elektroniikka foorumi

Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

miten poistaa käytöstä siru 0.1UF on on-chip LDO Voltage regulator

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Analog Circuit Design -> miten poistaa käytöstä siru 0.1UF on on-chip LDO Voltage regulator
Laatijan Viesti
girih192002

Post 26 lokakuu 2007 13:38

on-chip LDO

Olen suunnittelu LDO jännitteensäädin on 1.5V säänneltyjen tarjonnan lähtövirta max 40mA. Mutta minulla on ongelma, kun yhteys tämän LDO minun muiden chip-moduulin. Se antaa oscilliatig säännelty tuotannon kanssa 1.5V jännite level.while Liityn 0.1UF kondensaattori. eli pois pelimerkki, se toimii hienosti. asia on, että en voi liittää 0.1UF pois chip.beacause, minun on moduuli tämän mallin muihin design moduulin.
kuokkakauhaa minä ratkaista tämän ongelman ..... ? laitosta tiesi sen jälkeen please let me know ..
Takaisin alkuun
aryajur

Auttoi: 73
Sijainti: Sunnyvale, USA

Post 27 lokakuu 2007 10:04

on-Chip LDO

Sinun täytyy keksiä keino kompensoida oman sääntelyviranomainen paremmin. Tapa korvata se lähinnä riippuu millaisia topologian käytät. Kaikki Analog IC Design kirjoja puhutaan paljon korvauksia, muuten voit lähettää rakenteeseen täällä ja voimme keskustella ja kokeilla korvausjärjestelmiä.
Takaisin alkuun
girih192002

Post 27 lokakuu 2007 14:21

on-chip LDO säädin

Thanks for comment.

tässä olen liittää minun suunnittelun tiedosto LDO. Oikeasti tai se voi olla, etten voi ymmärtää käsitteen ESR ja miten korvata piiri. joten, te haluta auttaa minua ratkaisemaan näitä ongelma. Olen avoimen piirin saavuttaa noin 55 dB ja sulje silmukka voitto on noin 7 dB. Kerro minulle know.band ero viite jännite on 0,9 volttia ja syöttöjännite on 2.2volts.

Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Takaisin alkuun
hung_wai_ming@hotmail.com

Auttoi: 39

Post 27 lokakuu 2007 14:30

määräävä pole korvausta NMOS säädin

Käytät PMOS tuotos. Se edellyttää aina tuotannon YMP määräävän vapa korvausta, joten suunnittelu on jo jättänyt oman lähestymistapaa.
Sinun tulisi käyttää Miller korkki korvausta tehdä op-vahvistimen napa on hallitseva niin, että sinun tarvitsee vähemmän korkki tuotosta, tai u käytä NMOS tuotoksena edelleen päästä eroon tuotannon napa on lähtö. Ehdottomasti, sinun suunnittelu on todennäköisesti epäonnistuvat
Takaisin alkuun
watersky

Auttoi: 2

Post 27 lokakuu 2007 14:34

hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona jännitteensäädin suunnittelu

Minusta vastaava piiri ei ole oikein. Muut siru ei 0.1UF, kun se toimii, tai se on enemmän virtaa.
Takaisin alkuun
girih192002

Post 29 lokakuu 2007 6:58

säädin op korvaukset

hung_wai_ming (at) hotmail.com wrote:
Käytät PMOS tuotos. Se edellyttää aina tuotannon YMP määräävän vapa korvausta, joten suunnittelu on jo jättänyt oman lähestymistapaa.
Sinun tulisi käyttää Miller korkki korvausta tehdä op-vahvistimen napa on hallitseva niin, että sinun tarvitsee vähemmän korkki tuotosta, tai u käytä NMOS tuotoksena edelleen päästä eroon tuotannon napa on lähtö. Ehdottomasti, sinun suunnittelu on todennäköisesti epäonnistuvat

