| Laatija | Viesti |
|---|
steadyj
| 22 elokuu 2008 20:10 "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin? | | |
|
| Hei kaikki, olen hämmentynyt tuomari "johtaa" tai "viive" vaiheessa ilmaisimeen.
Kuva 1 on vaihe ilmaisimeen. Kuva 2 on aaltomuodon kun A johtaa B. Mutta tosiasia "A johtaa B" näyttää riippuvan alkuperäistä aikaa. Kuten kuvassa 3, jos alkuperäinen aika on punainen pystyviiva, se tulee "A jää B". Ja tuotoksen palkokasveille toimitetaan Qb sijaan, että Qa.
Mikä on vialla minun logiikka? Uskon vaihe detektori on tehtävä luotettavalla tavalla sijasta riippuen mielivaltainen alkuperäistä aikaa. Mikä on oikea tapa vaihe detektori toimii?
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
FVM
Liittynyt: 22 tammikuu 2008 Posts: 3848 Auttanut: 585 Location: Bochum, Saksa
| 22 elokuu 2008 20:25 Re: "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin? | | |
|
| | in a real circuit? mikä on alkuperäinen kerran todellinen piiri? Vain fiktiota. Itse virtalähde on kytketty päälle on sattumanvarainen hetki ja FFS alkuperäisen valtiot ovat tuntematon joka tapauksessa. Joten reuna counting vaihe ilmaisin tulee olemaan vuonna aluksi epävarmuus yhden kerran. Mutta se ei ole ongelma missään todellinen soveltaminen (yleensä PLL). Luulen, sinun findout, miksi. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
steadyj
| 22 elokuu 2008 20:38 "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin? | | |
|
| En todellakaan tiedä miksi. Esimerkiksi A on viittaus tulo-ja B on VCO tuotos. Kun virta päälle, B: n taajuus on pienempi kuin A. Joten toivotamme vaihe detektorin voi Lähtöjännite aiheesta "UP" satamassa. Valitettavasti epävarmuuden jälkeen valtaa ehkä tehdä päinvastaista toimintaa, joka näyttää un-lukko ikuisesti. - Korjaa minua. Kiitos. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
LVW
Liittynyt: 07 toukokuu 2008 Posts: 1128 Auttanut: 191 Location: Saksa
| 23 elokuu 2008 10:28 Re: "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin? | | |
|
| | steadyj wrote: | Kuva 1 on vaihe ilmaisimeen. Kuva 2 on aaltomuodon kun A johtaa B. Mutta tosiasia "A johtaa B" näyttää riippuvan alkuperäistä aikaa. Kuten kuvassa 3, jos alkuperäinen aika on punainen pystyviiva, se tulee "A jää B". Ja tuotoksen palkokasveille toimitetaan Qb sijaan, että Qa. |
Pelkään, sinun ymmärtävän, että termiä "johtaa" ei ole oikea. "Lyijy" ei tarkoita sitä, että pulssin juna on "enemmän oikealle" - aivan päinvastainen on totta: Ota punainen linja ja tarkistaa, että juna on jo korkea valtion ja juna B ei. Näin ollen A johtaa B. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
FVM
Liittynyt: 22 tammikuu 2008 Posts: 3848 Auttanut: 585 Location: Bochum, Saksa
| 23 elokuu 2008 11:14 Re: "Lyijy" tai "Lag" vaiheessa detektorin? | | |
|
| | Quote: | | Valitettavasti epävarmuuden jälkeen valtaa ehkä tehdä päinvastaista toimintaa, joka näyttää un-lukko ikuisesti. | Vertaamalla oman piirin kanssa 4046 digitaalisen vaihe detektori, että ei tiettävästi ole samanlaisia kysymyksiä, sen pitäisi toimia.
|
|
| Palaa alkuun | |
 |