Älä erotussignaaleihin tulo tarvitse 120R?

T

tony_lth

Guest
Seuraavassa on suunnittelu vaiheessa Shifter ohjaussignaali. DS26LS33MJ/883 on muunnin diff signaaleja yksipäisellä. Pin8 ja Pin12 yhteyden GND. Nyt minulla on ongelmia: 1. Onko 120R välillä ero tulo tarvitaan? 2. Nyt itse mitata "phasebit7" vain 2.2V olisi yli 4.3V. Mikä ehkä syistä? Kiitos kommentteja.

Olin poistanut 120R, tulokset eivät muutu. Ja minulla oli korvattu DS26LS33MJ/883 siru, ja tulokset eivät muutu. Johtuuko se siitä että olen measued kanssa "phasebit7" avoin, eli mitään yhteyttä?

Päätevastus on aina pakollinen ja hyviä käytäntöjä voidaan käyttää .... Yleensä se on 60 ohmia tai 120 ohmia käyttää molemmissa päissä .... Poista vastus ja tarkista jännitetaso kerran .. Jos saat 4V tai silti vähemmän jännite ?????????

Hei, ckshivaram, Kiitos vastauksesta. Poistin vastukset ja silti saanut 2.2V jännite yhden vuoden. Voisitteko pls antaa joitakin kommentteja?

Hei Tony, olet mittaamalla jännite kytkemällä laite toisessa päässä tämän IC kuvan tai toinen pää on auki??? Jos sinulla on IC kytketty toiseen päähän näitä rivejä .. Poista se ja mitata ....

Hei Tony, olet mittaamalla jännite kytkemällä laite toisessa päässä tämän IC kuvan tai toinen pää on auki??? Jos sinulla on IC kytketty toiseen päähän näitä rivejä .. Poista se ja mitata ....

Kyllä, olin poistanut IC toiseen päähän, niin Pin3/Pin13/Pin5 ovat auki, kun mittasin, ja jännitteet niistä ovat kaikki 2.2V varten korkean tason, ja o.2V matalan tason. Niin korkealla tasolla tuntuu ole normaalia.

Poista DS26LS33MJ chipfrom pistorasiaan ja toimenpide ne nastat maassa olevien ... puuttuessa DS26LS33MJ se pitäisi antaa 4 tai 5 V ...

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 18:11 -------- - Edellinen viesti oli 18:09 ----------</span></span>
yrittää vähentää sitä 60ohms ja kokeilla tätä myös ....

Hei, ckshivaram, puuttuessa DS26LS33MJ ja ilman vastuksia, PIN1 ja PIN2 on vain 2.5V kanssa DVM. Onko jännite oikea?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 13:46 ---------- Edellinen viesti oli kello 13.45 ----------</span></span>
En voi yrittää 60 ohmia, koska nyt olen kotona, voin kokeilla sitä huomenna.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 13:48 ---------- Edellinen viesti oli 13:46 ----------</span></span>
En voi yrittää 60 ohmia, koska nyt olen kotona, voin kokeilla sitä huomenna.

En usko käytät sekä pin 4 ja 12, voit valita yhden ja mahdollistaa sirun. Teetkö varmasti yksi differentiaalitulo nastat on korkeampi kuin muissa pin? Jos ne ovat auki oikosulussa, kaikki vedot ovat pois päältä. Sinun lähtövirta on alle 50 mA?

antakaa mahdollistavat signaalin ja katso jos jännite muuttuu tai se jää pysyvästi 2.5V .........

Lähtöjännite voi tehdä soittoäänen takia imternal kondensaattorit ja siksi vaimennus vastus voidaan käyttää .. Oletko tarkistanut kanssa soveltamisala?

Kiitos teille kaikille.
En usko käytät sekä pin 4 ja 12, voit valita yhden ja mahdollistaa sirun.
Liityn pin4 +5, ja Pin12 GND. Pitäisikö minun yhteyden vain Pin4 +5 V, ja tehdä Pin12 auki? Sitten siru ehkä poistaa.
Teetkö varmasti yksi differentiaalitulo nastat on korkeampi kuin muissa pin? Jos ne ovat auki oikosulussa, kaikki vedot ovat pois päältä.
Kyllä, ne ovat avoimia oikosulussa kun mittasin.
Sinun lähtövirta on alle 50 mA?
Kyllä, teho on vain ohjausbitti vaiheen Shifter, ja kunkin bittinen, vaihe shifter consumps noin 30mA virtalähteestä vaiheen Shifter, ei DS26LS33. Ja virrankulutus DS26LS33 siru on noin 50mA @ +5 V.
antakaa mahdollistavat signaalin ja katso jos jännite muuttuu tai se jää pysyvästi 2.5V .........
OK, yritän myöhemmin.
.. Oletko tarkistanut kanssa soveltamisala?
yritän myöhemmin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back