| Laatija | Viesti |
|---|
icsoul
| 24 huhtikuu 2008 13:01 Noin kello ja tietojen palauttamista nopeus | | |
|
| Miten simuloida tai mitata kellon elpymisen nopeus?
Kiitos, että mitään neuvoja! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
icsoul
| 29 huhtikuu 2008 7:19 Re: Noin kello ja tietojen palauttamista nopeus | | |
|
| | Kukaan ei tiedä? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
fanshuo
Liittynyt: 21 kesäkuu 2007 Posts: 363 Auttanut: 5 Venepaikka: Alankomaat
| 29 huhtikuu 2008 9:28 Noin kello ja tietojen palauttamista nopeus | | |
|
| Voitko kysymykseenne hieman selvää? aiot simuloida tai aiot mitata? millaisia tietoja?
Sivumennen sanoen, kysymyksenne on niin yleistä, jos haluat on yksityiskohtaista vastausta, se on parempi, että sinun on ensin löytää kirja lukea |
|
| Palaa alkuun | |
 |
AdvaRes
| 29 huhtikuu 2008 9:51 Re: Noin kello ja tietojen palauttamista nopeus | | |
|
| | icsoul wrote: | Miten simuloida tai mitata kellon elpymisen nopeus?
Hi icsoul. Ole hyvä elaboarate. Itse kysymykseenne, sillä se ei ole mitään järkeä, koska nopeus hyödyntämisaste on nopeus vastaanottimen PLL kun lukittu. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Google AdSense

| 29 huhtikuu 2008 9:51 Mainokset | | |
|
|
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
icsoul
| 29 huhtikuu 2008 14:31 Re: Tietoa kellon ja tietojen palauttamista nopeus | | |
|
| | fanshuo wrote: | Voitko kysymykseenne hieman selvää? aiot simuloida tai aiot mitata? millaisia tietoja?
Sivumennen sanoen, kysymyksenne on niin yleistä, jos haluat on yksityiskohtaista vastausta, se on parempi, että sinun on ensin löytää kirja lukea |
hi, fanshuo
Molemmat simulointi-ja mittausmenetelmät ovat keskeinen asia, jonka haluaisin tietää.
Ongelma yksityiskohtaisesti: Vastaanotin saa sarjapäätettä PRBS virta ja palauttaa kellon sitä kautta DLL perustuu CDR rakennetta. Viiveeksi sarjapäätettä tiedot takaisinperintäpäätöksiin kellon pois oikein on se, mitä haluan tietää. En tiedä, miten simuloida tällä kertaa. En tiedä miten mitata tällä kertaa.
Voisitteko antaa minulle joitakin johtolankoja?
Lisätty jälkeen 6 minuuttia:
| AdvaRes wrote: | | icsoul wrote: | Miten simuloida tai mitata kellon elpymisen nopeus?
Hi icsoul. Ole hyvä elaboarate. Itse kysymykseenne, sillä se ei ole mitään järkeä, koska nopeus hyödyntämisaste on nopeus vastaanottimen PLL kun lukittu. |
Hi AdvaRes
Oma CDR tukikohtia DLL rakennetta.
Voitteko näyttää minulle seuraaviin kysymyksiin? 1. Miten simuloida lukitusvipua aika PLL tai DLL? 2. Kuinka mitata tällä kertaa? |
|
| Palaa alkuun | |
 |