120 MHz kaistanpäästösuodatin suunnittelu - apua please

D

davicente

Guest
Olen suunnitellut ja simuloitu 120 MHz (BW3db = 21 MHz) kaistanpäästösuotimen kanssa ciolcraft ja temex s-parametrit tiedostoja, mutta kun tein PCB, suotimen oli aivan toisenlainen kuin minä aikana saatujen simuloinnin Microwave Office . Olenko tehnyt huonon simulointi? Pitäisikö minun luottaa s-parametrien päässä Coilcraft ja temex? Kiitos jo etukäteen. Arévalo

Näillä taajuuksilla ylimääräistä kapasitanssia PC tyynyjä ja jälkiä sekä pieniä induktanssi tulee merkittäviä. Jos näin ei ole piirilevylle on edelleen samanlainen parasitics. Kokeile simulaatiota uudestaan ​​joko arviot näistä orjallinen arvojen tai parempi vielä sisällä pc lay teidän simulointi.

Davicente, Yritä sisällyttää simuloinnissa toleranssit elementtejä. Sinun suodatin on suhteellisen kapea ja todennäköisesti herkkä toleranssit. En tiedä miten suodattimia näyttää, mutta teidän tapauksessa on parempi käyttää suodatinta resonaattoreita sijaan kanoninen muoto yksi - voit suunnitella niin fiter identtiset kelat. Tutustu N / u / h / e / r / t / z verkkosivuilla. Sieltä löytyy F_I_L_T_E_R Solution 9.0 demo, joka pystyy suunnittelemaan ja suodattimien kanssa identtiset resonaattorit. Onnea, STO

ei suodatinta koostu vain RLC tai i on aktiivinen?

Hei Stoyanov En löydä kohteen suodatinratkaisuja suunnitella BPF identtisillä resonaattorit. Miten voin käyttää tätä ominaisuutta? Terveisin

Mielestäni 120MHz suodatin on helppo suunnitella LC osia. ennen kuin suunnitella sitä, tarvitset että määrittää tyypin ja sarjan suodatin. käsittelyn aikana debug, sinun tulee suorittaa joka lohkossa askel askeleelta.

Haluan suunnittelu bandpassfilter on FR4 PCB 1.6mm thickness.The alue on 70Hz ja 30kHz.Cutoff taajuus 200 Hz ja 10 kHz. Pls neuvoo tilassa, minkä tyyppisiä kondensaattori voidaan käyttää alla kuvatulla tavalla: 1. 220nF 2. 100nF 3. 470uF

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back