleita. Se otettiin käyttöön vuonna 1994 ja on sittemmin tullut hyvin suosittuja tietokoneita, joissa se on osa hyvin nopeiden verkkojen ja atk-linja-autoja.
Lisätty jälkeen 1 minuuttia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Current_mode_logic |
|
| Palaa alkuun | |
 |