| Laatijan | Viesti |
|---|
vivek1214
| 08 lokakuu 2007 21:16 front-end-BPF | | |
|
| Hei kaikille, Olen suunnittelussa alhainen, jos vastaanotin etuosa on mainoksia, olen hämmennystä, joka Band Pass Filter minun pitäisi käyttää, Butterworth, Tšebyšev tai esiin kosini ja 90 asteen vaihesiirto pitäisi käyttää vaiheen shifer tai viivettä osan. Kiitos jo etukäteen. vivek |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
khouly
Joined: 20 lokakuu 2003 Viestejä: 2479 Auttoi: 343 Sijainti: Egypti
| 08 lokakuu 2007 21:43 vastaanotin BPF pvm Blick kaavio | | |
|
| se riippuu siitä ur hakemuksesta, ja sijainti suodattimen, yritä lähettää lohkokaavio, josta käy ilmi sijainti suodattimen
Khouly |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
vivek1214
| 08 lokakuu 2007 23:48 miksi BPF Infront LNA | | |
|
| Hei khouly, Olen liittänyt lohkokaavio, voisitko pls nähdä sen ja ehdottaa minulle suodattimet ja Vaiheensiirtimien.
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
khouly
Joined: 20 lokakuu 2003 Viestejä: 2479 Auttoi: 343 Sijainti: Egypti
| 09 lokakuu 2007 8:03 frontend BPF | | |
|
| BPF riippuu ur velvoitteista, terävä vastaus, hyvin tasainen saada vastauksen. joten se voisi olla Butterworth tai cheby
saada erittäin tasainen nousu, käytä voita arvoinen
Tietoja vaihe Shifter, u voidaan käyttää poly vaiheessa piirejä
khouly |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 09 lokakuu 2007 8:03 Mainosten | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
tyassin
Joined: 22 heinäkuu 2004 Viestejä: 340 Auttoi: 44 Sijainti: pohjoinen pallonpuolisko
| 09 lokakuu 2007 10:53 Re: Apua vastaanottimen etupään design_which BPF pitäisi käyttää | | |
|
| Hei
En nyt hakemuksen.
Ehkä sinun pitäisi myös harkita Kaistanpäästösuodin ennen kuin LNA. Tiedän, että se lisää teitä NF, mutta joilla on vahva interfernce voi kyllästetty sinun LNA ja laita se pitkälle kylläisyyttä.
Terveisin |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
7rots51
| 09 lokakuu 2007 16:22 Re: Apua vastaanottimen etupään design_which BPF pitäisi käyttää | | |
|
| | edessä LNA (välillä LNA ja ANT) meidän on käytettävä vähän häviötä suodattimia, ja LC ja microstrip suodattimet ovat suuria menetyksiä, joten meidän pitäisi käyttää muihin kuin kuin HELICAL suodattimia tai CAVITY suodatin ... Nämä suodattimet on mekaaninen eikä sähköistä rakentamisessa, mutta en löydä mitään hyvää suunnittelua tieto niistä, plz lennättää info meille, jos u on hyvät yhteydet, eBook nimiä, onko olemassa mitään muita vähän häviötä suodattimet? |
|
| Takaisin alkuun | |
 |