| Laatija | Viesti |
|---|
Vicent Yang
| 27 marraskuu 2003 14:22 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Princeton Taiwan yhtiö myös lähettää näytteitä.
http://www.princeton.com.tw/index-e.htm |
|
| Palaa alkuun | |
 |
jhenxl
| 10 joulukuu 2003 1:36 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| | Quote: | Philips on aivan kauheaa, kun on näytteitä. Halusin tarkistaa uuden LPC21xx pelimerkkejä on CPU vaativat hakemuksen, mutta en voinut saada kohtuullinen määrä pelimerkkejä vaikka olin enemmän kuin iloinen maksamaan niistä, en pyytää niitä ilmaiseksi. Melko kummallinen tapa ottaa käyttöön uuden tuotteen, minun täytyy sanoa.
| Olen eri mieltä. Olen yrittänyt tilata näytteitä Philips ainoastaan yhden kerran, ja ne eivät lähetä minulle täysin 10 yksikköä 210x mikro |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Fant
| 10 joulukuu 2003 13:49 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Voit jhenxl: Todennäköisesti sinun lupasi ostaa 1.000.000 kappaletta!
BTW, AD lähetti minulle vapaa tarjoaminen 30 näytettä (eri vahvistimet) Hyvä joululahja!. Mandi |
|
| Palaa alkuun | |
 |
CurtFire
| 17 joulukuu 2003 22:10 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| kuinka voin saada ilmaiseksi näytteitä vlsi (http://www.vlsi.fi/) ne linkkiä minut toisen sivuston, jossa minun täytyy ostaa siru!
Onko absoluteli ole mahdollista saada näytteitä Philips?
Joku tietää, miten saada Xtal näytteitä?
Kiitos. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
glenjoy
Liittynyt: 01 Jan 2004 Posts: 1021 Auttanut: 47 Paikkakunta: Filippiinit
| 03 tammikuu 2004 3:37 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Voimmeko määrittää näytteen luettelot?
Esimerkiksi mikro.
BTW, mistä voin saada näyte PLCs, PLDs ja GALs? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
crazyduck
| 03 tammikuu 2004 11:52 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Hei, Näyte pyynnön ONsemi verkkosivuilla ei ole vapaa tänään, sinun on maksettava siirrosta.
CD: ( |
|
| Palaa alkuun | |
 |
The Puma
| 03 tammikuu 2004 17:46 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| ONSEMI calc meriliikenneyhtiön asiakasnumero on $ 14,95 nyt
Joku on tilannut ilmaiset näytteet vielä? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Kripton2035
Liittynyt: 19 heinäkuu 2001 Posts: 520 Auttanut: 18 Paikkakunta: Maa
| 24 tammikuu 2004 22:07 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| | crazyduck wrote: | Hei, Näyte pyynnön ONsemi verkkosivuilla ei ole vapaa tänään, sinun on maksettava siirrosta.
CD: ( |
hyvin kansallisia myös maksat lähetys nyt ... paitsi jos sinulla on. com sähköpostiosoitteesi saat todella vapaa siirto ... ihmiset tuntuu olevan väärin sen ...
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
davorin
| 24 tammikuu 2004 23:24 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Saat Spartan 3 se näyttää todella huono tällä hetkellä ...
Olen harkitsee nyt pyörremyrskyn laitteiden @ ltera ...
Älä usko saat kaikki näytteet Xilinx, jos et voi kertoa heille teidän tarkka hankkeen ja vuotuinen määrä (O;
Näytteet Atmel? Got näytteitä USB-ohjain ja mp3 valvoja heti (o; |
|
| Palaa alkuun | |
 |
lzgq
| 26 helmikuu 2004 5:26 | | |
|
| | www.microchip.com |
|
| Palaa alkuun | |
 |
sadat007
Liittynyt: 01 Jan 1970 Posts: 419 Auttanut: 6 Sijainti: Pakistan
| 26 helmikuu 2004 6:27 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Hei, Sain mp3 näytteitä http://www.vlsi.fi VS1001, VS1011 ja VS1002 (Total 5Pcs) suuri  Ja nyt kehittämässä proto tyyppi aluksella. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
ITP
| 26 helmikuu 2004 7:20 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Microchip ei näytteiden lähettämiseksi Intia ITP
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
protoni
| 28 helmikuu 2004 11:20 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Hei, mitä ST? ne eivät ole edes sähköpostiosoite niiden paikassa. He ehdottavat viitata paikallisen jakelijan, joka on tipically ei niin onnellinen, että lähetämme sinulle näytteitä. Mitä mieltä olet? thx protoni |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Cluricaun
| 28 helmikuu 2004 11:48 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Hei
Regardingthe ST minulla ei ollut onnea, kuten te sanotte, että jakelijat eivät ole niin innoissaan lähettämällä näytteet kerran WAAS kertonut, että ne vain lähettää paketin 1000 ja se maksaa xUSD rauhan.
