Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional laitteiston ja Electronics Design -> mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
Arabiankielinen toisinto Bulgaria versio Katalaani versio Tšekki versio Tanska versio Saksa versio Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanja versio Ruotsinkielinen versio Ranska versio Hindi versio Kroatia versio Indonesia versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korealainen versio Liettua versio Latvia versio Hollanti versio Norja versio Puola versio Portugali versio Romania versio Venäjä versio Slovakian versio Sloveeni versio Serbia versio Ruotsinkielinen versio Tagalog versio Ukraina versio Vietnam versio Kiina versio
Laatija Viesti
mbyka

Auttanut: 1

Post 27 huhtikuu 2004 23:53 mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: paras juottamiseen asema paras juote asema paras juottamiseen asemat antex juote asemalta juote asema paras paras juottamiseen asemat juotto asema paras

Hei kaikki
Mikä on paras juottamiseen & desoldering rauta-asemat järjestelmien

Antex www.antex.co.uk
JBC www.jbctools.com
ERSA http://www.ersa.de/en/index.html
ja Weller www.cooperhandtools.com / merkit / Weller / index.cfm

Haluan ostaa antex tuotteet
Palaa alkuun
flatulent

Auttanut: 303
Sijainti: Middle Earth

Post 28 huhtikuu 2004 0:54 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Metcal oli edessä runner monta vuotta. Tästä on paljon käytetty vanhempia malleja alhaiset hinnat huutokauppa sivustoja.
Palaa alkuun
gorkin

Auttanut: 11

Post 28 huhtikuu 2004 1:02 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Käytän Weller juotto asemalta monia vuosia ilman mitään ongelmia ... se on hyvä työkalu!
Palaa alkuun
Beepster

Auttanut: 5

Post 30 huhtikuu 2004 16:52 mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: soldapullt

Käsityökaluja työn mitään on parempi kuin Super Soldapullt. Se on keväällä ajaa tyhjiö käsi työkalu anout 12-20 $ US
Keep it clean & lubed
Palaa alkuun
ME

Post 30 huhtikuu 2004 19:00 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: paras juottamiseen asema paras juote asema paras juottamiseen asemat kuinka valita paras juote asemalta antex juote asemalta ersa juote asemien e lahti uk paras halpaa juotto asemalta

mbyka wrote:
Hei kaikki
Mikä on paras juottamiseen & desoldering rauta-asemat järjestelmien

Antex www.antex.co.uk
JBC www.jbctools.com
Ersa www.ersa.com
ja Weller www.cooperhandtools.com / merkit / Weller / index.cfm

Haluan ostaa antex tuotteet

Sanoisin, että yksikään näistä on paras.
Mielestäni Metcal on parasta mitä voi saada.
Minulla on paljon experince sekä Weller ja Metcal ja täytyy sanoa, että Metcal on paljon parempi kuin Weller.
Kun olemme vain Weller tässä palvelussa departementtiin suuri yritys I käytetään työtä, mutta olemme yrittäneet yksi Mectal MX-500TS Juotos / SMT muokata järjestelmän kanssa talon Handpiece ja nyt olemme korvanneet kaikki Weller asemat korvataan kaikki Weller, joiden Metcal MX-500.
Yksi parhaista asia Metcal on, että on niin helppo vaihtaa kärki, sinun ei tarvitse avata mitään.
Toinen greart piirre on, että on lämmin lähes sama toinen otat sen, ei ole myöskään ole ongelma, jos sinun täytyy lämmittää suuri juote liitoksella.
Mutta asia Pidän eniten Metcal on, että et pidä sitä kuin kynällä.
Olin tottunut Weller, joten oli hieman outoa alussa, mutta kun ensimmäisen kerran tottua, se on paljon parempi kuin perinteinen juote pitoa, joilla on pitkät soldertip.
Mikään ei oikeastaan verrata Metcal mielestäni.
Yrityksemme on säästänyt paljon aikaa ja $ $ on bronken PCB: n tyynyille jälkeen siirrytään Weller on Metcal. Meidän korvata paljon PLLC SMD pakettien myynnin jälkeisten serviceing ja lukumäärästä ja rikkoutuneiden PCB tyynyille laski jälkeen changin on Metcal, joten hinta differerence välillä Weller ja Metcal ei oikeastaan asiaa pitkällä aikavälillä.
Linkki: http://www.metcal.com

Mutta Metcal on myös melko kalliita verrattuna Weller tai leat sitä käytetään, kun olen työskennellyt siellä, en tiedä hinnat nyt.

On myös toinen mielenkiintoinen yritys, jota ei ole mainittu vielä: PACE
http://www.paceusa.com/_ShowSystems.asp?ProductSetID=1
En ole kokeillut PACE henkilökohtaisesti (vain katsonut sitä), mutta toisen henkilön minun entinen yritys yritti sitä ja hän mieluummin Metcal, en ole tavannut ketään, joka ei ajatellut Metcal oli paras.
Näyttää siltä, että PACE on copided monet niistä Metcal ajatukset siitä PACE HW 100 ja HW 200 HeatWise juote asemat.

En pidä Antex lainkaan, olen mielestäni se on vain hyvä harrastus käyttöön eikä monimutkainen SMD juottamiseen. Ainoa etu: se on halpaa. Mielestäni Antex on huonoin niistä, joita mainittu.

Minun opinin Weller on myös hyvä juote rautaa, mutta näyttää siltä, että molemmat PACE, JBC ja Ersa ovat parantuneet viime vuosina.
Antex on edelleen huono vanha "harrastus" design.

Jos haluat, että paras mennä Metcal, jos wan't halvemman vaihtoehdon sinun pitäisi tutkia vaihtoehtoja Weller, Pace, JBC ja Ersa. Se olisi parasta totry eri tuotemerkin ennen kuin valitset.
Jos olet suuri yritys, jakelijat tulee ulos ja osoittaa heille ilmaiseksi.
Muuten mennä elektroniikka kauppa osoittaa kokeilla niitä tai kokeile niitä paikalliseen jälleenmyyjään, jos voit.

Minulla on vain paljon experince kanssa Metcal, Weller yksi Antex.
Tässä on experinces kanssa kolmen tuotemerkit:

Weller:
Minun experince että Weller soldertips ovat erittäin hyviä, pitkään ja kohtuullisesti hinnoiteltua. Voit ostaa 3rd party soldertips varten Weller, jotka ovat paljon halvempia kuin alkuperäinen, mutta ne eivät viime niin kauan kuin alkuperäinen Weller vinkkejä. Minun vanhan yrityksen olemme käyttäneet 3rd party vinkkejä ja oli tyytyväinen niihin, ja meidän tallennettu noin $ $ samanaikaisesti.
Weller on arvostettu tuotemerkki ja luultavasti myydään laadun juote rautaa maailmassa (ainakin se on minun osassa maailmaa).

Metcal:
Metcal juote vinkit ovat erittäin kalliita, mutta ne com kaikki erilaisia, ja se on erittäin nopea muutos yhdestä kärjestä toiseen ja uusien lämmittää ei aikaa. Lämmön teho on hyvin säänneltyä ja siellä on paljon enemmän lämpöä valta pidättää suurten juote yhteistä kuin muiden merkkien vuoksi erityisen lämmitys tekniikkaa.
Jotkut Metcal soldertips voi epäonnistua jälkeen lyhyen aikaa, mutta saimme kaikki vika soldertips korvattu ilmaiseksi, jos se ei ole, koska normaalia kulumista.
Automaattinen aika-kohoaminen kärki sylinteriampullissa elämään. MX-500P virtalähde aistien onko kärki sylinteriampullissa on käytetty viimeiset 30 minuuttia, ja automaattisesti sammuu maksimoida elämässä kärki patruunat.

Antex:
Mielestäni soldertips ovat heikkolaatuisia, ja niissä ei kestänyt kauaa, malli on hyvin unhandy. Haluan vain käyttää Antex yksinkertaisiin juote ja desolder työpaikkoja. Kuten ammatillinen huoltomies se koskaan käytä Antex.

Kotona minulla on normaali 50W 24V Weller juote-rauta ja on täysin tyytyväinen. Mielestäni se on paras tässä hintaluokassa. Allthough haluaisin omistaa Metcal juote / desolder asema kotona, jos minulla olisi varaa siihen.
Olen harkitsee ostaa käytetyn Metcal, mutta Metcal ei ole niin tunnettu Euroopassa kuin USA: ssa, joten ehkä minun täytyy ostaa se eBay USA: sta, mutta en haluaisi ostaa sen omassa maassa, jos löydän sen .

Last edited by ME 30 huhtikuu 2004 20:22, muokattu 1 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
flatulent

Post 30 huhtikuu 2004 19:54 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: metcal patentti

Mikä tekee Metcal niin hyvä on heidän erityistä vihjeitä, jotka ylläpitävät lämpötila 1 C aikana juottamiseen. Ne induktiivisesti lämmön kärki ja kärki on valmistettu erityisen metalliseosta, joka muuttaa sen mu lämpötilan. Vaikka patentti on vanhentunut, mikään muu yritys on voinut kopioida seokseen.
Palaa alkuun
davorin

Auttanut: 8

Post 30 huhtikuu 2004 21:03 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: metcal hobbyist

Juuri tarkistin, että SP200 alkaen Metcal ...

noin 450 euroa jakelija ... lukuun ottamatta juotto kärki ...
niin lopullisesti Ei harrastajat (o;

Mutta muistaa yrittänyt yksi monta vuotta sitten ... todella leightweight ja awesome heatup aikaa ... hbut takaisin sitten vain Bigg-tyynyille Reikiin osat .. niin Weller oli vain sakkoja (O;

Ihmetellä, miksi ainakin standardi kärki ei ole mukana ...
Palaa alkuun
flatulent

Post 30 huhtikuu 2004 22:06 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Syynä normaali kärki ei kuulu se, että ne tekevät kymmeniä vihjeitä ja ne kaikki myydä niin se olisi rahan tuhlausta, että asiakkaat joutuvat maksamaan vihje he eivät koskaan käytä.
Palaa alkuun
ME

Post 30 huhtikuu 2004 22:21 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: 5 post din pistorasiaan juotin antex juote asemalta Weller kaavamaisen metcal ps 800 mitään hyvää din 5 juotin plug kaavamaisen on jbc juotos välineitä paremmin metcal kaavamaisen

davorin wrote:

Mutta muistaa yrittänyt yksi monta vuotta sitten ... todella leightweight ja awesome heatup aikaa ... hbut takaisin sitten vain Bigg-tyynyille Reikiin osat .. niin Weller oli vain sakkoja (O;

Olen juuri nähnyt uuden Metcal PS-800 ja 259 on Euroopan distibutor näyttää siltä, kuin paremman sopimuksen harrastajat. Ne käyttävät myös uusi kärki suunnittelu PS-800, joka tekee vinkkejä halvempia.
Quote:
Minimal kustannukset Omistus

PS-800 Juotos System työllistää vaihdettavin lämmitin vinkkejä kuin patruunat, jolloin kustannukset omistuksen erittäin kilpailukykyisiä. Ainutlaatuinen kaksiosainen suunnittelu erotetaan lämmitin käämeihin alkaen kärki. Pitkän elämän lämmitin käämeihin jää kahva, kun taas vaihdettavin vinkit ovat helposti irrottaa ja vaihtaa. Tärkeintä on, että kustannukset lämmitin vinkkejä on verrattavissa että tavanomaisten vinkkejä.

Jos 259 on vielä liian paljon haluan suositella Weller. Se on halvempaa ja silti hyvälaatuisia.
Älä tuhlaa rahaa Antex allthough se on halvempaa kuin Weller.
Kun tarkastellaan lähemmin osoitteessa JBC ja ERSA En valita minkä tahansa niistä joko. I rember käyttäen JBC hiljattain ystäväni talo ja se oli huonolaatuista.

Jäljelle jää vain kolme choises jäljellä:
Metcal
PACE
Weller

Metcal on kallista, ja näyttää siltä, Weller tekee paremmin juote silitysrautojen kuin vauhdilla halvalla hintaluokassa, mutta jos haluat viettää vähän enemmän, jotkut kalliimpia PACE malleja on myös vaihtoehto.

Saat harrastus elektroniikka haluan suositella Weller WTCPT / WTCPTD alareunassa tälle sivulle:
www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL003&att1=Soldering% 20Stations & att2 = Industrial% 20Soldering% 20Stations
Tämä on halvin Industrial Weller juote asemalta lämpötilan hallinnassa kärjen valintaa. A ferrormagnetic lämpötila-anturi vuonna kärki valvonnan kärjen lämpötila - ei valvonta on tarpeen.
Vinkkejä saatavilla 3 standardi lämpötila-alue: 600 ° F 700 ° F ja 800 ° F (316 ° C, 371 ° C ja 427 ° C).
Jos haluat, se on jopa halvempi sinun pitäisi ostaa TC201T Korvaus Juotos lyijykynä varten WTCPT Juotos Station ilman juotto asema ja sitten ostaa erillinen 1.75A (min.) 24V muuntaja, ja pannaan se asunto, jossa on sulake. Tämä on paljon halvempaa kuin ostaa alkuperäinen Weller juote asema / muuntaja. Monet yritykset haluavat tehdä niin, ja sitä olen tehnyt kotona liikaa. Sitten saat erittäin halpaa laatua juote asemalta.
Jos haluat olla juote asemalle käsin kylmäkuljetukset

TC201T Korvaus Juotos lyijykynä varten WTCPT Juotos Station: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL012&att1=Soldering% 20Stations & att2 = Korvaus% 20Soldering% 20Pencils
PH1201ESD Rauta Stand: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL011&att1=Accessories&att2=Stands
PT Sarja vinkkejä: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL007&att1=Tips% 20and% 20Nozzles & att2 = PT% 20Series
Weller Electronic Juotos ja Desoldering Työkalut Catalouge: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Literature&filename=550147.pdf

En koskaan osta mitään niistä Weller kuluttajapolitiikan Juotos Kanavat mutta mieluummin pitää kiinni TC201T Industrial Korvaus Juotos lyijykynä ja ostaa standardi 24V 2A tranformer ja asunto, jossa on varoke ja 3 tai 5 pin DIN pistorasia sopimaan juote rauta-pistoke . Kuluttaja Juotos valikoima on heikkolaatuinen verrattuna TC201T, mutta TC201T on edelleen halpa tarpeeksi harrastajat.
Tässä on alkuperäinen Weller kaavamaisen, kuten näette on helppo ostaa oman transformator ja rakentaa piiri.
Tämän kaavamaisen on otettu tämän pdf: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Parts_Lists&filename=WTCPT_OI_PL.pdf

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Palaa alkuun
ME

Post 01 toukokuu 2004 1:44 mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

On olemassa myös yritys nimeltä Edsyn joka tekee juote ja desolder järjestelmät:
http://www.edsyn.com
Palaa alkuun
BigBoss

Auttanut: 55

Post 01 toukokuu 2004 3:03 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: Weller wsl www.cooperhandtools.com

Weller on paras ...

Olen käyttänyt Weller vuodesta 1983 ja ei tapahtunut mitään ...

Viime aikoina olen tässä, ja olen erittäin suositella ..

http://www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Hi_Res_Images&filename=WSL_300.jpg
Palaa alkuun
TheDane

Post 10 toukokuu 2004 15:58 mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Olen hiljattain siirtynyt Metcal, enkä ole menossa takaisin Weller.

Weller on ok pienten hankkeiden pääasiassa lyijyä komponentteja. Jos olet tekemisissä paljon <small> SMD sinun on tehtävä hieman vaikeampaa kanssa Weller kuin Metcal.
Palaa alkuun
toonafishy

Auttanut: 23

Post 10 toukokuu 2004 18:03 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Käsityökaluja juotto sen vaikea lyödä Metcal mutta $ $ $. Saat juotto suuri BGAs, haluaisin ehdottaa Snipers.
Palaa alkuun
mbyka

Post 10 toukokuu 2004 23:14 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

ok kiitos kaikille

Mutta haluan ostaa antex.How tämä on?

www.antex.co.uk

tai

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Palaa alkuun
borisov57

Auttanut: 2

Post 11 toukokuu 2004 10:01 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Koskaan käyttää mitään rahaa Weller desoldering, ja jos saat sen ilmaiseksi, heitä se pois. Säästät itsellesi paljon aikaa ja hermoja.
Palaa alkuun
davorin

Auttanut: 8

Post 15 kesäkuu 2004 0:56 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: metcal juotto-asema

Juuri kuulleet tänään, että se kestää vähintään enintään elokuun loppuun, jotta uusi PS800 juotto asemalta, Metcal täällä kotimaassani ...* aaarrrgghhh

Näyttää Metcal on 2000 yksikköä takana tuotantoa ..

Joku tietää yritys, joka on niitä varastossa?
Palaa alkuun
Sebi

Sijainti: Unkari

Post 15 kesäkuu 2004 9:05 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Olen samaa mieltä, borisov57. Alipaine-pumppu vain jäähdytys kärjestä, mutta ei anna tarpeeksi tyhjiö
Palaa alkuun
betanorm

Post 15 kesäkuu 2004 11:32 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: harrastus juotto asemalta halpaa juotto asemalta

A ehdotus harrastus käyttäjä:

Jos sinulla ei ole riittävästi varoja ostaa hyvä juotos asema, minulla on neuvoja, joita työskennelleet vuosia ilman mitään ongelmia.

Olen tehnyt 1N4148 diodi on kärki halpa Verkkovirran juote, ja liittää sen vertailukohtaa piiriin rele siirretty juote. The diodi oli piipohjainen kaapeli, joka kestää lämpöä ja kääritään aroun on kärki. Olisi histeresis että vertailutehdas piiri ...

betanorm
Palaa alkuun
viive

Auttanut: 3
Sijainti: Van Allen Belt

Post 29 heinäkuu 2004 20:33 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

IMHO Hakko 92X sarjassa.
Goot liian on joitakin hyviä.

viivästys (myöhässä teknologia)
Palaa alkuun
rauol

Post 30 heinäkuu 2004 19:25 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: antex juote asemalta antex juotto-asema

Minulla oli kaksi Antex juotto asemilla Liukuohjattava Potentiometri lämpötilan valvonta (10 vuotta sitten)
ja ne toimi hyvin noin 5-6vuotta.
Mutta kärki muuttuviin oli vaikea, se oli luiskahda eräänlainen arrangemet jossa on sulkija.
Palaa alkuun
TekNoir

Post 28 huhtikuu 2005 15:41 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: juotto työkalu pystyy 800 Weller wsl www.cooperhandtools.com juote asemalta tuotemerkit juotto tuotemerkit halpaa juote asemat juotto asemalta alhaisempi hinta

Olen juuri alkanut oppia elektroniikka viime vuonna, ja tuolloin ostin itselleni erittäin halpa juotin aloittaa kanssa. (Kun sanon "halpa", tarkoitan sitä, että annoin virkailija kymmenen dollarin setelin ja sai siirtyä takaisin vaihdetaan kohdetta.) Haluan päivittää, mieluiten täydellinen asema, mutta olin hieman bittinen vaikeusindeksit mainoksilla ehdoin.

Mitä hämmentää minua on yhteys lämpötila ja mainostettu wattiluku.

Mistä minä ymmärrän, se suhtautuu kärjen lämpötila jonnekin noin 361F (183C) sulaa 63/37 juote tehokkaasti. Kuitenkin suuri määrä juotto silitysraudat ja juottamiseen asemat sekä vain mainostaa wattiluku taksoitus jotkut antaa molempia, ja jotkut vain antaa niiden lämpötilan. En ole juuri tiettyjä miten wattiluku kääntää suoraan lämpötila taksoitus.

Ymmärrän, että sähkön siirtoa kautta lämpöpatterin ja vastuksen aiheuttaa lämmön ja että valta hajottaa voidaan mitata wattia. Olenko puuttuu muutamia yksinkertaisia yhteys? Haluaisin ajatella, että ne olivat vailla, eräänlainen kuten markkinointi järjestelmä lighbulbs watteina, joilla ei ole mitään tekemistä heidän valovuotoa (in lumenia). Se voitaisiin olettaa tietenkin, että suurempi teho tuottaa enemmän lämpöä (tai kevyen), mutta tämä ei yksinkertaisesti ole aina totta. Thermal ominaisuudet, aineet, perusrakennussuunnitelmien sekä muut tekijät, jotka on kuvioitu mahdollisimman hyvin.

Kuten Sivuhuomautuksena, olen huomannut, juotto asemilla mainostetaan kanssa kärjen lämpötila säädettävissä välillä 350F ja 800F, mutta niiden mainostetaan wattiluku oli täysin erilainen (42W yhden verrattuna 80W että muiden). Minulle on kerrottu (ja lukea useita paikkoja online) että kaksikymmentäneljä viidestä kolmenkymmenen viisi wattia oli tarpeeksi hyvä elektroniikan työtä. En kuitenkaan voi ymmärtää "riittävän hyvä". Tarkoittaako tämä sitä, että minun ei pitäisi saada mitään yli kolmekymmentä viisi wattia pelossa Pilaat komponentteja (joista olen jälleen kerran, olisi taipumus uskoa on enemmän tekemistä lämpötila kuin todellinen teho), tai että jotain pienempi wattiluku yksinkertaisesti eivät kuumenevat tarpeeksi? (I syytä huomata, että olen nähnyt noin 15W juotto silitysrautojen kanssa kärjen lämpötila 600F.)

Ainoa yhteys, että voin jotenkin määritteen tutkimus on lämmön siirtämiseen osaksi yhteistä itse. Korkea wattages olisi siirtää sama määrä lämpöä nopeammin kuin alemman wattiluku olisi, että samassa lämpötilassa. Luulen, että tämä olisi omiaan paremmin ja nopeammin juotto niin kauan kuin ette päättää haihatella on tarkka ajankohta olet päättänyt juote yhteinen. Tämä on toinen syy, että olen kyseenalaiseksi 25W ja 35W "sääntö". Eikö mitään juotto työkalu kykenevät sopiva määrä on 360F kärjen lämpötila on "riittävän hyvä?"

Lopuksi kaksi juotto asemilla että olen harkitsevat ostavat (jäljempänä Hakko FP-102 ja CooperTools / Weller WSL sekä vertailukelpoisella hinnoitellaan 200 $ USD ja mitä olen budjetoitu maksamaan uuden juotto asema) ovat molemmat hyvin yli 35W suositella elektroniikka työtä. Olin pyrkii luomaan selkeämmän kuvan siitä, mitä minun pitäisi katsoa ostaessaan minun juotto vastalaipan, seuraavan useita vuosia.

Sorry for the kauan postitse ja kiittää teitä kaikkia jo etukäteen ...

I had inadvertently copied the melting point for lead alone. Edit: Minulla oli epähuomiossa kopioitu sulamispiste lyijyn yksin. Minulla on nyt korjattu minun tiedot oikein edustaa "ihanne" elektroniikka juote n sulamispiste.
Palaa alkuun
hugo

Auttanut: 25

Post 31 tammikuu 2006 3:21 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: 5 post din pistorasiaan juotin antex juote asemalta Weller kaavamaisen metcal ps 800 mitään hyvää din 5 juotin plug kaavamaisen on jbc juotos välineitä paremmin metcal kaavamaisen

ME wrote:
davorin wrote:

Olen juuri nähnyt uuden Metcal PS-800 ja 259 on Euroopan distibutor näyttää siltä, kuin paremman sopimuksen harrastajat. Ne käyttävät myös uusi kärki suunnittelu PS-800, joka tekee vinkkejä halvempia.
Quote:
Minimal kustannukset Omistus

PS-800 Juotos System työllistää vaihdettavin lämmitin vinkkejä kuin patruunat, jolloin kustannukset omistuksen erittäin kilpailukykyisiä. Ainutlaatuinen kaksiosainen suunnittelu erotetaan lämmitin käämeihin alkaen kärki. Pitkän elämän lämmitin käämeihin jää kahva, kun taas vaihdettavin vinkit ovat helposti irrottaa ja vaihtaa. Tärkeintä on, että kustannukset lämmitin vinkkejä on verrattavissa että tavanomaisten vinkkejä.

Jos 259 on vielä liian paljon haluan suositella Weller. Se on halvempaa ja silti hyvälaatuisia.
Älä tuhlaa rahaa Antex allthough se on halvempaa kuin Weller.
Kun tarkastellaan lähemmin osoitteessa JBC ja ERSA En valita minkä tahansa niistä joko. I rember käyttäen JBC hiljattain ystäväni talo ja se oli huonolaatuista.

Jäljelle jää vain kolme choises jäljellä:
Metcal
PACE
Weller

Metcal on kallista, ja näyttää siltä, Weller tekee paremmin juote silitysrautojen kuin vauhdilla halvalla hintaluokassa, mutta jos haluat viettää vähän enemmän, jotkut kalliimpia PACE malleja on myös vaihtoehto.

Saat harrastus elektroniikka haluan suositella Weller WTCPT / WTCPTD alareunassa tälle sivulle:
www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL003&att1=Soldering% 20Stations & att2 = Industrial% 20Soldering% 20Stations
Tämä on halvin Industrial Weller juote asemalta lämpötilan hallinnassa kärjen valintaa. A ferrormagnetic lämpötila-anturi vuonna kärki valvonnan kärjen lämpötila - ei valvonta on tarpeen.
Vinkkejä saatavilla 3 standardi lämpötila-alue: 600 ° F 700 ° F ja 800 ° F (316 ° C, 371 ° C ja 427 ° C).
Jos haluat, se on jopa halvempi sinun pitäisi ostaa TC201T Korvaus Juotos lyijykynä varten WTCPT Juotos Station ilman juotto asema ja sitten ostaa erillinen 1.75A (min.) 24V muuntaja, ja pannaan se asunto, jossa on sulake. Tämä on paljon halvempaa kuin ostaa alkuperäinen Weller juote asema / muuntaja. Monet yritykset haluavat tehdä niin, ja sitä olen tehnyt kotona liikaa. Sitten saat erittäin halpaa laatua juote asemalta.
Jos haluat olla juote asemalle käsin kylmäkuljetukset

TC201T Korvaus Juotos lyijykynä varten WTCPT Juotos Station: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL012&att1=Soldering% 20Stations & att2 = Korvaus% 20Soldering% 20Pencils
PH1201ESD Rauta Stand: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL011&att1=Accessories&att2=Stands
PT Sarja vinkkejä: www.cooperhandtools.com/brands/weller/index.cfm?model_list=1&att_id=WEL007&att1=Tips% 20and% 20Nozzles & att2 = PT% 20Series
Weller Electronic Juotos ja Desoldering Työkalut Catalouge: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Literature&filename=550147.pdf

En koskaan osta mitään niistä Weller kuluttajapolitiikan Juotos Kanavat mutta mieluummin pitää kiinni TC201T Industrial Korvaus Juotos lyijykynä ja ostaa standardi 24V 2A tranformer ja asunto, jossa on varoke ja 3 tai 5 pin DIN pistorasia sopimaan juote rauta-pistoke . Kuluttaja Juotos valikoima on heikkolaatuinen verrattuna TC201T, mutta TC201T on edelleen halpa tarpeeksi harrastajat.
Tässä on alkuperäinen Weller kaavamaisen, kuten näette on helppo ostaa oman transformator ja rakentaa piiri.
Tämän kaavamaisen on otettu tämän pdf: www.cooperhandtools.com/brands/cf_files/act_download.cfm?type=Parts_Lists&filename=WTCPT_OI_PL.pdf

Onko mahdollista aply ideasi on (MX) Metcal Juotos Station?
Olen ajattelu ostaa MX-RM3E Korvaus muokata Handpiece kanssa Cord (~ 100 $) ja kärjen (~ 40 $)!
Ovat heidän vinkkejä työpäivän @ 24V liian?
Mitään neuvoja?

Kiitos
Palaa alkuun
vdaniel

Auttanut: 9

Post 10 helmikuu 2006 14:02 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Erittäin hyvä ja suhteellisen edullinen kuumaa ilmaa työkalu Hot-Jet S www.leister.com
Palaa alkuun
zolam

Post 10 helmikuu 2006 14:35 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

undoubtly Weller
meidän lab meillä on noin 120, ja me yritimme aikana 20 y eri yritysten, muun muassa Japani ja Yhdysvallat ovat
Palaa alkuun
vdaniel

Post 10 helmikuu 2006 16:00 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Ole hyvä, vertaa Leisten ja Weller hintoja.
Palaa alkuun
george.leman

Post 20 helmikuu 2007 21:16 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
tags: metcal Weller foorumi

Olen todella yllättynyt siitä, että tällä foorumilla kukaan ei ole koskaan puhuneet
Brand of equipment manufactured by Bokar International X-KAR Tuotemerkkiominaisuuksia laitteiden valmistamia Bokar International
joka on mielestäni todella tehokas ja tarkka.

for my company and my Minulla oli käytetty useita muokata Systems oman yrityksen ja minun
since 8 years and they can tell employés ovat käyttäneet Bokar yksiköiden koska 8 vuotta, ja ne voivat kertoa
teitä, ne olivat vuosien mittaan vain joitakin pieniä huomioita näitä työkaluja, jotka
olivat yleensä nopeasti muuttaa valmistaja.

www.bokar.com tai kaupallinen sivusto Yhdysvalloissa www.bomir.com

Haluaisin voit vertailla ja kertoa minulle, mitä X-KAR Tuotteet eivät on
, Pace or Weller and Metcal that everybody is talking about? suhteessa sen kilpailijoihin, kuten Hakko, Pace tai Weller ja Metcal että kaikki puhuvat?

Meidän on saatava vielä muutaman järjestelmien ja kokemus voisi auttaa meitä.
Palaa alkuun
harrybeafull

Post 28 huhtikuu 2009 10:34 Re: mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?

Suosittelen PACE - http://www.renex.info/pokaz_kategorie.php?cid=43
Palaa alkuun
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Professional laitteiston ja Electronics Design -> mikä on paras juottamiseen & desoldering asemat?
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS