| Laatijan | Viesti |
|---|
abasir
Joined: 16 maaliskuu 2002 Viestejä: 39 Auttoi: 1 Sijainti: Malesia
| 30 marraskuu 2004 8:55 Käyttäen TV-viritin front-end for Communication vastaanotin | | |
|
| Tulin koko seuraavan sivuston (http://hem.passagen.se/communication/supertuner.html) käyttäen TV-viritin viestintä vastaanottimia. Viritin mainittu on vaikea hankkia nyt. ) : Kanssa halpojen tv-korttia PC (jossa on sisäänrakennettu TV-viritin syöttöä videon ja äänen suoraan), voidaan seuraavat tehdä (viritin poistetaan PCB ja määräysvallassa suoraan mikro-ohjaimen / tietokoneeseen I2C):
TV Tuner Video Output -> Mikserit (ja DDS LO) -> 455KHZ suodatin -> Demodulator (FM, AM, CCW, jne.) -> Ääni.
Tärkein syy h (at) CK on antaa 1Hz päätöslauselman taajuuden muutos. Useimmat viritintä sallii vain 50kHz päätöslauselmaa.
Thanks & Regards, |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
Google AdSenseen

| 30 marraskuu 2004 8:55 Mainosten | | |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun | |
 |
IanP
Joined: 05 lokakuu 2004 Viestejä: 6490 Auttoi: 1542 Sijainti: West Coast
| 30 marraskuu 2004 9:25 Re: käyttö TV-viritin front-end for Communication vastaanotin | | |
|
| En usko, että voit tehdä sen tällä tavalla. Lähtö TV-virittimet tietokoneesta korttien kantataajuisen videosignaalin (kun AM-Modulaatio) ja se on usless sinulle. |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
cozturk
| 30 marraskuu 2004 11:06 Käyttäen TV-viritin front-end for Communication vastaanotin | | |
|
| Fine tunning voi olla hyötyä Audio Jos vaiheessa. Jotta voimme askel 50kHz vaiheessa. FM-radion kuunteluun, virittimen vaiheessa voidaan tehdä 31kHz. ja se voidaan vähentää muuttaa 4MHZ xtall on 3.58MHZ myös.
Tietenkään emme voi ryhtyä, jos signaalin mikserin IC AM demodulating ja meidän kapea IF vaiheessa. Ehkä halvat AM / FM-radiota voidaan käyttää. Yritin sitä FM demodulating. Onnistunut. Mutta en ole testannut. Radiot LO olisi tunned 30 MHz.
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=97874&highlight = |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
abasir
| 30 marraskuu 2004 15:42 Re: käyttö TV-viritin front-end for Communication vastaanotin | | |
|
| | IanP kirjoitti: | En usko, että voit tehdä sen tällä tavalla. Lähtö TV-virittimet tietokoneesta korttien kantataajuisen videosignaalin (kun AM-Modulaatio) ja se on usless sinulle. |
Kiitos korostaa edellä minulle. I'll nuuskia avaa viritin moduuli ja ottaa VIF tuotoksen tehtävään. Kaikki hyvä sivusto kuvataan tv-viritin toimia? Olen aina ollut "digitaalinen joten RF-aine ei ole minun domain |
|
| Takaisin alkuun | |
 |
abasir
| 12 joulukuu 2004 7:07 Käyttäen TV-viritin front-end for Communication vastaanotin | | |
|
| Gurut,
Voisinko käyttää intercarrier signaalin sijaan VIF? Viritin Olen käyttää TDA9801, että lähtö video / audio intercarrier. Aion käyttää intercarrier, sekoita se DDS-signaalin ja rehujen lähtö 5.5MHz suodatin ja FM demod yksikkö TDA9801. Halua tehdä uudelleen kiertoon jo olemassa 
Kiitos |
|
| Takaisin alkuun | |
 |