| Laatija | Viesti |
|---|
AdvaRes
| 23 huhtikuu 2008 16:27 Kellon ja tietojen palauttamista sarjapäättellä Linkki | | |
|
| Hei ryhmän jäsenet,
Kaikki me tiedämme, että CDR on mendatory vastaanottaa Serial Data. Tarkastelujakson alussa tietojen transfert että tranceiver ja vastaanotin eivät ole synkronoitu. Minun täytyy ymmärtää, miten vastaanotin voi vastaanottaa oikein ensimmäistä bittiä.
Ole hyvä ja auta. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Google AdSense

| 23 huhtikuu 2008 16:27 Mainokset | | |
|
|
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
Zeinovich314
| 23 huhtikuu 2008 16:38 Re: Kello ja tietojen hyödyntämistä sarjapäättellä Linkki | | |
|
| useimmissa digitaalisen viestinnän tekniikat, on jonkin verran bittiä lähetetään ensimmäisessä kehotti "johdanto", joka käyttää synkronoida sekä Trans. ja saamisiin. Näiden johdanto bittiä aina 0101010101,,,, ja muutoksen suuruus riippuu teknologian tyyppi. esimerkki: Ethernet-asemat tarvetta synkronoida signaalin taajuus, mikä on tehtävä 64 johdanto bittiä.
Token-Ring-asemat ovat aina synkroninen on saanut kehyksiä, koska siellä on aina signaali kulkee renkaan (tyhjäkäyntitilassa symbolit); ne tarvitaan vain 8-bittinen alkaen erotinmerkki saadakseen valmiiksi saamisen kuvaan. Yours, ZicoŠ |
|
| Palaa alkuun | |
 |
safwatonline
Liittynyt: 19 marraskuu 2005 Posts: 1415 Auttanut: 172 Paikka: EGYPTI
| 23 huhtikuu 2008 16:40 Kellon ja tietojen palauttamista sarjapäättellä Linkki | | |
|
| | Aluksi Rx harjoittaa PLL lukita taajuus sitten käyttää saanut tietoja, joiden avulla oikea vaihe ja pienten taajuus virheitä |
|
| Palaa alkuun | |
 |
AdvaRes
| 23 huhtikuu 2008 17:37 Re: Kello ja tietojen hyödyntämistä sarjapäättellä Linkki | | |
|
| Kiitos ystävilleni teidän kehotteita vastaukset.
Mitä johdannossa olen kuullut, että tekniikkaa käytetään for Wireless yhteen. Siksi käytetään myös sarjapäätettä linkkiä. Thats sakko.
Mutta Sikäli kuin tiedän, tiedot on serialized paketti, jonka paketti (Please correcy minua, jos olen väärässä) ja aika tilaa välillä tämän kahden serialized tietoja.
Kysymykseni on, jos aiomme lähettää N packets, johdanto-osa käytetään kunkin paketin (koska Time välilyönti) tai vain yksi johdanto-osassa on käytetty kaikki paketit (Onko synkronointi maintaned ja toisessa tapauksessa?).
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
FVM
Liittynyt: 22 tammikuu 2008 Posts: 4450 Auttanut: 669 Location: Bochum, Saksa
| 23 huhtikuu 2008 18:49 Re: Kello ja tietojen hyödyntämistä sarjapäättellä Linkki | | |
|
| | Tämä muistuttaa enemmän asynkroninen siirto. Minun ei tarvitse mitään, mutta alku-bittinen, jos bittinopeus tunnetaan tarkasti. Synkroninen siirto yleensä lähettää joutokäyntipistettä kehys, joka on identtinen sync runko, e. kanssa HDLC. Jos olet suunnittelussa siirto-protokolla, joka ei olisi mitään protokollaa, voit tehdä mitä haluat. |
|
| Palaa alkuun | |
 |