| Laatijan | Viesti |
|---|
PILOTIK
| 15 tammikuu 2003 1:22 Power Supply (4 johdot 3 vaihe "ja" 5V) | | |
|
| Hei!
Joku voi auttaa minua? Yritän suunnitella hlöä ilman muuntajaa (low cost). AD7752 (tämä virtalähteen se) "syö" 17mA 5 mA LED ja Counting mekanismin = ~ 25-30mA. Oma nykyinen Powersupply käyttää kaikki 3 vaihetta, mutta jos olen irrota 2 vaihetta laite toimii pnly puoliskolla (50 Hz). Tarvitsen ohjelman, joka käyttää 3 vaiheessa liikaa, mutta toimii vain yksi niistä ei stopings varten halfperiod. Lisää yli Tämän virtalähde ei ole mitään muuntajat  Kanisteri u auttaa we?
Thanx. WBR |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 15 tammikuu 2003 1:22 Mainosten | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
flatulent
Joined: 19 heinäkuu 2002 Viestejä: 4847 Auttoi: 324 Sijainti: Middle Earth
| 15 tammikuu 2003 1:35 Turvallisuusongelmia | | |
|
| | Saat vakavia turvallisuusongelmia, jos virtansa apuohjelman sähköverkosta ilman muuntajaa välillä. Ainoa tapa ratkaista tämä on sinun piiri täysin cased on eriste kahden riippumattoman kerrokset (kaksinkertainen suojaus). Vähimmäis virtalähde olisi yksi muuntaja yhdestä vaiheesta ja neutraali. Tuotos olisi silta tasasuuntaajan ja riittävän suuri kondensaattori, että nykyinen piirtänyt oman piirin välinen voimajohto syklit olisivat pieniä. Voit laskea tämän ensin päättää jännite painua. Sitten voit laskea maksun piirtänyt oman piirin Q = I x t. Jossa t on aika välillä puoli kiertokulkuun voimalinja. Sitten voit laskea kondensaattorin C = Q / jännite painua. Olen nähnyt piirejä, joissa voimajohto jännite on pienempi jännite välilevyt, mutta tämä on vielä turvallisuuden ongelma. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |