1 ppm (yksi plus per Minute) Clock Generator?

S

Sheeraz Khan

Guest
Dear All

Please voi joku antaa minulle koodin ja kaavamaisen 1 ppm (Plus per Minute) Clock Generator?

Terveisin,
Sheeraz Khan

 
Termin "snowshoe" odnosi się do metody jaką spamerzy wykorzystują wysyłając swoje wiadomości przez duże obszary Internetu, ciągle utrzymując je na powierzchni, tak jak to robią rakiety śnieżne.

Read more...
 
Hei .. mitä MCU ru käytössä?siellä on paljon tapoja op pulssin 1 ppm.tai u etsimässä ajastimet?

 
Haluan tehdä mekaaninen Wall Clock, ja minun on toinen & minuutin Plus PIC (12F675 tai 16F84) Mikro-ohjain, jotta voin käyttää mekaanista Time Clock.Voitko kirjoittaa koodin minulle?

 
HeiJotkut GPS-vastaanottimet, jotka tuottavat higly tarkkoja 1 OVS (1 Puls kohti secound jota voit käyttää signnal lähde)Bobi

 
Olemassa joitakin RTC (Real Time Clock), joka tuottaa 1 Hz signaali yhdellä pin vain liittämällä ne 3.3V tai 5V Power suply.Esimerkiksi PCF8583 Philipsin.

Salu2.

 
Miksi tarvitset minuutin pulssin?
Tavallisesti se on vain sekunnin pulsseja, mekaanisen kellon pitäisi hoitaa loput.
Voisin kirjoittaa muutaman yksinkertaisen koodin tuottamaan 1 toinen pulsseja.

 
Oikeastaan ajaa LED Seconds Vilkkuu ja käytän Minute Plus ajaa Kello Motor

 img]
 
OK, sitten.
Jos kerrot minulle kesto sekunnin ja minuutti palkokasvit, voin antaa sinulle koodin.Tarkoitan sekunnin pulssin olisi todennäköisesti kestää noin 0,3 ~ 05seconds.
Entä minuuttia pulssin?Oletan tämä ajaa releen tai askelmoottori.

 
Ystäväiseni

Kirjoitan koko yksityiskohtaisesti

Toinen Plus

High plus 0,3 second low plus 0,3

_ | | _ | | _ | _ | | _ | | _ | | _ | | _

Minute Plus

Olen ajaa releen kautta minuutti plus jälkeen 59minut (pieni) korkean 1 sekunnin

______________| |______________| |______________| |______________| |

Ole hyvä ja kirjoita koodi RTC Base Tarvitsen tarkkuus

Thanks &
Ystävällisin terveisin,
Sheeraz Khan

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top