Säännöt | Uusimmat viestit | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu sisään

Philips alusta MD1.0AA 29 "väri-TV

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> huolto-, pyynnöt, korjaus vinkkejä -> Philips alustan MD1.0AA 29 "väri-TV
Arabiankielinen toisinto Bulgarian versio Katalaani versio Tšekin versio Tanskan versio Saksankielinen toisinto Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanjankielinen toisinto Suomalainen versio Ranskankielinen versio Hindi versio Kroatian versio Indonesian versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korean version Liettualaisen versio Latvian versio Hollanninkielinen versio Norja versio Polish version Portugalink version Romanian versio Venäjänkielinen versio Slovak version Slovenian versio Serbian version Ruotsinkielinen versio Tagalog version Ukrainan versio Vietnam versio Kiinalainen versio
Laatijan Viesti
tendi

Sijainti: Zimbabwe

Post 23 joulukuu 2007 22:23 Philips alusta MD1.0AA 29 "väri-TV

Voisiko joku auttaa tiedot siitä, miten aktivoida ja de-aktivoida palvelun tilaa tähän tv? Minulla on ongelma: TV menee sisään ja ulos stand-by omasta. Joku ehdotti muuttaa EEPROM, mutta minulla ei ole "SDM tai SAM-asetukset ladataan korvaaminen EEPROM.

tendi ...
Takaisin alkuun
View user's profile
Google
AdSenseen

Post 23 joulukuu 2007 22:23 Ads

Takaisin alkuun
sawwa7

Auttoi: 30

Post 24 joulukuu 2007 12:26 Re: Philips alusta MD1.0AA 29 "väri-TV

tendi kirjoitti:
Voisiko joku auttaa tiedot siitä, miten aktivoida ja de-aktivoida palvelun tilaa tähän tv? Minulla on ongelma: TV menee sisään ja ulos stand-by omasta. Joku ehdotti muuttaa EEPROM, mutta minulla ei ole "SDM tai SAM-asetukset ladataan korvaaminen EEPROM.

tendi ...

hi tendi
Toivottavasti tämä asiakirjat auttaa u saamaan käyttöön tila Hymyillä
hurraa

Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Takaisin alkuun
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Foorumin päävalikko -> huolto-, pyynnöt, korjaus vinkkejä -> Philips alustan MD1.0AA 29 "väri-TV
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 tuntia

Väärinkäyttöä | | Administrator | | valvojat | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS