Äänikortti kuten oskilloskooppi?

Z

Zeppelin

Guest
Aion käyttää minun äänikortin kuin oskilloskooppi. Anybody ensi käden experinece? Olen toivovat erityisesti panos-suojapiirit. Vaikka hain foorumi, törmäsin [url = http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=100227&highlight=soundcard+scope] tämä [/url] post. Cedance:
joo ... kun u käyttää ohjelmistoa haluamasi juoksuun tai simuloimaan toimintaa oskilloskooppi on suuri riski UR äänikortin saada vahingoittunut ... Olen kuullut tämäkin. Olen myös kuullut näytönohjain saattaa myös mennä pois .. u on seurattava hyvin tarkasti reg. signaalin taajuus jne.. kynnykset pidetään voimassa .. koska ne ovat NT saada simuloitu mutta saavuttamiseksi O / PS oikeilta laitteisto .. u on kaksin verroin varovaisia! / Am
:?::?: Mikä on "taajuus äänikynnyksen ongelma" on kyse? Sikäli kuin tiedän, et vain vahingoittaa äänikortti, jos haet jännite suurempi kuin suurin sallittu tulo, en näe usein pelaa mitään roolia täällä, Olenko puuttuu jotain? Kiitos

Hei Kyllä, voit käyttää äänikorttia kuin oskilloskooppi mutta max taajuus on alle 20k ja amplitudi signaali rintakuva rajoittuu (-1V

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back