| Laatija | Viesti |
|---|
Gemini1706
| 11 tammikuu 2003 7:32 Noise luku on 10 dB spliter (tai x-dB jakotislauskolonnin) | | | tags: melu luku jakotislauskolonnin kytketty sataman melua luku melu luku on jakotislauskolonnin jakotislauskolonnin melu luku melu luku lossy |
|
| Olen aina kuullut, että melu kuva (joka on kytketty -10 dB satama), joka jakotislauskolonnin EI 10 dB! Ymmärrän, jos jakotislauskolonnin ei ole resistiivinen jakotislauskolonnin (ei melulähteistä, kuten sivuliikkeen linja jakotislauskolonnin esimerkkinä), sitten lisäaineen melu olisi alhaisempi. Jotka johtavat LOWER melun määrään. MUTTA, tämä contadicts perusasetuksen että lossy tekijä on melu luku yhtä sen tappio (huoneen lämpötila).
Eikö tämä ole ristiriidassa? Voisiko se olla, että irtisanominen resisotr lisää melun pari portti, jonka avulla sataman on melu luku 10 dB?
Tämä oli pitkään keskustelua kaverille ...
Kaikki kommentit ovat tervetulleita ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
zgx
| 11 tammikuu 2003 8:02 | | |
|
| | Itse asiassa liikenne-ja kytketty portti on sama melu kerros, eri on signaali amplifude lasku 10dB on kytketty satamaan, ja kun käytät melu figue väline mitata kytketty sataman melua, se osoittaa, että melu figue 10dB. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Gemini1706
| 11 tammikuu 2003 8:58 | | | tags: kytkettäväksi sataman melua kuva |
|
| Ok. Mutta jos se ei ole resistiivinen, miksei melu kerroksessa on sama molemmissa satamissa? Eikö melu tulevat sisään tulo saa lieventää antamalla 10dB on kytketty portti? sama kuin merkki? Kuinka tulla signaali saa heikennetty, mutta ei melu?
Perusasetuksen melu luku yhtälöt osoittavat, että melu luku edustaa LISÄAINEEN melu johtuu itse laitteessa, ja se lisää tulosignaalin melua, joten tuotos melu on aina suurempi kuin panos melu * Gain. NF = (Si / Ni) / (SO / o) = (Si / Ni) / (G * Si / (G * Ni Na)).
Lyhyesti sanottuna, jos laite ei itse lisätä melun vuoksi sisäinen melulähteitä, niin melu lukua olisi 1, ellemme kohdellaan COUPLER kuin resistiivinen laite, joka on nimellinen lämpöteho melu teho, vastus.
Sorry for the pitkä kommentti, mutta kaikki selitykset auttaa ..
Kiitos etukäteen .. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
marcomdd
Liittynyt: 11 tammikuu 2003 Posts: 158 Auttanut: 3 Paikka: Rooma
| 11 tammikuu 2003 15:01 Noise Kuva on jakotislauskolonnin | | |
|
| Hyvä,
jos melulähteet on jakotislauskolonnin ovat lämpö melulähteitä sitten spliiter NF on yhtä jakotislauskolonnin tappiota, 1 \ L (L <1), (T = T0). Melun pidettävässä jakotislauskolonnin syöttää portti on k * T0 * B (lämpövaurio melu): tämä on heikennetty (jonka tappioiden) K * T0 * B * L on ulostuloportti, mutta jakotislauskolonnin lisää itse k * T0 * B * (1-L) on ulostuloportti. Tuotoksen summan melu valtaa K * T0 * B. Laskettaessa NF on (Si / Ni) / (SO / o), voit saada NF = 1 / L (> 1)!
Tämä on totta vain lämpösuojien melulähteitä, jos melulähteet eivät lämpöherkän tyyppi tuotoksen melu valtaa lisättiin verkko on k * T * B * (1-L), missä T voi olla suurempi tai pienempi kuin sen verkon itse.
Hei |
|
| Palaa alkuun | |
 |
zgx
| 12 tammikuu 2003 1:05 | | |
|
| kun tulosignaalin melu teho on hyvin pieni, melu muodostavat puolet AM melua ja puoli FM melu, AM osa voidaan attenuatted, FM ei voi olla. siten vaimennus signaalin ja melu on erilainen. lisäksi, kun signaalin melu teho on minimaalinen -174dBm/Hz (huoneenlämmössä), sitä ei voi vaimentaa. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
g579
| 12 tammikuu 2003 1:43 | | | tags: kytkettäväksi sataman melua luku melu luku lossy |
|
| Ehdotan toiseen näkymään. 1.Euroopan 10 dB COUPLER vastaa kaikissa satamissa (SII = 0). Jos se on yhden käden COUPLER sitten se on myös lossy (siellä on ainakin yksi resistiivinen osa sitä). 2. Jos suora ulostuloportti ja kytketty linja ei ole kytketty satamassa irtisanotaan, sitten (nähdä sen ulkopuolella) ei voi olla nähnyt mitään eroa on 10 dB vaimennin ja 10 dB COUPLER (tappio 10 dB, rellection tekijä nolla), joten melu kiinteistöä / melu luvut pitäisi olla sama. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
sjyatou
| 02 heinäkuu 2009 7:13 Re: Noise Kuva on jakotislauskolonnin | | |
|
| | marcomdd wrote: | Hyvä,
jos melulähteet on jakotislauskolonnin ovat lämpö melulähteitä sitten spliiter NF on yhtä jakotislauskolonnin tappiota, 1 \ L (L <1), (T = T0). Melun pidettävässä jakotislauskolonnin syöttää portti on k * T0 * B (lämpövaurio melu): tämä on heikennetty (jonka tappioiden) K * T0 * B * L on ulostuloportti, mutta jakotislauskolonnin lisää itse k * T0 * B * (1-L) on ulostuloportti. Tuotoksen summan melu valtaa K * T0 * B. Laskettaessa NF on (Si / Ni) / (SO / o), voit saada NF = 1 / L (> 1)!
Tämä on totta vain lämpösuojien melulähteitä, jos melulähteet eivät lämpöherkän tyyppi tuotoksen melu valtaa lisättiin verkko on k * T * B * (1-L), missä T voi olla suurempi tai pienempi kuin sen verkon itse.
Hei |
Haluan tietää, miten ymmärtää ", mutta jakotislauskolonnin lisää itse k * T0 * B * (1-L) on ulostuloportti"
kiitos |
|
| Palaa alkuun | |
 |