| Laatija | Viesti |
|---|
mike_bihan
| 12 helmikuu 2003 18:48 Z ero | | |
|
| ddd
Last edited by mike_bihan on 07 heinäkuu 2003 7:55, muokattu 1 kertaa yhteensä |
|
| Palaa alkuun | |
 |
mike_bihan
| 12 helmikuu 2003 18:50 | | |
|
| | Joista yksi on lähimpänä perinteistä Zo määritelmä? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
CLK
| 13 helmikuu 2003 2:38 | | |
|
| Hei,
Kuten tiedätte Zpv on laskea virta ja jännite, Zpi valtaa ja nykyisen, Zvi jännitteen ja virran. HFSS laskee jännite on sähkökentässä yhdentymistä koko linjan GND on signaali. Nykyinen on magneettikentän ja valtaa, että poynting vektoria. Lähin arvo on laskettu p ja v. Miksi? Valta on helppo laskea E-ja H-*. Jännite yhdentymisen E. Tämä tarkoittaa sitä, että olet määrittänyt impedanssi linja oikein ja että nykyinen ei accuratly lasketaan. Sinun on tarkistettava, manuaalista miten nykyinen tietokonetomografiaa ja ehkä se ei ole mahdollista laskea oikea arvo CPWs rakenteita. Toivon, että se oli apua!
CLK |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Cray
| 13 helmikuu 2003 2:50 | | |
|
| tästä on hyvä kuvaus zpv, zpi ja Zvi http://www.gmr.ssr.upm.es/www2/00035620_Gentili_et_Salazar-Palma_95.pdf |
|
| Palaa alkuun | |
 |
mike_bihan
| 13 helmikuu 2003 9:15? | | |
|
| | CRAY wrote: | tästä on hyvä kuvaus zpv, zpi ja Zvi http://www.gmr.ssr.upm.es/www2/00035620_Gentili_et_Salazar-Palma_95.pdf |
Anteeksi, että asiakirjaa ei voi ladata, haluaisit lisätä? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
CLK
| 13 helmikuu 2003 11:36 | | |
|
| | minulle se on ladattavissa. on parempi, jos yrität uudelleen. vain kopio liittää linkin ja kun yritän avata kyseistä linkkiä sinua pyydetään tallentamaan tiedosto |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Chinaski
| 13 helmikuu 2003 11:50 | | |
|
| | Tässä se on |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Cheng
| 13 helmikuu 2003 21:38 HFSS satamien | | |
|
| Totuus on se, että voimassa ainoastaan impedanssi on mikroaaltouuni on aallon impedanssi. The lepää ovat vain yksinkertaistamistarpeet. Mitä tulee CPW on ja jos kenttä on pääasiassa keskittynyt osaksi subtrate on selvää, sinun on käytettävä PV määritelmää. Ainakin E-alalla ei vaihtele liian paljon eri metallin linjat ja voit turvallisesti tunnistamaan muodon. Sen sijaan se vaatii paljon taitoa kunnolla lihottaa satamaan. Joskus saa kiihottaa joidenkin muiden liikennemuotojen liian ja sitten tulos on vaarantunut. Esimerkiksi silloin, kun olen suunnitellut slotline mikseri, MWS antoi minulle täysin valejärjestelmällä tulokset (ver. 3.0) ja hfss oli hieno kanssa PV määritelmä, joka oli 1% Cohn suunnittelussa käyriä. Sen vuoksi olen arvata MWS nyt ei näyttämään Linjaimpedanssi vaikka minulla on joitakin disgareement kanssa niiden määrittely samoin. Voit kertaus - rakenteiden, ei kovin dispersiivinen (kuten CPW) ja hyvä määritelmä integraation korkeuskäyrä voit huoletta olettaa PV. Toisten PI toimii parhaiten.
toivon, se auttaa. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Google AdSense

| 13 helmikuu 2003 21:38 Mainokset | | |
|
|
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
Synkronointi
| 14 helmikuu 2003 7:44 | | |
|
| hyvä postitse.
myös jännite / nykyinen ole ainutlaatuinen määritelty lähes TEM. V riippuu kiinteä tiellä.
Tästä kysymyksestä keskusteltiin Agilent hfss manuaalinen mutta ei ansoft. ne olivat peräisin samasta lähteestä ja nyt yhtenäinen uudelleen millään tavalla
outoa, ansoft on niin hyvä koodi mutta kurja käsikirja
ehkä säästää tietoja myöhemmin käyttäjän koulutus maksu? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
mwpro
| 14 helmikuu 2003 18:35 | | |
|
| Hyvä kysymys.
Toinen hankala tilanne on pari linja simulointi. Port impedanssi muuttuu ohitustilasta asepassi ja myös koko taajuus lakaista. Jokainen tietää, miten saan sen toimimaan?
terveisin mwpro |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Cheng
| 14 helmikuu 2003 20:54 | | |
|
| No, on kytketty linjat olet edes ja parittomat liikennemuotoihin. Ei ole selvää, johon et tarkoita. Seuraavaksi HFSS on hieman "huolimaton", kun se tulee sataman 2D eigenvalue alalla tarkkuutta. Haluan ajaa sataman triangulation todelliseen hyötykäyttöön, joitakin käsikirja seeding. Jos kuvasuhde on huono, voit manualy mesh.
Kokeile laittaa sataman niveltyisivät klo vauhtia.
hurraa |
|
| Palaa alkuun | |
 |
pewang
Liittynyt: 19 helmikuu 2003 Posts: 139 Auttanut: 1 Paikka: Kiina Kiina
| 21 helmikuu 2003 10:06 | | |
|
| Kiitos all.You tehdä minulle parannuksia. I ussally meille zpi. |
|
| Palaa alkuun | |
 |