| Laatijan | Viesti |
|---|
rrrrr12345
| 12 heinäkuu 2007 22:36 Suorittimen | | |
|
| CPU käyttö, kun opetus on haettu, kun opcode on alrithmetic, kun se saa toteuttaa eri osia CPU on kytketty, jotta he voivat suorittaa halutun toiminnan. Esimerkiksi lisäksi toimintaa oli pyydetty, aritmetiikkayksikön (ALU) liitetään asettaa panoksia ja joukko tuloksia
Miten tässä yhteydessä tehdään fyysisesti?
Tutkimus |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 12 heinäkuu 2007 22:36 Mainosten | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
barath_87
| 13 heinäkuu 2007 2:14 Re: CPU | | |
|
| | Opcode lähetetään ohje dekooderi (joka on demux), joka lähettää tiedot kyseisen lohkon logiikka on suoritettava ALU .... Että haluat suorittaa myös silloin lisätoimintotyypit estää saisi tietojen kanssa .... Pls korjata jos olen väärässä ... |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
raghuram_msc
Joined: 03 heinäkuu 2007 Viestejä: 100 Auttoi: 5 Sijainti: Bangalore, Intia
| 13 heinäkuu 2007 9:56 Re: CPU | | |
|
| Hei kaikki,
Askeleen edellä Bharath ... the precise block which would to the job. Haluaisin lisätä, että koko työtä on vain "etsi" tarkka blokki, joka on työ. Lopuksi Block referes mitä minä kutsuisin "Look-Up-Table", kuten laskin ja uudelleen reitittävän "vastaus" pyydettyyn Sijainti ....!!!!
Toivottavasti me oikein tooo .... ennestään avointa keskustelua ..!
Hei, sai |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
rrrrr12345
| 13 heinäkuu 2007 23:40 Re: CPU | | |
|
| | raghuram_msc kirjoitti: | Hei kaikki, Lopuksi Block referes mitä kutsuisin "Look-Up-Table", kuten laskin ja uudelleen reitittävän "vastaus" pyydettyyn Sijainti ....!!!!
|
ya, olen yrittänyt saada selville, miten tämä "uudelleen reitittävän" tehdään fyysisesti? super valtava multiplexor?
jatkakaa auttaa minua, Tutkimus |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
tkbits
| 14 heinäkuu 2007 22:28 Re: CPU | | |
|
| "Vastauksia" ovat tulokset.
Tuotokset eivät ole koskaan ohjata, ne ovat saatavilla kaikkialla, ne ovat yhteydessä. On vuorovaikutuksessa ulkomaailman kanssa, lähdöt voidaan asettaa korkean impedanssin valtio, joka on lähes irrota.
Sen sijaan, tulot ovat valittuina (via Multiplexing), ja rekisterit tallentaa lähtötiedot on "kaappaaminen" ne "Kello"-signaalin. Rekisterit voivat olla "enable" tuotantopanosten valvonta onko kellotus aiheuttaa rekisterin päivittää vai ei. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
ubna
Joined: 25 heinäkuu 2007 Viestejä: 114 Auttoi: 9 Sijainti: Intia
| 05 Elokuu 2007 8:45 Re: CPU | | |
|
| Obivous vastaus on ohjausyksikkö. Keskusyksikkö on eri lohkojen, kuten lisätoiminto, kertoja, jne. Ohjausyksikkö aktivoi tarvittavat estää tarvitsemat tiedot. Ohje välittää vaatimus ohjausyksikön avulla opcode .. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |