| Laatija | Viesti |
|---|
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 10:08 Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Hei kaikille ... Olen aloittelija ja minun on yksinkertainen piiri että muuntaa signaali 150Hz kanssa muuttuvan tullin ajan (0-100%) on jatkuva jännite verrannollinen Käyttömäärä ... Olen tryed löytää internet, ja uskon, että minä tarvitsen lc suodatin (en ole varma ...), mutta en ole sanonut, miten arvojen laskemiseen osista ...
Kiitos kaikille! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
kukkula
| 24 heinäkuu 2004 10:12 Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | Käytä R ja C yhdistelmä. R-sarjan, C samanaikaisesti teidän kuormituksella. Mielestäni tämä on yksinkertaisin muoto. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 10:18 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | mäki wrote: | | Käytä R ja C yhdistelmä. R-sarjan, C samanaikaisesti teidän kuormituksella. Mielestäni tämä on yksinkertaisin muoto. |
ok ... mmm ... Miten voin laskea tarkka arvo on vastus ja kondensaattori? Kun rc Luulen, että minun on myös transistori (koska kuormaa ei Poistamaan kondensaattori ennen aikaa), eikö? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
batdin
Liittynyt: 03 kesäkuu 2004 Posts: 181 Auttanut: 3 Location: Bulgaria
| 24 heinäkuu 2004 17:12 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Se riippuu kuormituksen kesto. Riippuu myös tuotoksen ripple kuin voidaan hyväksyä. Mikä on signaalilähteen? Voiko se toimittaa tarpeeksi nykyisestä kuorman tai sen pitäisi olla laajempi etukäteen? Anna joitakin yksityiskohtia. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Einstein
| 24 heinäkuu 2004 18:09 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | Tämä kuulostaa kuin mikä on käytössä jossakin chopper. Voitteko olla konkreettisempi noin Syöttöparametrin aaltomuodossa? Jos näyttävät verkon "chopper piirin" löydät joitakin juttuja! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 18:22 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| tulosignaalin on käänteinen neliön aalto (normaali 12), jossa on muuttuva tulli ajan. Tuotos on vaihteleva jännite (lomake 0-5, 0, kun tulo @ 12 -0% tulli-) riippuen panos velvollisuus ... Olen harkitsee käyttää operatiivista vahvistin ... |
|
| Palaa alkuun | |
 |
dumbfrog
| 24 heinäkuu 2004 20:33 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | Kyllä, käytä opamp Integraattori |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masterx81
| 24 heinäkuu 2004 21:02 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Toinen vähän qustion ... Sorry for the banality on domand mutta ... The opamp lisätä hieman kiristää tuotosta (n. 2.5v), miten voin poistaa sen? Olen käyttäen tl074cn (quad opamp) yhden tarjonta ( 12)
Kiitos avusta! |
|
| Palaa alkuun | |
 |
eternal_nan
Liittynyt: 10 maaliskuu 2003 Posts: 158 Auttanut: 15 Paikka: iäisyys
| 24 heinäkuu 2004 21:51 Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| | Olettaen, että sinulla on jo DC jännite saatavilla valtaan oman piirin, mitä olet etsimässä kutsutaan DC-DC-muunnin, ne tulevat useissa lajikkeet: pukittaa, lisätä, vastuun lisäämiseksi, flyback ja muut topologies, jotka ovat pääasiassa poissa edellä 4. Siellä on paljon tietoa näistä piireistä Webissä, hae google. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
mazelk
Liittynyt: 23 huhtikuu 2004 Posts: 107 Auttanut: 2 Paikka: KOLUMBIA
| 25 heinäkuu 2004 8:09 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Hei ...
Olettaen, että amplitudi panos neliön signaali on 12 V, saatat saada ensi yksi inversor. Jos tuotantokuilun sholud olla 0, kun tulosignaali on 12 V, 0% tulli, tämä voi significates että tällä hetkellä, tulosignaalin on 12 VDC. Tämä parantaa mahdollistaa tuotannon DC signaali kasvaa, kun pulssin leveys kasvaa.
Tämän jälkeen voit muuntaa tulosignaalin käänteisreaktio neliösumman signaali, joka kolmio signaali soveltaen, esimerkiksi Miller integraattori. Based in kolmio amplitudi (joka on suhteessa pulssin leveys), saatat saada DC signaali, esimerkiksi yksinkertainen diodi-RC kaavamainen; pitää alhaisen tuotoksen ripple.
Yleensä tämä ratkaisu olisi ei-lineaarinen. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
masterx81
| 26 heinäkuu 2004 9:04 Re: Käyttömäärä on jännite ... | | |
|
| Ok, olen löytää kaikki tiedot, mutta ... The opamp, että olen myös kokoonpanon jännite seuraaja, kun on tilaa vähän, ne ovat @ ca 2,5 voltin (ei 0 ...). En käytä sitä kanssa Vcc-> 12v ja Vcc-> Ground ... Whot teen väärin? Tarvitsen opamps suunniteltu yhden virtalähteen? Kiitos! |
|
| Palaa alkuun | |
 |