Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

Tarvitsen älykäs laturi minun Nicad Poraa akku jne.

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits and Small Projects ongelmat -> Tarvitsen älykäs laturi minun Nicad Poraa akku jne.
Arabiankielinen toisinto Bulgaria versio Katalaani versio Tšekki versio Tanska versio Saksa versio Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanja versio Ruotsinkielinen versio Ranska versio Hindi versio Kroatia versio Indonesia versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korealainen versio Liettua versio Latvia versio Hollanti versio Norja versio Puola versio Portugali versio Romania versio Venäjä versio Slovakian versio Sloveeni versio Serbia versio Ruotsinkielinen versio Tagalog versio Ukraina versio Vietnam versio Kiina versio
Laatija Viesti
thudpucker

Paikka: Pohjois-Alabama

Post 11 huhtikuu 2009 19:37 Tarvitsen älykäs laturi minun Nicad Poraa akku jne.

Meillä saattaa olla ylittänyt tämän ennenkin.
Minulla on porata tällaista akku. Uudelleentäyttöä ni-cads on sorta epävarma parhaimmillaan. Yli latauksen ja undercharging aiheuttaa "kemialliset muisti", ja lopulta lyhentää akun.

Olen ihmettelevät jos voin "re-do", että circutry minun laturi tehdä siitä "Älykäs laturi" tai jopa laturi että vastuuvapauden myöntämisestä ja uudelleen lataa akkuja asti elämää kukin näistä vähän Ni-cads annetun suuri akku on kaikki samat?
Anybody?

Palaa alkuun
brumi

Auttanut: 4

Post 03 toukokuu 2009 22:42 Re: Tarvitsen älykäs laturi minun Nicad Poraa akku

Kaavio 2 solujen laturi, joilla on vain vähän muutoksia voit muutoksia varten jännite tarpeisiin.

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Palaa alkuun
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits and Small Projects ongelmat -> Tarvitsen älykäs laturi minun Nicad Poraa akku jne.
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS