| Laatija | Viesti |
|---|
maziar
Liittynyt: 06 kesäkuu 2001 Posts: 257 Auttanut: 4 Paikka: Iranin islamilainen tasavalta
| 27 kesäkuu 2004 15:05 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | jetset kirjoitti: | | Visual C on paras koskaan! |
Joissakin käyttäjän XXXXs parempi, paras .... mutta ei ole mitään yksityiskohtia ja dont puhua, miksi se paremmin ....
tämän osoittavat monet valinta rakkautesi ilman sitä mieltä, että miksi on parempi tämä tarkoittaa tämä ei ole valinta kanssa sitä mieltä,
Työkalut vertailla tarve pisteen verrata .... Joissakin mukava vertailla:
32bit 80420 kohta FFT vuonna VB ~ 35sec 32bit 80420 kohta FFT vuonna VC6 ~ 3.02sec 32bit 80420 kohta FFT in Delphi (käytä basm tai fastmath) ~ 2.09sec!
mitä mieltä olet? Delphi tuottaa nopeammin koodi nopeammin ohjelmointi ..... jos vertaa sinun täytyy puhua numeical vertaa ... tai pisteen verrata .... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
marring
Liittynyt: 06 heinäkuu 2004 Posts: 21 Sijaintiin: Hanoi - Vietnam
| 06 heinäkuu 2004 11:11 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | Mielestäni käyttäen M $ Visual C on paras. Learning ohjelmointi ei ole vaikeaa. Borland tuotteet tekevät käyttäjän laiska ... vain lisää moduulin, komponentteja ... hehe ohjelmointi C-kielellä, mutta helppoa kuten Visual Basic-kielellä. Ja Borland C-kirjasto käyttää uudelleen MS sisältää ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
omid
| 07 heinäkuu 2004 7:50 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| hei
ei ole epäilystäkään siitä, että Microsoft Visual C on paras malleja, jotka liittyvät järjestelmän, hiero uneder ikkunat .. mutta vasta sain selville, että Borland C Builder on joustavampi ja ohjelmointi on helpompaa .. joten yritä että ja kertoa minulle, mitä ya usko! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
maziar
Liittynyt: 06 kesäkuu 2001 Posts: 257 Auttanut: 4 Paikka: Iranin islamilainen tasavalta
| 07 heinäkuu 2004 16:10 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | marring wrote: | | Mielestäni käyttäen M $ Visual C on paras. Learning ohjelmointi ei ole vaikeaa. Borland tuotteet tekevät käyttäjän laiska ... vain lisää moduulin, komponentteja ... hehe ohjelmointi C-kielellä, mutta helppoa kuten Visual Basic-kielellä. Ja Borland C-kirjasto käyttää uudelleen MS sisältää ... |
1. Mielestäni käyttäen M $ Visual C on paras a: I dont sopivat sinulle sinun on tehtävä pisteen vertailla
Borland tuotteet tekevät käyttäjän laiska ... a: on iso vääriä: jos et tarvitse voit ei tarvitse lisätä mitään asia teidän tehtävänne MUTTA VCL sinut helposti lisätä PAKAGE jos tarvitset sitä VCL on eniten valtaa Delphi sama kuin ocx mutta kotoperäisessä ja lähdekoodia. ... jos sinulla on qustion voin auttaa sinua lisää ...
Visual Basic-kielellä. Ja ... että vb soveltaminen on erittäin hitaasti aikavälillä (1 / 10 nopeus!) ja ei ole millään tavalla tehdä rakennettu kotoperäisessä komponentti expantion ... Delphi on sama kuin c fulll poer täysi oop & voimakas kääntäjä & ...
Ja Borland C-kirjasto käyttää uudelleen MS sisältää ... kanssa Borland voit tehdä mitään vuonna anyware! käyttää Natie CLX (ajettava win ja linux!) tai> NET tai Win32 API tai ...... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
kukkula
| 07 heinäkuu 2004 17:55 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | En tiedä Delphi. Joten välillä VB & VC , haluan poimia VC |
|
| Palaa alkuun | |
 |
maziar
| 07 heinäkuu 2004 18:12 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | mäki wrote: | | En tiedä Delphi. Joten välillä VB & VC , haluan poimia VC |
ja jos te tiedätte, C bulider ja Delphi, unohtaa ohjelmien m $! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
kukkula
| 07 heinäkuu 2004 19:41 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Hei, Kysymys kuten työkalu A ja B, joista yksi on parempi todennäköisesti aloittaa liekki vaikka sinulla ei ole aikomusta ollenkaan. Olisi erityisen totta, jos A ja B ovat ero yritys. Ja se on lähes varmasti, jos MS oli mukana.
Mutta emme saa sulkea pois yksi tosiseikka. Kun insinööri aloittanut yksi kenttä, hän olisi valitse työkalu ja sitten pitää siitä kiinni hänen elinaikanaan. Jos joku yrittää sitten vertailla väline niiden valinta, ne erottuvat on "suojella" sitä.
Joka tapauksessa olen puolueeton tässä kaikessa, varsinkin kun olen puhumme MS (tai se on M $). |
|
| Palaa alkuun | |
 |
maziar
| 08 heinäkuu 2004 7:54 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | mäki wrote: | Hei, Kysymys kuten työkalu A ja B, joista yksi on parempi todennäköisesti aloittaa liekki vaikka sinulla ei ole aikomusta ollenkaan. Olisi erityisen totta, jos A ja B ovat ero yritys. Ja se on lähes varmasti, jos MS oli mukana.
Mutta emme saa sulkea pois yksi tosiseikka. Kun insinööri aloittanut yksi kenttä, hän olisi valitse työkalu ja sitten pitää siitä kiinni hänen elinaikanaan. Jos joku yrittää sitten vertailla väline niiden valinta, ne erottuvat on "suojella" sitä.
Joka tapauksessa olen puolueeton tässä kaikessa, varsinkin kun olen puhumme MS (tai se on M $). |
Minulle tämä ei ole totta
i hyvin verrata VC & Delphi & java työkalut & C Builder vuosittain (tämä on osittain työstäni!)
Tiedän myös, kanssa vc & vb todellisessa viime i käytetään sekä sen jälkeen, kun oma yritys yrittää käyttäjä parempia välineitä nopeammin ja paremmin ohjelmointi sitten valinta Delphi (vuonna 1997)
Ja sitten on verrattava & mietintö neutraali joka vuosi!
nyt olen varma, Delphi tai C Builder Best valinta sovellusohjelmoinnin on Windows-tai Linux ...
Todellisuudessa käytämme c sulautettujen ja me vain vc editor sulautettujen mutta se ei ole mitään hyötyä sovellusohjelmoinnin!
Mielestämme PC-sovellus työkalut erittäin tärkeää |
|
| Palaa alkuun | |
 |
kukkula
| 08 heinäkuu 2004 9:01 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Joo. Sinun tapauksessa on erityislaatuinen.
Toivon saa muuttua tulevaisuudessa tutkimaan muita kääntäjään. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Waterman
| 08 heinäkuu 2004 10:33 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Käytän VB ja BCB
Henkilökohtaisesti sitä mieltä, että VB on helppo oppia. Voit alkaa kirjoittaa AP joka viikko. Mutta suorituskyky ei ole hyvä. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
flipper_md
| 17 heinäkuu 2004 17:45 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Olen käyttänyt Delphi, pidän siitä paljon nopeasti koota aikaa, paljon valtaa komponenttien koko web-ja ollut melko vakaa tuote.
VBA hyvin helppoa vianjäljitykseen, mukava valvonnan sovelluksia, jotka ovat SDK sitä. Mutta vähemmän vakaa ja hitaasti comiple.
Saat kaavio, taulukko tavaraa, VB ohjelmatyön Excel on erittäin tehokas ja helppo oppia makro tallennin.
C-, C ... aivan liian monimutkainen minulle, useimmat vaalipiirini ohjelma tarvitsee GUI |
|
| Palaa alkuun | |
 |
alphi
| 17 heinäkuu 2004 17:48 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | Delphi on helppo tutkia, VC on tehokkaampi, mutta se difficulté aloittaa tutkimuksen. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
rob13572468
| 23 heinäkuu 2004 14:59 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| VB6 sucks! C on perseestä! Delphi sucks! ...
jos i cant kirjoitan sen QBasic, sen ei kannata tehdä 
vakavasti, vaikka ei ole "parempi" on ohjelmointikielissä. ne ovat yksinkertaisesti työkalut työkalupakista. käytät joka auttaa saat erityistehtäviä tehdä kyseinen kohde-prosessori. joskus se tarkoittaa, että käytät muutaman eri kielillä.
Tulet huomaamaan, että suurin osa alkuun ohjelmoijat yleensä tietää varsin paljon kieliä hyvin riitä koodin niitä kaikkia, mutta ne ovat vain hallittava yhden tai harvoin kaksi. Masterointi yhden kielen avulla voit työskennellä kuin "asiantuntija" Coder kyseisellä kielellä ja näin saada paljon korkeampi palkka hankkeisiin tällä kielellä.
