1-5 tehonjakaja työskentelee 3 GHz

Y

yykk

Guest
Hei kaikki, olen wnat suunnitella viisikymmentäyhdeksän viisi voimalaitosta jakaja työskentelee 3 GHz, sillä on oltava hyvä eristys jokaisessa portissa. (Mircostrip rakenne on entistä parempana) kiitos yykk

Voit käyttää joitakin simetrical rakenteet muistuttavat "rotta-rotu". Mutta ustrip on tecnology vähemmän eristämistä. Yo voi vilkaista tahansa uwave kirjaa.

Isolation? Realy eristäminen riippuu piirin tarkkuutta ja teknologiaa. Eristäminen kasvava teknologia on: - ustrip - Liuskajohto - coax (opas) Mutta tämä on lähes kaikkien piirien liittimet, ....

Voit valita erityyppisiä Tehonjaottimia / liittimet. Jotkut niistä ovat kapea kaistanleveys, jotkut niistä on parempi eristys. Itse asiassa on kompromissi paljon parametrit. Se riippuu sovelluksen Löydät hyviä artikkeleita Ansoft sivusto: hxxp :/ / www.ansoft.com / about / tutkijoiden / training_materials.cfm (x = t) Tein Wilkinson tyyppi Tehonjaottimia (1/2) varten 2,2-2,7 GHz, sain väliinkytkemisvaimennus 3.5-3.6 dB ja isolation27dB@2.2GHz, 43dB@2.4GHz ja 21dB@2.7GHz. Minun hakemus riitti. Cheers, Al

Kiitos kaikille teille antaa minulle arvokas ehdotus ... kellään esimerkki 5 porttia, koska vaikka portit on helppo suunnitella, mutta pariton määrä portteja ...........

Wilkinson tyyppi Tehonjaottimia voidaan yleistää n tapaa Tehonjaottimia, mutta tasapainotus vastukset tarvitsee crossover, ja microstrip valmistus on hankalaa. Ehkä LTCC-teknologian on helpompaa. Millä tekniikka teidän jakaja tulee valmistaa? terveisin, Al

Sinulla on useita vaihtoehtoja. Yksi on saada puurakenne wilkinsons. Ensimmäinen osuuden 20% -80%. Sitten ottaa 80% sivuliikkeen ja jakaa kahtia ja ottaa jokainen näistä ja jakaa ne kahteen. Toinen tapa on tandem järjestyksessä suuntakytkimet napauttamalla pois pääradan. Tämä on vaikeampaa saada oikein, koska kytkimen tekijä, joka on muuttunut etsaamalla virheet kuparinpoisto.

Hei, "ajar2dtn" otettiin linkkiä. Yritin, mutta en voinut tulla linkkiä. Ei kukaan

MINT projekti on siirtynyt Kokeile tai etsi MINTWeb google

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back