| Laatijan | Viesti |
|---|
jackest
| 06 heinäkuu 2008 5:25 kanisteri jokin ainoa auttaa we haluta ...... käyttäen JK flip-flop | | |
|
| Käyttämällä JK flip-flops kuin tallentaa, suunnittelu synkroninen BCD laskuri: () binaarikoodi (b) Gray-koodi
ovat tilakaavio, valtio antaa, valtion taulukko, magnetointi (siirtyminen) taulukko, KM, saadaan Boolen ilmaisun ja koko logiikka-kytkentäkaavio
i dont know mitään tästä olen niin dump auttakaa minua Olen avuton .. Minä kiitollinen, jos joku auttaa minua tekemään tämän haluta .. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 06 heinäkuu 2008 5:25 Mainosten | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
my_books
| |
| Takaisin alkuun | |
 |
jackest
| 12 heinäkuu 2008 13:30 Re: Kanisteri jokin ainoa auttaa we haluta ...... käyttäen JK flip-flop | | |
|
| | Kiitos paljon arvostan ja mitä saat minulle .. mutta en vieläkään ymmärrä, miten tämä tehdään. Voisitteko auttaa minua .. En tiedä miten suunnitella BCD torjua käyttämällä JK flip-flop. Olen todella heikko tähän aiheeseen ja on jo hylätty 3 kertaa. auttakaa minua tarkemmin ... |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
trayant
Joined: 28 kesäkuu 2008 Viestejä: 14 Auttoi: 1 Sijainti: Malesia
| 19 heinäkuu 2008 5:27 kanisteri jokin ainoa auttaa we haluta ...... käyttäen JK flip-flop | | |
|
| | Mielestäni useimmat digitaalisen järjestelmän hakuteoksia ja oppikirjoja näkyy BCD laskuri esimerkiksi FF. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
laseetha
| 21 heinäkuu 2008 9:05 Re: Kanisteri jokin ainoa auttaa we haluta ...... käyttäen JK flip-flop | | |
|
| u voi viitata kirjan kirjoittanut Moris mano tai Floyd. Digital Electronis ja Microporcessors ovat erittäin mielenkiintoisia ja helpoin aihe aikana Elektroniikka ja viestintä. Olin opettanut asiaa monta kertaa. jos u toteuttaa vain 2 JK flip-flops, solmio sekä tuotantopanosten yhdessä, mutta nyt ne toimivat T flipflop ja hakea yhteisiä kellon niin. Nyt se alkoi laskea, kun u jotta ne. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
mahaju
| 21 heinäkuu 2008 17:48 Re: Kanisteri jokin ainoa auttaa we haluta ...... käyttäen JK flip-flop | | |
|
| HI kokeile tätä linkkiä http://www.play-hookey.com/digital/synchronous_counter.html Lisäksi löytyy muita linkkejä tällä sivulla. Nämä tutorilas pitäisi antaa sinulle ideoita. kokeile hakua "synkroninen laskuri käyttää JK läppä floppi" Google. Kerrothan, jos se auttaa.
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |