| Laatija | Viesti |
|---|
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 10:08 Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Hei kaikille ... Olen aloittelija ja minun on yksinkertainen piiri että muuntaa signaali 150Hz kanssa muuttuvan tullin ajan (0-100%) on jatkuva jännite verrannollinen Käyttömäärä ... Olen tryed löytää internet, ja uskon, että minä tarvitsen lc suodatin (en ole varma ...), mutta en ole sanonut, miten arvojen laskemiseen osista ...
Kiitos kaikille! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
kukkula
| 24 heinäkuu 2004 10:12 Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | Käytä R ja C yhdistelmä. R-sarjan, C samanaikaisesti teidän kuormituksella. Mielestäni tämä on yksinkertaisin muoto. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 10:18 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | mäki wrote: | | Käytä R ja C yhdistelmä. R-sarjan, C samanaikaisesti teidän kuormituksella. Mielestäni tämä on yksinkertaisin muoto. |
ok ... mmm ... Miten voin laskea tarkka arvo on vastus ja kondensaattori? Kun rc Luulen, että minun on myös transistori (koska kuormaa ei Poistamaan kondensaattori ennen aikaa), eikö? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
batdin
Liittynyt: 03 kesäkuu 2004 Posts: 181 Auttanut: 3 Location: Bulgaria
| 24 heinäkuu 2004 17:12 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Se riippuu kuormituksen kesto. Riippuu myös tuotoksen ripple kuin voidaan hyväksyä. Mikä on signaalilähteen? Voiko se toimittaa tarpeeksi nykyisestä kuorman tai sen pitäisi olla laajempi etukäteen? Anna joitakin yksityiskohtia. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Einstein
| 24 heinäkuu 2004 18:09 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | Tämä kuulostaa kuin mikä on käytössä jossakin chopper. Voitteko olla konkreettisempi noin Syöttöparametrin aaltomuodossa? Jos näyttävät verkon "chopper piirin" löydät joitakin juttuja! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 18:22 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|