Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

Lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Teollisuuden, robotiikan ja automatiikan Forum -> lämpösähköparilla Kaapeli Pituus
Arabiankielinen toisinto Bulgaria versio Katalaani versio Tšekki versio Tanska versio Saksa versio Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanja versio Ruotsinkielinen versio Ranska versio Hindi versio Kroatia versio Indonesia versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korealainen versio Liettua versio Latvia versio Hollanti versio Norja versio Puola versio Portugali versio Romania versio Venäjä versio Slovakian versio Sloveeni versio Serbia versio Ruotsinkielinen versio Tagalog versio Ukraina versio Vietnam versio Kiina versio
Laatija Viesti
Sobakava

Post 26 heinäkuu 2004 12:47 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus
tags: ad595 / 4 lämpösähköparilla vahvistin aluksella laajentaa ja lämpösähköparilla kaapelit

En ole perehtynyt lämpösähköpareilla paljon. Minun täytyy mitata lämpötila huoneen eri kohdissa. Olen tehnyt lämpösähköparilla vahvistimeen käyttäen AD595 / 4. Minun ei tarvitse niin paljon tarkkuutta mittausta. ( / - 2C tutkinto 20 .. 60 valikoima riittää mielestäni)

Minun täytyy tietää, kuinka paljon voin jatkaa kaapelit lämpösähköpareilla? (J tai K-tyyppi) Koska minun ei voi sijoittaa vahvistin aluksella sisään huoneeseen, koska lämpötilan (> 80C aste) ja korkea kosteuspitoisuus.

Olen nähnyt tällaista järjestelmää, ja ne käytetään säännöllisesti kaapelit enää kuin 10meter.I eivät tiedä, miten hyvä se on ...

Mitä mieltä olet?

Last edited by Sobakava 13. elokuu 2004 9:24, muokattu 1 kertaa yhteensä
Palaa alkuun
Fant

Auttanut: 11

Post 26 heinäkuu 2004 12:53 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Olen käyttänyt kaapelit kunnes 50 metriä.
Ole paljon uf huolta gradientin kahden kaapelit!

Mandi
Palaa alkuun
river78

Post 03 elokuu 2004 8:58 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Se riippuu Mikä on tavallaan teidän lämpösähköparilla? Nykyinen tai potentiaalia. Jos se laji on 4-20 mA u voi käyttää pitkällä kaapelilla.
Palaa alkuun
rauol

Auttanut: 11

Post 03 elokuu 2004 12:41 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Viileä Ole carefull noin koteloinnin. yrität käyttää kaksinkertaista suojattu johto.
Jos lämpötila on alle 100 °. C. voit käyttää vahvistimen lähellä lähde mikä vähentää meluongelmia.
Palaa alkuun
Sobakava

Post 13 elokuu 2004 9:24 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

minulla on liittää suojakuoret thermocoupe kaapeli minun hallituksen GND?
Palaa alkuun
goshka

Auttanut: 3
Paikka: Tver, Venäjä

Post 13 elokuu 2004 10:29 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Miksi Te down't käyttää digitaalisia ds1820 anturi?
300 * ds1820 sensorin IEEE1394 kaapeli 300 metriä lengs aktiivinen leuanveto - toimii ok.
Palaa alkuun
goshka

Auttanut: 3
Paikka: Tver, Venäjä

Post 13 elokuu 2004 14:39 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Katso myös AD693 - Loop-Powered 4 20 mA Sensor Lähettimen
Palaa alkuun
Sobakava

Post 13 elokuu 2004 19:00 lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

goshka, ovat u varma IEEE1394 kaapeli? ei sen videon?
Palaa alkuun
Ale

Post 07 lokakuu 2004 22:48 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Laajentaa lämpösähköparilla kaapeli, sinun täytyy käyttää Weasthone silta, poistaa kaapeli Self vastarintaa.

cooming pian i postata kaavio.

Anteeksi, en ole hyvä englanti.

parhaiten huomioon
Palaa alkuun
golfbumb

Auttanut: 5

Post 08 lokakuu 2004 1:21 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Oikeastaan ei pitäisi olla mitään ongelmia mittaamaan missä tahansa kohdassa "huone" ulkopuolelta, että huone, jos käytät AD594 joka on riittävän korkea impedanssi on tyhjäksi IR tappiot melko pitkä johto itse.

Paras setup olisi käyttöä on TC-kaapeli, jossa on tarpeeksi pitkä letti tavoittaaksesi 594 suoraan. Sitten ottaa muuttujan olevien väliset yhteydet.

use the same kind of wire for each of the wires to be extended and use thermocouple connectors classified for the type of thermocouple you are trying to extend. Mutta jos tarvetta laajentaa olemassa olevaa lämpösähköparilla, sinun on käytettävä samanlaista lanka kunkin johdot olisi laajennettava ja käytön lämpösähköparilla liittimet luokiteltu tyypin termoelementin olet yrittää laajentaa. Eriarvoiset aineksista mitään yhteyttä, muut kuin risteyksestä itse ottaa käyttöön undesired juction jännitteet ja suuri mittausvirheet. Valmistajat myös laajentaminen lanka, joka on olennaisesti samanlainen kuin TC lanka, lisää pieniä määriä virhe (plus tai miinus määrin tai niin), mutta on halvempaa kuin TC lanka, jos kustannukset ovat ongelma.

But if you are powering with an isolated supply, there will be no place for the noise to go (eg stray RF) but back into the power supply. Ottaa huomioon toisen postitse, koska sinulla on kilpenä, muodosta hallituksen maahan vain, jos aluksella kentällä on Viitattu maahan kentällä. Mutta jos olet virtaa kanssa yksittäinen tarjonta ei ole paikka melun go ( esim. kulkukoira RF), mutta takaisin virtalähde. Muuten liittää suojalevyn suoraan tiedetään maapallon päällä. Myös, ellet ole kierretty TC lanka ja laajentamiseen lanka olla varovainen pysymään poissa sähkömagneettisten häiriöiden lähteitä (moottorit, muu elektroniikka, fluoresoiva valo kiinnikkeet jne.).
Palaa alkuun
Mr.Cool

Auttanut: 24

Post 08 lokakuu 2004 4:51 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

voit nauttia käsittelyssä:

KÄYTÄNNÖN SUUNNITTELU TEKNIIKAT
Anturien SIGNAL CONDITIONING

julkaisija on Analog Devices

puhutaan kompensoivien pitkän kaapelin pituus ja offset virheitä jne.

Mr.Cool
Palaa alkuun
sztibi82

Auttanut: 5

Post 08 lokakuu 2004 6:00 Re: lämpösähköparilla Kaapeli Pituus

Sinun on käytettävä samaa tyyppiä kaapeli sekä terminaalien, joten voit liittää termocouple kanssa 10m. Kuten tiedämme, on parempi käyttää Cu-kaapeli.

Vain, jos käytät 2 kaapelityypit pituus on mittle.
Palaa alkuun
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Teollisuuden, robotiikan ja automatiikan Forum -> lämpösähköparilla Kaapeli Pituus
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS