Säännöt | Recent posts | aihe RSS | Haku | Rekisteröidy | Kirjaudu

kaavamaisen kaavio L293DNE H-silta valvontakojeet DC moottori

Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits and Small Projects ongelmat -> kaavamaisen kaavio L293DNE H-silta valvontakojeet DC moottori
Arabiankielinen toisintoBulgaria versioKatalaani versioTšekki versioTanska versioSaksa versioKreikankielinen toisintoEnglanti versioEspanja versioRuotsinkielinen versioRanska versioHindi versioKroatia versioIndonesia versioItalian versionHeprea versioJapanin versioKorealainen versioLiettua versioLatvia versioHollanti versioNorja versioPuola versioPortugali versioRomania versioVenäjä versioSlovakian versioSloveeni versioSerbia versioRuotsinkielinen versioTagalog versioUkraina versioVietnam versioKiina versio
Laatija Viesti
sumei

Post 09 lokakuu 2004 8:12 kaavamaisen kaavio L293DNE H-silta valvontakojeet DC moottori
tags: kaavio on h-sillan l293dne moottori miten yhdistää l293dne l293dne moottorien ohjaukseen h sillan Matlab l293dne kaavamaisen Matlab h-silta

Olen tekemässä minun thesis on käänteinen heiluria. Olen edessään ongelman suunnittelemalla kaavio on H-silta [L293DNE] valvoa minun DC-moottori.
Oma käänteinen heiluri on kytketty DSP TMS320C6711, sitten DSP on Matlab. Suurin ongelma on se, että en tiedä, miten kytkeä minun H-silta & optisen akselin kooderi [yhteydessä minun Heilurin] ja DSP. Onko sinulla sattuu olemaan ideoita ratkaista minun ongelmia?
Vastaa minulle, jos sinulla on ratkaisuja ... Paljon kiitoksia !!!!! Hymyillä [/ i]
Palaa alkuun
onemilimeter

Auttanut: 2

Post 09 lokakuu 2004 14:07 kaavamaisen kaavio L293DNE H-silta valvontakojeet DC moottori
tags: pcb sijoittelu tms320c6711 dc moottori h-sillan aluksella dc ja dc kaavamaisen moottori h piiri moottori optocoupler kaavamaisen teho h sillan pcb layout, miten kytkeä dc moottori

Tähän on Kaavio on tekninen http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/l293.pdf

Käytin TMS320LF2407 EVM ennen. Kuten TMS320LF280 sarja, joka on paljon tehokkaampi kuin 2407, on optimoitu liikkeen hallitseminen. Kollegani käyttää TMS320C6711, mutta hän käytti sitä signaalinkäsittelyä. Koska 2407 on optimoitu liikettä, sen on monia sisäänrakennettuja ominaisuuksia moottorien ohjaukseen, esim. monet PWM kanavaa, on-chip kanta kooderi interface piiri, deadband generaattori jne. Mutta, jos en ole väärässä, vuonna aikavälin laskennallisen valtaa, TM320C6000 sarja on paljon korkeampi kuin TMS320C2000 sarjassa.

Se on aivan suoraan eteenpäin valvoa H-silta (kuvassa ei oikeastaan H-silta). Kuten näkyy virtapiiriin, voit hallita (pin 1A ja 2A) moottori on bi-directional. Olen myös käyttää L293 ennen rivin seuraava projekti, joka valvoo 8051 ucontroller. Kuitenkin alussa, emme ole onnistunut, koska moottori aina pysähtyi "puolivälissä". Kun vianmäärityksestä löysimme, että piiri oli hyvin äänekäs, kun moottori oli käynnissä (erityisesti accelaration). Joten, lisäsimme optocoupler yksittäisiin kentällä digitaalisen piiri maasta olla moottorin kuljettajan kiertoon, ja sen jälkeen se toimi hyvin mukava. Se riippuu moottorin teho ja PCB layout tekniikkaa. Jos moottorin teho on alhainen ja PCB layout on hyvä, niin todennäköisesti et tarvitse olla optocoupler. Mitä kooderi piiri, mielestäni TMS320C6000 sarja ei ole laivalla kooderi interface piiri. Voit liittää mihinkään capture-I / O (ei varma 6000 sarja sai tai ei). Jos ei, sinun on pidettävä äänestyspaikoilla yleinen I / O. Koska 6000-sarja on niin vahva, sen ei pitäisi olla ongelma valvoa DC-moottori.

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Palaa alkuun
sumei

Post 09 lokakuu 2004 17:38 Matlab & TMS320C6711 ongelmia ...
tags: kaavio on h-silta, miten yhdistää l293dne h sillan Matlab l293dne auttaa l293dne kaavamaisen Matlab h-sillan h sillan Matlab

Surullinen
Oma projekti on käänteinen heiluria. Tämä cart ottaa Heilurin päälle se on kytketty DSP TMS320C6711 sitten Matlab.
I avata molemmat CCS ja Matlab samanaikaisesti. Mutta kun olen jo minun CCS, se on saavutus, kun tyyppi * ccsdsp * AT Command Window klo Matlab, se sanoo, että se ei voi havaita DSP aluksella ja siinä sanotaan, en configure minun aluksella. Miksi näin??
Toinen ongelma on se, että on kaksi I / O-80 tappien TMS320C6711, mutta miten voin liittää ne minun L293DNE H-silta ja optisen akselin kooderi? Miten kaavio näyttää kytkeä molemmat osat minun DSP I / O nastat?
Auttakaa minut ulos ..... Surullinen
Paljon kiitoksia !!!!!!!!!!!
Palaa alkuun
nicleo

Auttanut: 60

Post 10 lokakuu 2004 2:37 Matlab & TMS320C6711 ongelmia ...

Luulen käytät sellaista TMS320C6711 DSK tai EVM. Can you pls antaa meille ventor oman design kit tai arviointia pakki? Koska emme tiedä yksityiskohtia on kaksi 80-pin liittimiä. Myös pls mainittava versio CCS ja myös Matlab.
Palaa alkuun
sumei

Post 10 lokakuu 2004 16:45 Matlab 6 & TMS320C6711 DSK

The Matlab I käytetään Matlab 6; DSP on TMS320C6711 DSK, CCS: n versio 1.23.
Voisitteko ystävällisesti auttaa minua ratkaisemaan ongelman, että olin maininnut minun 2. viestin, tekninen löytyy:
h ** p: / / www.kanecomputing.co.uk/pdfs/spru197d.pdf

Ensi kerralla eivät leviä kysymyksiä koko aluksella, pitää ne samat postitse, jos ne liittyvät.
I sulautunut aiheita yhdeksi postitse seuraavan kerran saat varoituksen.
Cluricaun

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Palaa alkuun
kesavay

Post 02 helmikuu 2007 15:17 Re: kaavamaisen kaavio L293DNE H-silta valvontakojeet DC mot

hi jokaisen laitoksen
I am using TMS320C6711 valvoa inverted heiluria. Haluan tietää, miten voin saada PWM (ohjaussignaaleja) lähtee DSK. voit auttaa tässä asiassa.
Olen hyvin kiitollinen teille.
kesava
calvin.vaus (at) gmail.com
Palaa alkuun
Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Index -> Hobby Circuits and Small Projects ongelmat -> kaavamaisen kaavio L293DNE H-silta valvontakojeet DC moottori
Sivu 1 / 1 Kaikki ajat ovat GMT 2 Hours

Väärinkäyttö | | Administrator | | Moderaattorit | | Tue meitä | | sivukartta
topic RSS