| Laatija | Viesti |
|---|
juppydu
| 28 helmikuu 2006 22:15 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| hyvin yksinkertainen! klikkaa "tab" pohjassa "Optimoitu Excitations" (ks. liitteenä oleva tiedosto)
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
akedar
| 04 maaliskuu 2006 6:53 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Haluan laskea excitations käyttäen menetelmää voi kukaan samaa koodia minulle
Lisätty jälkeen 3 minuuttia:
on exe-tiedosto i ladata tätä vaihtoehtoa ei ollut kanisteri u lähettää sen minulle minun emai kedar_ashutosh (at) yahoo.co.in |
|
| Palaa alkuun | |
 |
zzl
| 04 maaliskuu 2006 8:21 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| hello: juppydu Oletko ohjelmistoa Chebyschev tai Woodwart-Lawson antennin säteilykuvion synteesi? kiitos. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
akedar
| 05 maaliskuu 2006 17:08 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| hi juppydu kanisteri u lennättää we uusin versio on ur koodi pl. tai kerro ur verkkosivuilla i lataa sieltä |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 05 maaliskuu 2006 23:10 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Hei kaikki,
atthached että Chebyschev ohjelma, sitten seuraa Woodvart-Lawson.
(ZZL: I'm sorry for the viive mutta olen hyvin kiireinen, erityisesti kilpailla avulla tiedosto)
Jotta OES ohjelman Olen suunnitellut parantaa toiminnallisuutta (mikä tahansa muotoinen alueelle voidaan siirtää ohjelman avulla sen "kaavaa" kuvaus) niin pian kuin mahdollista, pysy kuulolla!
Jokaisella (AKEDAR) voi päästä minua http://web.tiscali.it/antenna_software/index.html Sivusto on vielä suurelta osin puutteellisia, mutta minulla on suunniteltu tekemään kaiken parhaani tässä keväällä, aloittamaan oman sivuston, jossa on enemmän ja enemmän koodi (molemmat Analisys ja Synthesis)!!
JYFX: kaikki fhurter kommentteja? AKEDAR: vielä proble on retrive kertoimia?
Voit frre lähettää minulle kommentteja ohjelma (vikoja, toivomuksia, parantamista ja niin edelleen). Huomaa, että versiot olen lähetetty tänne ovat suurelta osin puutteellisia wrt lopullinen versio!
[/ b]
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
akedar
| 06 maaliskuu 2006 7:09 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| hei ohjelman oes u lähetetty doesnt on välilehti excitations kanisteri u lennättää we versio ottaa tämän ominaisuuden laskea magnetointi kertoimet pl. sen kiireellisiä |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 27 huhtikuu 2006 23:10 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Hei,
kohdassa "zip-tiedoston uusimman version Orchard synteesi-ohjelmistoa! se on melkein valmis, voit lähettää minulle huomautuksia ja / tai ehdotuksia ja / tai vikoja!
hei.
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
akedar
| 28 huhtikuu 2006 9:35 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Hei I dont on sufficinet pistettä ladata ystävällisesti mail minulle |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 28 tammikuu 2007 19:31 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Hei pojat,
jotka on kiinnostuneita Orchard optimointiehdotuksen ohjelmisto voi olla ryöstää minun web site http://web.tiscali.it/antenna_software/index.html
Voit ladata demoja ja pyytää minua kysyttävää!
Hei. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Google AdSense

| 28 tammikuu 2007 19:31 Mainokset | | |
|
|
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 08 maaliskuu 2007 22:23 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Olen juuri avatun Web-sivusto
http://web.tiscali.it/antenna_software/index.html
hei |
|
| Palaa alkuun | |
 |
xcyyx
| 11 maaliskuu 2007 16:12 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Hyvä Juppydu, Miten löydän amplitudi ja vaihe on Woodvart-Lawson Software?
Thanks & Regards Cheng |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 10 huhtikuu 2007 18:27 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| tarkastelemme aiheen Orchard kuten synteesin ohjelmisto
www.edaboard.com/ftopic241671.html |
|
| Palaa alkuun | |
 |
jawadasheikh
Liittynyt: 10 marraskuu 2005 Posts: 38 Auttanut: 2 Paikka: Pakistan
| 10 huhtikuu 2007 20:12 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| | Onko tämä malli saatavilla MATLAB tai Simulink? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 10 huhtikuu 2007 23:08 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| | On irrallisena suoritustiedosto! Se voidaan pysyä levykkeelle! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
thaivinh
| 27 huhtikuu 2007 4:56 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| | kiitos paljon |
|
| Palaa alkuun | |
 |
SAJ25
| 27 huhtikuu 2007 5:32 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| whould ystävällisesti lähettää tämän asiakirjan:
HJ Orchard, RS Elliott, ja GJ Stern optimointi synteesissä muotoinen palkki antenni malleja, Proc.. Inst. Elec. Eng., Tilavuusprosenttia. 132 H osassa, ss. 63-68, helmikuu 1985. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 27 huhtikuu 2007 9:36 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| Toivon, että se on "luettava" ja hyödyllinen teille!
|
|
| Palaa alkuun | |
 |
SAJ25
| 17 tammikuu 2009 23:55 req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| kiitos juppydu whoulyou lataa m-tiedosto paitsi exe-koodi. especiy hedelmätarhan menetelmä m tiedosto vuonna Opern lähdekoodin ohjelmistojen kaikki ihmiset voivat käyttää ja muokata ohjelmistoa mutta exe-tiedostoista! se on mahdotonta kiitos vielä kerran ystävällisesti vastata minun coment |
|
| Palaa alkuun | |
 |
juppydu
| 18 tammikuu 2009 13:48 Re: req: Antennin pattern synteesi: Orchard menetelmä | | |
|
| hello SAJ25, muutamia kohtia:
- Oma-koodi ei ole matematiikka koodi .... - Oma-koodi ei ole "open source" - Minun on erilainen signifcantly eri näkökohtia alkuperäinen OES versio (ja tulevaisuudessa vielä enemmän ..)
Joka tapauksessa, haluaisin tietää optimointiehdotustasi ongelma, niin voin auttaa sinua ...
Hei, hei. |
|
| Palaa alkuun | |
 |