Oletan, voit saada näyte mikrosiru, asun ulkopuolella Yhdysvalloissa ja ollut mitään ongelmaa. Jos niitä ei ole lueteltu näytteen voit ostaa niitä monissa maissa suoraan heiltä.
Last edited by Cluricaun 29. maaliskuu 2004 21:09, muokattu 1 kertaa yhteensä |
|
| Palaa alkuun | |
 |
bagane
| 15 maaliskuu 2004 16:41 | | |
|
| | voit saada näytteitä Linear Technology, KML, cygnal ja chipcon. Vain valmistella ja pudota sähköpostia heille. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Google AdSense

| 15 maaliskuu 2004 16:41 Mainokset | | |
|
|
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
B_A_D
| 28 maaliskuu 2004 10:04 VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Minulla on noin 150 eri sirujen alkaen mikrosiru. Olen elää Israelissa. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
mgf
| 05 huhtikuu 2004 7:45 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| mikrosiru ja maxim tapana aluksen Romania johtuu mukautettuja sääntöjä, MUTTA Analog Devices voi tehdä, että olen saanut paljon IC's. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
deejay2k1
| 26 huhtikuu 2004 10:41 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| | Kokeile myös Intersil He olivat erittäin mukavaa, lähetti minulle näytteiden pyysi alle viikossa. Dallas / Maxim lähetti minulle pari, mutta sitten he uudelleenohjaavat minut paikallisen distribuitor Romaniassa ECAS. Ei vastausta sen jälkeen. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
docs
| 30 huhtikuu 2004 22:01 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| hei
Minulla näytteitä pmcflash.com ja ti.com myös analoginen, maxim ja mikrosiru (mikrosiru oli noin vuosi sitten) |
|
| Palaa alkuun | |
 |
davorin
| 30 huhtikuu 2004 22:52 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Muutama viikko sitten tilata näytteitä pericom ... tehdä bussit tasolla kytkimet kuten IDT ... mitä olen saanut muutama viikko sitten oli vain vahvistussähköposti .. siinä kaikki 
Ehkä hieman off-topic, mutta tarvitaan aina ...
Kycon sended minulle laatikko täynnä näytteitä PC liitännät kuten DSUB, PS2, stereoliittimet, teho jne. .. ei postikulut (o: |
|
| Palaa alkuun | |
 |
feiutm9898
Liittynyt: 31. toukokuuta 2004 Posts: 227 Auttanut: 4 Venepaikka: Singapore
| 02 kesäkuu 2004 20:06 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| En ole koskaan saada Atmel mcu näytteestä. Mielestäni mahdotonta. Olen tehnyt sen pari kertaa Atmel virallisella web-sivustoa, mutta ei saanut vastausta. Niin pettynyt.
Oma maa (M'sia) Jakelija myös sivuuttaa minun näyte pyynnöstä.
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
pvinbox@yahoo.com
Liittynyt: 28. toukokuuta 2004 Posts: 122 Auttanut: 6 Paikka: Coimbatore, INDIA
| 04 kesäkuu 2004 21:13 | | |
|
| Hai joskus se voi tapahtua.
Tässä on joitakin luettelo vapaa komponenttien toimittajat
www.samtec.com kaikentyyppisiä liittimet ja pistorasioiden ja kartongin interface kohteita.
www.elestarelays.com ne antavat näytteen replays
www.maxim-ic.com antaa kaikkien niiden tuotteiden, kuten NVRAM, RTC, lennonjohtajat
www.ti.com antaa kaikki heidän Tuotteiden |
|
| Palaa alkuun | |
 |
valmistuk
Liittynyt: 14 maaliskuu 2004 Posts: 178 Auttanut: 9 Paikka: Ranska
| 05 kesäkuu 2004 22:02 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| ti eivät anna kaikkia niiden tuotteiden näytteet, mutta suurin osa näistä, hän ei enää ei anna l293d, uln2803 (pdip paketti) jne. ..  Mikä harmi! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
czpir
| 08 kesäkuu 2004 19:23 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Ystävät
Järjestöt tarjoavat ilmaisia näytteitä mahdollisista loppukäyttäjien testattavaksi, prototyyppien - lyhyesti kaupallisista syistä.
Olen henkilökohtaisesti havainnut, on väärin näiden laitosten koko yhteiskunnan suuri esp. harrastajat ja opiskelijat, väärinkäyttö johtaa vetäytyä näiden laitosten nämä organaizations. Meidän pitäisi ymmärtää, että järjestön tulisi kuluttaa tuottaa ja aluksen nämä näytteet.
Ihmiset tilaus Näytteiden irtotavarana (noin mainittu 150 chips) eivät saa osallistua järjestön kaupallisesti.
Bonafide organisaatiot voivat edelleen saada nämä näytteet valmistajat tai jakelijat yli perustettu toimitusketjuihin, vain pieni käyttäjien ja muiden olisi afected.
Anna ottaa yhteisö on vastuussa tästä ja lopettaa väärinkäyttö - voi olla ensimmäinen askel olisi romu tätä aihetta.
-CZ |
|
| Palaa alkuun | |
 |
ME
| 08 kesäkuu 2004 19:55 VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| En usko oredring näytteitä opiskelija tai yksityiseen käyttöön on väärin, että myyjät hyötyvät tästä, että pitkällä aikavälillä. Kun tottuu käyttämään tiettyä IC, joka on peräisin tietystä myyjä, olet todennäköisesti käyttää samoja siruja on sama myyjä comercially liikaa.
Näytteenotto on vain hyvä ja tehokas markkinointi oppurtunity että myyjiä.
Jotkut myyjät vain aluksen näytteiden yritykset, kun taas toiset, kuten maxim alusten kaikille. Mielestäni Maxim hyvin ansaitsevat kaikki rahat takaisin ne käyttävät näytteiden, koska opiskelijoiden saanut käyttämiä Maxim, kun opiskelijat myöhemmin saa työtä, ja on löydettävä siru hanketta varten, kun ne on ensin ajatella esimerkiksi Maxim, koska ne on perehtynyt tähän myyjä, sen sirut, lomakkeissa, soveltamiseen toteaa, web-sivu jne.
Yritykset käyttävät millons mainonnan ja uskon, että näytteet on hyvin tehokas mainonnan.
Myyjät usein valtavia alennuksia arviointi sarjoja, EDA ohjelmia jne. yliopistoihin, koska theyknow kyse on rahasta, hyvin käyttää. Jotkut yritykset jopa lahjoittaa paljon laitteiden ja ohjelmistojen vapaasti korkeakoulujen ja opiskelijoiden keskuudessa.
Lahjoittaa näytteet ostaa sama hyvää tahtoa ja niiden nimi sijoitetaan mielessä oppilaille. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Kripton2035
Liittynyt: 19 heinäkuu 2001 Posts: 520 Auttanut: 18 Paikkakunta: Maa
| 13 kesäkuu 2004 11:02 VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| I totaly samaa mieltä "ME!" ja uskon, että yritykset antavat 150 ex on "näytteet" on sama henkilö pitäisi tarkistaa, mitä he kutsuvat näyte ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
valajor
| 15 kesäkuu 2004 18:20 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Asun Peru ja sain näytteet täysin vapaa Analog Devices ja Texas Instruments.
Sain näytteitä Maxim liian mutta vain yhden kerran, nyt Maxim ei näytteiden lähettämiseksi Perussa. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
abionnnn
| 18 kesäkuu 2004 14:33 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Olen sähkötekniikan opiskelija Australia, sain kasoista näytteitä Kansalliset ja erityisesti vaikea saada osia (no, tänne anyway). Niiden pääasiallinen jakelija (nuoli) ei ole liian innokkaita antamaan näytteitä pois.
Myös maxim on hyvä näytteitä, ja heillä on suuria laitteita, joita et löydä muita yrityksiä. (oletettavasti, koska ne ovat voimakkaasti patentoitu!) Xilinx ei lahjoittaa näytteitä, mutta ne ovat tonnia hyödyllistä kirjallisuutta ja joitakin esittelyä ohjelmia. Analogiset ja Fairchild puoliperävaunu-johtimet eivät lahjoittaa näytteitä Australia vaikka, joka on hieman pettymys.
Kuulin myös Zilog ja muiden yritysten lueteltu http://www.vegeneering.com/environment_control_system/index.html antaa näytteitä, jos pyydät sitten mukavasti ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
gulson
| 19 kesäkuu 2004 15:22 VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| OFFTOPIC
Mielestäni myyjien tulisi tarkistaa kaikki noin jäsen, joka saa näytteitä niistä.
Ne ovat tilaus 15 näytettä kuten OPA alkaen TI ilmaiseksi ja myy sitä! He eivät tiedä, miten käyttää IC, ne tilaus vain koska se on ilmainen! sairas tilanne, on aika alkaa miettiä ja analysoida tilauksia, myyjät! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
nhall
| 23 kesäkuu 2004 15:22 Re: VAPAA NÄYTTEEN LUETTELO ... | | |
|
| Olet wright gulson. Vuoden 1998 Maxim lähettää minulle näytteet, mutta nyt ei. Tämä on vastaus Maxim: ############################################## Sir Olen yrittänyt kertoa teille on tämä, KAIKKI SOUTH AMERICA tilauksia ei lähetetä, jos annat meille kanssa FEDEX UPS, DHL tililtäsi # riippumatta, jos asennat standardi emme eikä voimme lähettää ne sinulle. Jos et voi antaa meille yksi Näiden tililtäsi # emme voi lähettää tilauksesi. ############################################## Nähdään |
|
| Palaa alkuun | |
 |