10 min kello koripallo tulostaulu

S

Sheheryar

Guest
Hi eerybody! Halusin vain tietää, miten voisimme rakentaa 10 min kellon näkyy tulostaulu (esim. koripallo) Tiedän kuinka käyttäen 555 ajastin ja 7 segmenttiä kuljettajan ja dekooderin ja kaikki ..... mutta voin hav käyttää Aikaperuste?? ja miten olkah IB kykenee pyörittämään kelloa taaksepäin??? eli 10 min 9 ja sitten 8 ja sitten kunnes Kello tikittää 00:00?? plz auttaa! (kiireelliset) i olkah b todella kiitollinen jos joku CUD tarjota minulle doc tai linkkejä tai gud kuvia??? (Minkä tahansa verkkosivun näyttää miten kelloa käytetään tulostaulua käytetään !!!!) Kiitos paljon! Sheheryar!

Hi Dear Sheheryar! Minä recommand voit käyttää yksinkertainen mikrokontrolleri, esim. PIC16F84A. Se on helppokäyttöinen ja tarpeeksi vahva tekemään mitä haluat. Kiitos!

Hyvä Mansur Bhai! En cannnot (ei sallittu) käyttää mikro! Olen tehnyt laskurin .... mutta olen nyt Havin ongelmia developin 10 min kelloa! SHLD käytän 555 tai oscillator9crystal) tai wat?

Kyllä, voit käyttää 555 ajastin mutta se on epätarkempi.

hyvin, että voi b säätää usin muuttuja vastus kai! ja ..... joka IC (TTL) minun pitäisi käyttää alaspäin laskenta eli 9 thenn 8 sitten 7 asti 0??

[Quote = Sheheryar] hyvin, että voi b säätää usin muuttuja vastus kai! ja ..... joka IC (TTL) minun pitäisi käyttää alaspäin laskenta eli 9 thenn 8 sitten 7 asti 0?? [/quote] Mutta sinun täytyy kalibroida usein pitää sitä oikein.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back