Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

"Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Analog Circuit Design -> "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?
Arabiankielinen toisinto Bulgaria versio Katalaani versio Tšekki versio Tanska versio Saksa versio Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanja versio Ruotsinkielinen versio Ranska versio Hindi versio Kroatia versio Indonesia versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korealainen versio Liettua versio Latvia versio Hollanti versio Norja versio Puola versio Portugali versio Romania versio Venäjä versio Slovakian versio Sloveeni versio Serbia versio Ruotsinkielinen versio Tagalog versio Ukraina versio Vietnam versio Kiina versio
Laatija Viesti
steadyj

Post 22 elokuu 2008 20:10 "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?

Hei kaikki, olen hämmentynyt tuomari "johtaa" tai "viive" vaiheessa ilmaisimeen.

Kuva 1 on vaihe ilmaisimeen. Kuva 2 on aaltomuodon kun A johtaa B. Mutta tosiasia "A johtaa B" näyttää riippuvan alkuperäistä aikaa. Kuten kuvassa 3, jos alkuperäinen aika on punainen pystyviiva, se tulee "A jää B". Ja tuotoksen palkokasveille toimitetaan Qb sijaan, että Qa.

Mikä on vialla minun logiikka? Uskon vaihe detektori on tehtävä luotettavalla tavalla sijasta riippuen mielivaltainen alkuperäistä aikaa. Mikä on oikea tapa vaihe detektori toimii?

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Palaa alkuun
FVM

Auttanut: 585

Post 22 elokuu 2008 20:25 Re: "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?

in a real circuit? mikä on alkuperäinen kerran todellinen piiri? Vain fiktiota. Itse virtalähde on kytketty päälle on sattumanvarainen hetki ja FFS alkuperäisen valtiot ovat tuntematon joka tapauksessa. Joten reuna counting vaihe ilmaisin tulee olemaan vuonna aluksi epävarmuus yhden kerran. Mutta se ei ole ongelma missään todellinen soveltaminen (yleensä PLL). Luulen, sinun findout, miksi.
Palaa alkuun
steadyj

Post 22 elokuu 2008 20:38 "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?

En todellakaan tiedä miksi. Esimerkiksi A on viittaus tulo-ja B on VCO tuotos. Kun virta päälle, B: n taajuus on pienempi kuin A. Joten toivotamme vaihe detektorin voi Lähtöjännite aiheesta "UP" satamassa. Valitettavasti epävarmuuden jälkeen valtaa ehkä tehdä päinvastaista toimintaa, joka näyttää un-lukko ikuisesti.
- Korjaa minua. Kiitos.
Palaa alkuun
LVW

Auttanut: 191

Post 23 elokuu 2008 10:28 Re: "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?

steadyj wrote:

Kuva 1 on vaihe ilmaisimeen. Kuva 2 on aaltomuodon kun A johtaa B. Mutta tosiasia "A johtaa B" näyttää riippuvan alkuperäistä aikaa. Kuten kuvassa 3, jos alkuperäinen aika on punainen pystyviiva, se tulee "A jää B". Ja tuotoksen palkokasveille toimitetaan Qb sijaan, että Qa.

Pelkään, sinun ymmärtävän, että termiä "johtaa" ei ole oikea.
"Lyijy" ei tarkoita sitä, että pulssin juna on "enemmän oikealle" - aivan päinvastainen on totta: Ota punainen linja ja tarkistaa, että juna on jo korkea valtion ja juna B ei. Näin ollen A johtaa B.
Palaa alkuun
FVM

Auttanut: 585

Post 23 elokuu 2008 11:14 Re: "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?

Quote:
Valitettavasti epävarmuuden jälkeen valtaa ehkä tehdä päinvastaista toimintaa, joka näyttää un-lukko ikuisesti.

Vertaamalla oman piirin kanssa 4046 digitaalisen vaihe detektori, että ei tiettävästi ole samanlaisia kysymyksiä, sen pitäisi toimia.

Palaa alkuun
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Analog Circuit Design -> "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin?
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS