| Laatija | Viesti |
|---|
Sobakava
| 26 heinäkuu 2004 12:47 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | | tags: ad595 / 4 lämpösähköparilla vahvistin aluksella laajentaa ja lämpösähköparilla kaapelit |
|
| En ole perehtynyt lämpösähköpareilla paljon. Minun täytyy mitata lämpötila huoneen eri kohdissa. Olen tehnyt lämpösähköparilla vahvistimeen käyttäen AD595 / 4. Minun ei tarvitse niin paljon tarkkuutta mittausta. ( / - 2C tutkinto 20 .. 60 valikoima riittää mielestäni)
Minun täytyy tietää, kuinka paljon voin jatkaa kaapelit lämpösähköpareilla? (J tai K-tyyppi) Koska minun ei voi sijoittaa vahvistin aluksella sisään huoneeseen, koska lämpötilan (> 80C aste) ja korkea kosteuspitoisuus.
Olen nähnyt tällaista järjestelmää, ja ne käytetään säännöllisesti kaapelit enää kuin 10meter.I eivät tiedä, miten hyvä se on ...
Mitä mieltä olet?
Last edited by Sobakava 13. elokuu 2004 9:24, muokattu 1 kertaa yhteensä |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Fant
| 26 heinäkuu 2004 12:53 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| Olen käyttänyt kaapelit kunnes 50 metriä. Ole paljon uf huolta gradientin kahden kaapelit!
Mandi |
|
| Palaa alkuun | |
 |
river78
| 03 elokuu 2004 8:58 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| | Se riippuu Mikä on tavallaan teidän lämpösähköparilla? Nykyinen tai potentiaalia. Jos se laji on 4-20 mA u voi käyttää pitkällä kaapelilla. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
rauol
| 03 elokuu 2004 12:41 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| Ole carefull noin koteloinnin. yrität käyttää kaksinkertaista suojattu johto. Jos lämpötila on alle 100 °. C. voit käyttää vahvistimen lähellä lähde mikä vähentää meluongelmia. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Sobakava
| 13 elokuu 2004 9:24 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| | minulla on liittää suojakuoret thermocoupe kaapeli minun hallituksen GND? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
goshka
Liittynyt: 26 heinäkuu 2003 Posts: 101 Auttanut: 3 Paikka: Tver, Venäjä
| 13 elokuu 2004 10:29 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| Miksi Te down't käyttää digitaalisia ds1820 anturi? 300 * ds1820 sensorin IEEE1394 kaapeli 300 metriä lengs aktiivinen leuanveto - toimii ok. |
|
| Palaa alkuun | |
 |
goshka
Liittynyt: 26 heinäkuu 2003 Posts: 101 Auttanut: 3 Paikka: Tver, Venäjä
| 13 elokuu 2004 14:39 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| | Katso myös AD693 - Loop-Powered 4 20 mA Sensor Lähettimen |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Sobakava
| 13 elokuu 2004 19:00 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| | goshka, ovat u varma IEEE1394 kaapeli? ei sen videon? |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Ale
| 07 lokakuu 2004 22:48 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| Laajentaa lämpösähköparilla kaapeli, sinun täytyy käyttää Weasthone silta, poistaa kaapeli Self vastarintaa.
cooming pian i postata kaavio.
Anteeksi, en ole hyvä englanti.
parhaiten huomioon |
|
| Palaa alkuun | |
 |
golfbumb
Liittynyt: 29 Sep 2004 Posts: 40 Auttanut: 5 Paikkakunta: California
| 08 lokakuu 2004 1:21 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| Oikeastaan ei pitäisi olla mitään ongelmia mittaamaan missä tahansa kohdassa "huone" ulkopuolelta, että huone, jos käytät AD594 joka on riittävän korkea impedanssi on tyhjäksi IR tappiot melko pitkä johto itse.
Paras setup olisi käyttöä on TC-kaapeli, jossa on tarpeeksi pitkä letti tavoittaaksesi 594 suoraan. Sitten ottaa muuttujan olevien väliset yhteydet.
use the same kind of wire for each of the wires to be extended and use thermocouple connectors classified for the type of thermocouple you are trying to extend. Mutta jos tarvetta laajentaa olemassa olevaa lämpösähköparilla, sinun on käytettävä samanlaista lanka kunkin johdot olisi laajennettava ja käytön lämpösähköparilla liittimet luokiteltu tyypin termoelementin olet yrittää laajentaa. Eriarvoiset aineksista mitään yhteyttä, muut kuin risteyksestä itse ottaa käyttöön undesired juction jännitteet ja suuri mittausvirheet. Valmistajat myös laajentaminen lanka, joka on olennaisesti samanlainen kuin TC lanka, lisää pieniä määriä virhe (plus tai miinus määrin tai niin), mutta on halvempaa kuin TC lanka, jos kustannukset ovat ongelma.
But if you are powering with an isolated supply, there will be no place for the noise to go (eg stray RF) but back into the power supply. Ottaa huomioon toisen postitse, koska sinulla on kilpenä, muodosta hallituksen maahan vain, jos aluksella kentällä on Viitattu maahan kentällä. Mutta jos olet virtaa kanssa yksittäinen tarjonta ei ole paikka melun go ( esim. kulkukoira RF), mutta takaisin virtalähde. Muuten liittää suojalevyn suoraan tiedetään maapallon päällä. Myös, ellet ole kierretty TC lanka ja laajentamiseen lanka olla varovainen pysymään poissa sähkömagneettisten häiriöiden lähteitä (moottorit, muu elektroniikka, fluoresoiva valo kiinnikkeet jne.). |
|
| Palaa alkuun | |
 |
Mr.Cool
| 08 lokakuu 2004 4:51 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| voit nauttia käsittelyssä:
KÄYTÄNNÖN SUUNNITTELU TEKNIIKAT Anturien SIGNAL CONDITIONING
julkaisija on Analog Devices
puhutaan kompensoivien pitkän kaapelin pituus ja offset virheitä jne.
Mr.Cool |
|
| Palaa alkuun | |
 |
sztibi82
| 08 lokakuu 2004 6:00 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus | | |
|
| Sinun on käytettävä samaa tyyppiä kaapeli sekä terminaalien, joten voit liittää termocouple kanssa 10m. Kuten tiedämme, on parempi käyttää Cu-kaapeli.
Vain, jos käytät 2 kaapelityypit pituus on mittle. |
|
| Palaa alkuun | |
 |