Hei,
Voitteko kertoa minulle, kuinka minun pitäisi tehdä asioita kompensoida piiri. En todellakaan pysty ymmärtämään käsitteen Miller korvauksia ja määräävää markkina-nap. niin, kaverit voitteko auttaa minua tekemään tämän ..? Luen käsite Miller korvauksia ..
Takaisin alkuun
qutang

Auttoi: 6

Post 29 lokakuu 2007 9:31

Miten teet oman profiilin takaisin 0,1

Voit res net niin pieni.
Takaisin alkuun
hung_wai_ming@hotmail.com

Auttoi: 39

Post 29 lokakuu 2007 11:54

Ollakseni rehellinen, sinun suunnittelu suunnittelu, liian pieni palautetta vastus arvot (460/500), suuri tasavirran eikä poista polku, suuria vuotoja lopullisesti. Sinun PMOS tuotanto on liian pieni (W / L = 90u/0.13u), miten u toimittaa 40mA, mutta silti voidaan imeyttää sinun PMOS? En voi uskoa sitä
Olet CTRLR käytetään L = 0.13u, miksei? Ei mielestäni väärin?
Sinulla 100ohm kytkeä sarjaan cap = 10p, miksei? Se luo suuren aaltoilu!
Ja 10p korvaamaan poly? Miten ihmeessä, liian vähän!
Periaatteessa haluaisin pitää tätä on täysin väärä suunnittelua ja olisi empiä. Onko u simuloida PM?
Takaisin alkuun
Google
AdSenseen
Google Adsense

Post 29 lokakuu 2007 11:54

Mainosten

Takaisin alkuun
rajanarender_suram

Auttoi: 15

Post 30 lokakuu 2007 6:55

girih ..

Yritä käyttää NMOS siirtää osa teidän suunnittelu (output vaihe) sijasta PMOS (koska hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona edellyttää tuotannon suojus voidaan liittää korvausta ja NMOS doesnot), ja korvata oman FPC oikein
Takaisin alkuun
arghpok

Auttoi: 1

Post 27 joulukuu 2007 18:07

Re: miten poistaa käytöstä siru 0.1UF on on-chip LDO Voltage regul

Tämä on yksinkertaisesti kuin mahdollista. Olen täysin samaa mieltä Huang. Jos haluat lähde 40 mA virtaa, sinun kuvasuhde on 32000 / 1 aprox. Ilmeisesti sinulla ei ole sitä. Missä korvausta tekniikkaa? Näen vain tyypillinen virhe vahvistin (ei tällainen tyypillinen todellisuudessa) käyttäen Miller korkki, ja sitten tuotannon vaiheessa. Nämä vastukset, riippuen lepovirta haluat ja alueen voit käyttää passiivisen onchip elementtejä, voisi olla noin 100 ~ 500 kOhms.

Jos muutat siirtää osa NMOS tai NPN Darlington config, emme enää puhu ja LDO mutta Lineaarinen Regulator suurten keskeyttämisen ja siksi vähän effiency.

Ehkä sinun pitäisi lukea virranhallinta kirjoja ensimmäinen ja myös katsomaan IEEE tietokantaan.

PAZ PARA COLOMBIA!
Takaisin alkuun
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Analog Circuit Design -> miten poistaa käytöstä siru 0.1UF on on-chip LDO Voltage regulator
Sivu 1 / 1

subj

text

Kaikki ajat ovat GMT 1 tunti
Samankaltaisia aiheita:
Viite noin LDO ilman off-chip korvaukset (7)
Ero on-chip decap ja off-chip decap? (6)
Miten käyttää PLL luoda off-chip kellon jakaja piiri? (1)
lataussäätimeen vs LDO (6)
Miten pienjännite sirun testauksia (2)
LDO jännitteensäädin ohimenevä analyysi (4)
Miten käyttää MCU on-chip ADC mitata negtive jännite? (7)
Kysymys LDO-on-Chip? (8)
Miten P & R Power / ground rengasta Monijännite chip? (4)
Mitkä ovat eri I / O-off-chip nastat? (2)

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS