Äänen valinta piiri ongelma

D

david90

Guest
Käytän max4600 analogista siru 2 lähteistä audio valitse piiri. Ongelma Minulla on se lähde Älä sammuta kokonaan jos otan muun lähteen. Jos valitsen lähde 1, voisin vielä kuulla hieman ääntä lähde 2. Voiko joku auttaa minua?

Mukaan MAX460 esite ylikuulumisen tahansa kahden kytkimet on-65dB, mutta tässä on saalis -> R (kuorma) = 50Ω .. Mitä voit yrittää tehdä, on kytkeä kuorman vastus, sanovat 1k, ja tarkista se .. Jos et vieläkään voi kuulla toisen kanavan, pienennä arvoksi 470Ω, ja yritä uudelleen .. ja ne jatkuvat olet tyytyväinen .. Jos kokonaismäärä putoaa sinun täytyy ehkä lisätä Sigle vaiheessa vahvistin korvaamaan tätä menetystä .. Terveisin, IanP

Kiitos avusta! Olen käyttänyt kahta 4600 pelimerkkejä multiplex välillä autoni cd-soitin ja minun kannettavan MP3-soittimen. Jokainen 4600 siru on kaksi kytkintä NC ja NO. NC kytkin kahden siru on kytketty auton CD-soitin, kun NO kytkimet kytketään kannettavaan cd-soitin. Koska signaali on stereo, olen tarvittiin kaksi siru multiplex kahden laitteen välillä. Kuorman vastus kytketään lähtöön oikean ja vasemman kanavan 4600 ICs maahan? Miten liittäminen kuormitusvastus pienempi crosstalk?

Vuonna siru näin molemmat kytkimet on yhteisiä + /-V ja ties mitä elese, joten on Planty tapoja muiden signaali voi "hiipiä" naapurissa kanava .. Mutta, jos annat kiinteän kuorman, kuten 50Ω, vain pääopastimeen pystyy tuottamaan oikein tulosta .. Toinen signaali, joka on läpi "impedanssi" on lieventyneet tämä kuormitus (mutta ei poistanut) .. Terveisin, IanP

Kiitos explaination. En ole selvää, missä RL olettaa liitettäväksi. On kytkeä sarjaan pääteasteen sisääntulo?

R (kuorma) on kytketty rinnan PA tulo: tulon ja 0V .. Terveisin, IanP

Heikon vastuksen kuorma taipumus aiheuttaa vääristymiä, koska kytkin vastus vaihtelee signaalin taso. Hyvä tapa saada hyvä eristys on käyttää T-kytkimet, kuten alla: Paljon osia, mutta erinomainen eristys.

[Quote = IanP] R (kuorma) on kytketty rinnan PA tulo: tulon ja 0V .. Terveisin, IanP [/quote] kytketty 1,5 ohm RL on Crosstalk oli poissa. Ääni oli pieni, mutta voin amp sen kanssa OP AMP. Minulla on toinen ongelma. On pieni matalataajuista mahtava melu. Onko tuo melu?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back