Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

Akkulaturi Ohje

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Hobby Circuits ja pienet hankkeet ongelmat -> Akkulaturi Ohjeet
Laatijan Viesti
zio_nneo

Auttoi: 2

Post 29 lokakuu 2007 16:55

Akkulaturi Ohje

Voiko joku auttaa minua suunnitteluun 48V/10A akkulaturi. Sen olisi pitänyt laitoksen oikosulkusuoja, napaisuuden suoja ja yli lataus suojelua. Olen suunnittelu yksi piiri oli 12V/10A. Se toimii hyvin, mutta yksinkertainen muutetaan CKT on suunnittelun 48V, mutta se antoi ongelma .... Voiko joku auttaa minua tässä. Suunnittelusta 12V laturi Olen käyttänyt SCR. Odotan piiri 48V myös käyttämästä SCR. Kuin etukäteen.
Takaisin alkuun
blueroomelectronics

Auttoi: 99
Sijainti: Toronto, Kanada

Post 29 lokakuu 2007 17:06

Akkulaturi Ohje

Ensinnäkin väärä foorumi, toiseksi lähettää kaaviokuva ensimmäisen laturi.
Takaisin alkuun
Google
AdSenseen
Google Adsense

Post 29 lokakuu 2007 17:06

Mainosten

Takaisin alkuun
wizpic

Auttoi: 26

Post 29 lokakuu 2007 19:17

Akkulaturi Ohje

Sanotte your 12 voltin toimii ok oikosulun protetion.

Käytitkö Pulse muuntajan?

Olen piiri löysin netin avulla 2 SCR, pulssi muuntaja ja 555 poikaa minä kaivaa ulos sinulle

Kylmä lataat 12V schemstic

wizpic
Takaisin alkuun
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> Hobby Circuits ja pienet hankkeet ongelmat -> Akkulaturi Ohjeet
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 tuntia
Samankaltaisia aiheita:
Auton laturi & auton akku varavirtaa? (2)
Need akkulaturi - 3 AAA NiMH (22)
Ni-Mh akku laturi (2)
9V Ni-MH Akkulaturi (1)
akkulaturi (4)
li-ion akkulaturi (5)
16V SLA akkulaturi (5)
dV Akkulaturi (2)
USB-laturi. (6)
Ni / Ca akkulaturi (5)

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS