Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

mitä eroa on ... ?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> ASIC Design Methodologies & Tools (Digital) -> mitä eroa on ... ?
Arabiankielinen toisinto Bulgaria versio Katalaani versio Tšekki versio Tanska versio Saksa versio Kreikankielinen toisinto Englanti versio Espanja versio Ruotsinkielinen versio Ranska versio Hindi versio Kroatia versio Indonesia versio Italian version Heprea versio Japanin versio Korealainen versio Liettua versio Latvia versio Hollanti versio Norja versio Puola versio Portugali versio Romania versio Venäjä versio Slovakian versio Sloveeni versio Serbia versio Ruotsinkielinen versio Tagalog versio Ukraina versio Vietnam versio Kiina versio
Laatija Viesti
aluzi

Post 12 elokuu 2004 7:09 mitä eroa on ... ?

I encoutered kaksi kysymystä, ja tarvitsemme apuasi.

1.
mitä eroa on "high_fanout_net_threshold",
"physopt_hfs_hf_threshold" ja "physopt_hfs_mf_threshold" fyysiseen koota?

2.
mutta viimeistely Sijoitus PC, käytän "report_constraint-all_vio". Tässä mietinnössä on monia loukkauksista tulo satamaan korkea fanout, mutta kun "report_net" tämän net, että fanout on itse 1. Kun olet tarkistanut RTL, löysin on vain 1 fanout näiden panos satamissa. Mutta miksi?
Palaa alkuun
View user's profile
aluzi

Post 13 elokuu 2004 11:45 Re: mitä eroa on ... ?

Tarvitsen apua. Odota ja dicuss minulle ei asiasta tiedätte, että se tai ei, ehkä teidän kokemuksia ja neuvoja voi auttaa minua. Kiitos!
Palaa alkuun
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> ASIC Design Methodologies & Tools (Digital) -> mitä eroa on ... ?
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS