1 bit DAC topology

T

tekno1

Guest
Hei kaikki,

Mikä on 1-bittinen DAC topology varten PWM tai sigma delta DAC.Käytännön panosta ja ehdotuksia tarkkuus (lineaarisuus, SNR jne.) ovat tervetulleita.
Vdd = 0 3.0V, DAC ulos vaihteluväli 0 2.5V (tuotos on unipolaarinen ei differentiaali).

Pelkkä inverter tai ruokittu (nykyinen lähteet tarjonnan päätelaitteet) inverter theoreticaly on 1-bittinen DAC mutta vastaavia virheitä p-kanavaa ja n-ch olisi suurin ongelma.Miten tämä ratkaistaan todellinen sovelluksia?

kiitos etukäteen.

A 1-bittinen DAC on yksinkertaisesti vertailukohtaa (diff amp korkean avoimen piirin Gain).

@ jiesteve

kiitos vastauksesta.Teoriassa kyllä, se on vertailukohtaa, joilla on suuri voitto, mutta käytännössä se ei toimi, koska surmasi verokannan rajoittaminen, nousu laskee aikaa epäsuhta, levittämis viive jne. on käytännön piirejä ne tarjoavat erittäin korkea lineaarisuuden ja kiertää virhe mainittujen lähteiden edellä.Käytännössä ihmiset suunnittelu 16 Bits DACs kanssa 10-12 bittiä Lineaarisuuden.Eräs ongelma on Tarvitsen yhden päättyi signaalin käsittely ei erotusdiagnoosissa yksi ja minun talousarvion hirvittävän pieni.

Olen joidenkin käytännössä toteuttamiskelpoisia ehdotuksia.

kiitos vielä kerran auttaa, olen arvostaneet työtä ja aikaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back