12V 220V invertteri kytkentäkaavion

Tämä kytkentäkaavio tarjoaa invertteri 12 V DC on 220VAC mutta 500W. se toimii sinulle ????????? myös kaavamaisen vuonna Orcad muodossa sisältyy tarvittaessa.

Olen Alexander Etsin 12V 220V invertteri on 1kW, 2kW, 5kW teho piirikaavio pls auttaa minua Esipuhe teidän kaavioita lexybaba03@yahoo.com . Olen rakentanut yhden 800va mutta ilman PWM jakso. pls auttaa minun edellä pyynnöstä ja myös sitä, että PWM piiri Kiitos Alexander

Tämä kytkentäkaavio tarjoaa invertteri 12 V DC on 220VAC mutta 500W. se toimii sinulle ????????? :?::?:

Kapasiteetti samaa piiriä voidaan lisätä käyttämällä 2N3773 tilalle 2N3055 joka on lähes 3 kertaa enemmän tehonkesto kuin 3055 ja proportinately transformor on kelauksen mukaan tarvitaan teho. Mutta käytännön mukaan suunnittelu invertteri yli sanoa 750/800 wattia 12 voltin ole suoraviivaista lähestymistapaa kuin akku on valuttamalla sen enimmäismäärä vaihtosuuntaajan ollessa käytetään täydellä teholla. 24volt design on aina tervetullutta kun invertterivirtalähde ylittää 758/800 wattia. Onnea.

Hai nicobotha12345 Katso Liitteet antama "wlhsaso" .. Goodluck

Tämä kytkentäkaavio tarjoaa invertteri 12 V DC on 220VAC 500W mutta haluan olla 220V AC vaihteleva taajuus 50 Hz 100 Hz

Piiri (olin vain pysty avaamaan 500W rar tiedoston ja BMP sisällä) on melko yksinkertainen, mutta saattaisi toimia offline-käyttöä. Olen vanha 50W / 16V aurinkopaneeli että haluaisin tuoda "online". Tiedän, että se ei ole kovin tehokas muuttaa 12V 240V mutta paneeli on hyödytön ja on 0% hyötysuhde, jos se käyttämätön. Olen sähköinsinööri, mutta ei ole aikaa keksiä pyörää uudelleen. Haluaisin liittää aurinkopaneeli suoraan pistorasiaan kautta "musta laatikko" Etsin täältä. Tämä tarkoittaa myös siellä on mikrokontrolleri joka käsittelee kytkeminen päälle ja pois päältä "latauksen" julkisen tärkein ja joustava askel ylöspäin piiri, joka myös synkronoida tärkeimpiin taajuus (50-100 Hz). Olen melko pidä keskustella miksi en pidä käyttää puskuria batterie ja niin edelleen ... Jos joku haluaa aloittaa projektin ja pystyy ottamaan "isompi" osa: Lähettäkää minulle PM. Thanks, Frank

Lähettäkää minulle PCB piiri invertterin 12VDC että 220VAC ja yksityiskohtaisesti komponentin ... kiitos! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 44 minuuttia: [/color] [/size] antakaa minulle PCB piiri invertterin 12VDC että 220VAC kanssa yksityiskohtaisesti komponentin 500W tai 1kW [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 tuntia 13 minuuttia: [/color] [/size] on helppo vaihtaa ac dc, mutta miksi se on niin vaikea muuttaa dc ac ?????

Hei, Onko kukaan rakennettu tämän ja mitattu mitä tehokkuus invertteri? Thanks, rad20

Mitä luokitus muuntajan eli nykyinen? Jännite on annettu, mutta curretn ei anneta.

Voiko kukaan antaa ajatus valvoa Push Pull kuljettaja vaiheessa tuella on PWM pulses syntyy mikro-ohjain ja säätelemällä vaihtosuuntaaja palaute (alennettu huippu jännite muuntajasta palautteena säätimen kautta ADC) ylläpitää lähtö voltage @ 230V riippumatta on akun jännite ja kuorman kunnossa.

Kiittää kaavio! Mutta näytän kaavamaisen chage varten akku 12V. Voit lähettää foorumiin?

joku voi antaa minulle kaavio 12V 220V inverftr piiri 500W?

Onko mahdollista käyttää PCB asti lähdöt transistorit Q3, Q4 ja sen jälkeen loput ovat kytketty 5gauge lanka??? voi pcb siirtää nykyinen näitä arvokkaita??? jos niin voi u plz kertoa minulle leveys kuparilanka minun pitäisi käyttää suunnitella pcb?

Tämä kytkentäkaavio tarjoaa invertteri 12 V DC on 220VAC mutta 500W. se toimii sinulle ????????? :?: :?:
Haluan tehdä 24-220V 500W inverter.can auttaa minua

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 20:44 ---------- Edellinen viesti oli 20.31 ----------</span></span>
Tämä kytkentäkaavio tarjoaa invertteri varten 12 V DC on 220VAC mutta 500W. se toimii sinulle ????????? myös kaavamaisen vuonna Orcad muodossa sisältyy tarvittaessa.
Haluan tehdä invertteri 12 V DC on 220VAC 500W. Myös kaavamainen.

@ Atif855 ja kaikki: turvallisuus ensiksi: [COLOR = "# FF0000"] yksi nuotti harkita ampeerin pienellä jännitteellä järjestelmään ja sopivista suunnittelu akusto !!!![/color] lyijyakuilla akut aina käyttää valmistajan informations noin Lataaminen ja purkaminen. Ilmoitettu akun kapasiteetti perustuu / 10h tai / 20h vastuuvapauden aikaa! Pariston tyyppi: Starter tai Deep Cycle Chemistry Tech: Gell, Gell / lasi, märkä, ... (Hyytelöidy-lasi voi olla jopa 200Ah mutta hinta: oops:) Erittäin tärkeä asia lyijyakuille: ÄLÄ JÄTÄ TÄMÄ Akku tyhjä REST!! Lataa se VÄLITTÖMÄSTI JOS MAHDOLLISTA! Harkitse käyttö desulfatisators!! Mittaa sisäinen resistanssi jokaisen akun ja seurata käyrä tämän. Tee rinnankytkentä akkuja vain tarvittaessa. ja Let Amper voima kanssasi ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back