äänikuvake häviää

F

furqankaimkhani

Guest
my system tray puuttuu ääni kuvaketta. Minulla on SoundMAX ajuri. Olen asentanut sen. mutta se ei auttanut. Menin ohjauspaneeliin ja Äänet ja äänilaitteet. Volyymin välilehdessä huomasin vaihtoehto "äänenvoimakkuus tehtäväpalkissa". Kun tarkistin se virhe. Olen liittänyt sen snap shot. Se sanoo, että äänenvoimakkuus ei ole asennettu. Olen uudelleen asentanut ääniohjain mutta se ei auta. Mitä voin tehdä? [Liitä = CONFIG] 77978 [/ATTACH]

Olen SoundMax minun Win XP laptop. Minäkin yrittänyt valita vaihtoehdon näyttämään äänenvoimakkuuden kuvaketta tehtäväpalkissa. En usko sitä koskaan tehnyt niin johdonmukaisesti. Se on mennyt vuosia tällä tavalla. Windows on altis tällainen omituinen käytös. Sama akun kuvake. Kun menen akkuvirralla se ei aina näytä akkukuvake kuin haluan sen myös. Oletko sammuttaa tietokoneen, koska tämä ongelma kehittynyt? Joskus sinun täytyy tehdä niin asennuksen jälkeen (tai uudelleen asentamista) jotain.

kyllä! Olen sulkenut tietokoneen jälkeen uudelleen asennuksen. En edes käynnistänyt tietokoneen ja yritti myös lokin päälle ja pois. mutta mitään hyötyä ...

Kokeile "Lisää / poista sovellus" Ohjauspaneeli. Se voi sisältää joitakin paketti joka liittyy Sound, jne. Käy läpi kaikki luokat. Saatat löytää paketti / työkalu / asetus, jota voidaan lisätä. Tai ehkä se oli vioittunut, ja täytyy poistaa ja asentaa uudelleen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back