Nyt valita kieli päällikön on koko muu asia ja aihe loputon keskustelu, erityisesti PC / Internet / e-kauppa markkinoilla, koska on niin paljon eri apps ohjelmoituun monilla eri kielillä. Sen ehdottomasti hyvä idea voi esittää joitakin koodi yhdessä Visual Basic ja Visual C . tietenkin. NET on tullut jäädäkseen niin tuntematta puitteet defiantely apua. nostojärjestelmä kielellä hallitsemaan tällä alueella on jotain antaa suuri, sillä kysyntä pätevyyskokeessa Coders sillä kielellä määrittää, kuinka paljon työtä ja mitä maksaa. Olen töissä upotetun maailma ja päädyin tulossa pätevyyskokeessa kokoonpanossa ja koneen koodausstandardien ja käänteissuunnittelun klo koneen koodi tasolla. Jopa niin, i do useimmat minun koodauksen C ja samalla olen erittäin hyvä siinä, en ole läheskään niin taitojaan C i am kokoonpanossa, olen edelleen maksaa paljon koodi ohjauskoneet koska upotetun maailma ajatuksena on sopimaan koodi onto pienin tavoite prosessori mahdollista (ja tämän vuoksi halvin).
Jos tiedämme myös perus-ja java. Jos olen hanke ja paras kielen käyttö on java sitten I'll koodi se java. jos toinen kieli on tarpeen, i voisi jopa käyttää tätä kieltä, jos se paras väline tähän tehtävään. Jos hanke edellyttää taso koodausstandardien oman asiantuntemuksen taso tai sellaisella kielellä, että en tunne tarpeeksi, niin aion käyttää Coder että on pätevyyskokeessa kohdekielellä ja valvoa koottu tai tulkita käännös alas tavoite prosessori koneen koodi varmista, ettei siinä ole virheitä tai ongelmia tällä tasolla ja että koodi toimii tehokkaasti riitä, joihin voi sisältyä profiloinnista ja uudelleenlaatimista osissa koodi, jotta niitä pienempiä / nopeampi / jne.
ja thats pohjimmiltaan se .. käyttää paras väline työpaikkojen ... koodi teidän tasolla käyttää asiantuntemusta aloilla, joilla te tiedätte, paras ja käyttää muiden kansojen asiantuntemusta jos he tietävät parhaiten ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
aegean.chou
| 23 heinäkuu 2004 15:29 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | Käytän VC , mielestäni se olisi paras! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
namelesssix
| 28 heinäkuu 2004 17:33 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| i käyttää delfoi se käyttää vähemmän aikaa luoda nopea prototyyppi ja ajattelin vb ei ole aivan helppoa, kun u haluavat lisätä monta ominaisuutta |
|
| Palaa alkuun | |
 |
stegr
| 29 heinäkuu 2004 0:46 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Käytän Delphi ja Borland C -rakentaja sekä VC ja minun täytyy sanoa, että jos haluan olla käyttöliittymä, valitsen Borland tuotteita. Yleensä, jos käytät VC , käytät MFC ja MFC ei ole kovin mukavaa. Voit käyttää joitakin muita GUI libs, mutta thats ole järkeä, että koko asia .. Mutta jos haluan koota konsoli app. tai haluan sisällyttää muiden c kääntäjään, I definitivly mieluummin VC . Sanoa sanan vb: En pidä sitä kovasti, koska se on tulkittava kieli, ja siksi melko hidasta. Mutta jos sinulla on vain pieni hanke ilman suuria matematiikka operaatioihin, saatat mieluummin vb. Se on todella helppo oppia. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
samkraju
| 29 heinäkuu 2004 9:20 Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Mielestäni VC on paras, koska voit tehdä kaikenlaista ohjelmointiin, laitteista tason ohjelmointi ohjelmisto tason mukainen. voit myös tehdä Windows API-ohjelmointia. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
CM600
Liittynyt: 26 tammikuu 2004 Posts: 68 Auttanut: 2 Sijainti: BG
| 29 heinäkuu 2004 13:53 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | Paras Windows on Borland C Builder ja Linux - Borland Kylix |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Dani
Liittynyt: 08 maaliskuu 2004 Posts: 178 Auttanut: 1 Location: UK
| 29 heinäkuu 2004 15:46 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| Hi all, Uskon, mitä haluat tehdä voit tehdä sen käyttö VB erittäin yksinkertainen ja luotettava tapa. Tämä on totta, että VB auttaa aloittelijoille paljon, mutta tämä ei ole niin, että VB on vain begineers. Olen suuri ihailija java becuse se totta objekti suuntautuva luonne, ja olen myös työskennellyt C, C , VC , ja VB. Ja sen jälkeen Jave Oma voute on VB. Delphi I koskaan käyttää kehitystyöhön ..
   |
|
| Palaa alkuun | |
 |
somchoke
| 25 tammikuu 2006 19:03 Re: Mikä on parempi Visual Basic, Visual C tai Delphi? | | |
|
| | Luulen, että se johtuu wht ur sen käytöstä cuz ne kaikki ovat todella hyvä, mutta laitteiden ja elektroniikan työpaikkojen mielestäni C shud tehdä sen |
|
| Palaa alkuun | |
 |