äänitasomittarissa suunnittelu auttaa ...

C

Cleong

Guest
im tällä hetkellä suunnitella äänitasomittarissa.
Voiko joku antaa minulle piikin ilmaisinpiirin minulle Ennakkoratkaisupyynnöstä ..
kiitos.

Tämä on yksinkertainen piiri ......
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Edellä mainituissa piiri voit korvata kytkin, jolla on suuri arvo vastus, jos haluat yksinkertaisemman piiri.

Sinun todellinen ongelma olla mikrofonin.Hanki joka kattaa taajuusalueen haluat.Useimmat halpaa mikrofonit ovat suuria eroja taajuuden.

Toinen asia mitä tarvitset on oltava mikrofoni, joiden kohteena on ollut kapea puomi, jotta heijastumat ruutuun eivät perustaa seisovat aallot on mikrofonin.

A erittäin kallista, mutta erittäin tarkka Saksa tehnyt yksikkö on kalteva puolin alkaen mikrofonin ruutuun niin, että ääni aaltoja, jotka menevät pitemmälle kuin mikrofoni on otettu pois päältä, että puolin eikä takaisin kohti mikrofonia.

Jotta vahvistin alkaen saturating, tarvitset toisen diodi alkaen kääntelemällä panos tuotos vahvistimen niin, että se saaliit kielteisiä menossa tuotos.

flatulent miten te sanotte suuri arvo riittää sijasta kytkin ....kytkin käytetään nollaamalla tuotoksen piikin detektorin ...miten te sanotte suuri arvostetaan vastus veisi tämän ....

Se on hidas rappeutuminen riippumatta kun haluat.Useimmat tasomittareiden mittaamiseksi jatkuvasti erilaisia ääniä, kuten puhetta.Haluatko nähdä tason vaihtaa sanat ja saa korkeimmalla tasolla, joita esiintyi yli useita minuutteja.

Voit siirtyä että valita useita vastus arvot niin, että voit saada piikin äänen yli riippumatta ajassa haluat.

Uskon, että käyttö on MOSFET muuttujana vastarintaa verrannollinen Lähtöjännite sijasta joukko kytkettävä vastuksia olisi parempi, koska voit käyttää samaa MOSFET kuin vaihtaa liian ....

i haku joitakin piikin ilmaisinpiirin Internetin ..
ja sain selville, on olemassa runsaasti eri piikin detektorin ..
Haluaisin tietää tat on kaikki samat?
Voiko joku ehdottaa minulle, missä on mahdollista äänitasomittarissa suunnittelu

yleensä on olemassa monia erilaisia piirejä mistään Erityisesti mutta tärkein ajatus on kaupan off ...jokainen valitsee piirit perustuvat niiden tarve, kuten nopeus, vaihe marginaalin vaimentamalla tai saada
jne. jne. ..jokainen piiri olisi oma erikoisuus kannalta nämä termit kuten yhden olisi nopein, olisi lineaarinen vaihe
jne. jne. ...joten valinta apt piiri on enintään teidän spec tarpeita ....

Saatat löydä SPL mittari hankkeen hyötyä.

http://www3.telus.net/chemelec/Projects/SPL/SPL.htm

miten voin tehdä niin, että sinbgle pulssin 50us kestoa tuottaa taipuma enintään 2DB alle tuottaa sykemittari, joiden kesto 10ms ja yhdenvertaisen piikin amplitudista.

Cleong wrote:

miten voin tehdä niin, että sinbgle pulssin 50us kestoa tuottaa taipuma enintään 2DB alle tuottaa sykemittari, joiden kesto 10ms ja yhdenvertaisen piikin amplitudista.

Seuraavassa on muutamia esimerkkejä hyvistä piikin ilmaisimet alkaen National Semiconductor, LM3916 käyttöturvallisuustiedotteeseen.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

alkaen piirikaavio edellä ..
Minulla ei ole aavistustakaan siitä, opamp 1 / 2 LF353.
i käyttäen mentori graphic tehdä piiri ..
vuonna mentori graphic vain op amp LF353 ..
1 / 2 on tarkoita wat?

Suurin osa SPL mittari on mikrofoni, joka on kalibroitu.Jos mikrofoni ominaisuudet eivät kalibroitava mitään mittauksia on tehty suhteellisen tuntematon yksikön ja tuntematon kaistanleveys epälineaarisuus.
Tietenkin edellä voitaisiin unohtaa, jos vain on tarpeen suunnitella lelu.

Cleong wrote:

alkaen piirikaavio edellä ..

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, opamp 1 / 2 LF353.

i käyttäen mentori graphic tehdä piiri ..

vuonna mentori graphic vain op amp LF353 ..

1 / 2 on tarkoita wat?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back