| Laatijan | Viesti |
|---|
Starlet
| 23 joulukuu 2003 18:41 Kuinka kokoa kuvat Visual Basic 6? | | |
|
| hi friend
Olen uusi Visual Basic. Haluan kokoa tai leikata kuvia omalle X x Y Visual Basic. eli 800x600 X x Y tahansa pikselin arvo. mutta kuinka tehdä se.
ja lisäksi saamme jokainen pikseli tiedot RGB tavuina paneelit kuten Matriisit Matlabin? jos joku tietää, lataa koodi tiedostoja. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 23 joulukuu 2003 18:41 Ads | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sherif12
| 24 joulukuu 2003 1:24 Re: Miten kokoa kuvat Visual Basic 6? | | |
|
| siitä, miten tallentaa tahansa matriisi, tässä on koodi, joka luo kuvakkeita ja tallenna se. ICO-tiedoston.
muuttaa pikselin resoluutio,, u voidaan käyttää valvontaan kuvan tallentamiseen VB työkalupakin ja asettaa Stretch sen ominaisuuksien ikkunasta "totta", nyt u voi muuttaa päätöslauselmaa u haluavat,
Älä unohda nähdä liitteet.
terveisin,
Nimismies.
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Starlet
| 26 joulukuu 2003 19:40 Re: Miten kokoa kuvat Visual Basic 6? | | |
|
| hi sherif12
Latasin symboli, mutta idea säästää ja tehdä ICO-tiedoston. mutta haluan kokoa muiden kuvien kanssa. käytit 321x321 ja tallenna 321-1/10 pikseliä. miten koon JPG, BMP, etc.
Lisäksi haluan muuttaa väriä tasolla 2 bittiä tai bittiä värejä. Onko mahdollista puida pidä arvoja. mutta miten 16 bittiä väri pixel into 8 väriä pelkästään tai 4 väriä (määritelty minua - voidaan käyttää kynnys (kuten Matlab matrices manipulointi) tai se voi olla punainen, sininen, vihreä, keltainen vain tai).
miten se tehdään. se tehdään RGB-data-arvojen valinta, jos on, niin miten? tarvitsevat apua. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
sherif12
| 27 joulukuu 2003 2:36 | | |
|
| hi starlet,
Olen pahoillani, minulla ei ole tarkkaa ja täsmällistä vastata kysymykseesi ja ei todellakaan ole aikaa löytää se sinulle niin haluaisin neuvoja jätä kysymystä @ http://www.experts-exchange.com/
joka on suurten IT-yhteisö, joka muistuttaa Elektroda on # asiantuntijoita, mutta se, u luultavasti saada vastaus (t) alle 24 tuntia ja on viime kädessä yksi.
terveisin,
Nimismies. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |