12v SMPS hoitamiseen tasavirtamoottorista

A

ankursaraf

Guest
Hi everyone Olen hakua SMPS suunnitteluun. Olen hiljattain saanut piirin top245 esittelysivuilta 12V 2.5 SMPS Odotan tehdä sen scematic on Eagle . Olen uusi pcb suunnittelussa, joten ottaa summa vaikeuksia piirtämisen shematic en ollut löytänyt top245 kytkin kirjastossa ja myöskään 817 OPTOCOUPLER IC haluan tietää miten edetä desining virtalähde. myös jos haluan saada PCB board ulkoistettu Täytyykö minun antaa heille pcb shematic vuonna. SCH-muodossa tai voin antaa heille jpg tiedosto niin kaavamainen ja PCB board kiitos Ankur Olen mukana kaavamaisen liitteenä

Hei Ankur, en ole perehtynyt Eagle, mutta kuten useimmat kaavamaisen kaapata ohjelmia, sinun pitäisi pystyä tuottamaan netlist, joka on mitä pcb suunnittelija käyttää. Sinun PCB layout henkilön pitäisi kertoa mitä muotoa he haluaisivat (riippuu mitä ohjelmia he käyttävät). Mitä puuttuu osia, olet menossa on luoda ne itse. Olen varma, että Eagle on joitakin tapa luoda mukautettuja osia, lue käyttöohjeet. Barry

Hei anukar voit luoda top245 kytkin TNe kaavamaisen kotka, mutta mielestäni orcad kaapata on erittäin käyttäjäystävällinen voit luoda komponentin withn vuonna seconds.pls kokeilla tätä, ja ulkoistaa noin piirilevymallin pyytää henkilöltä, että mikä softwaer että hän käyttää, jos et ole kiinnostunut antamaan kaavamaisen voit antaa verkon luettelosta ja tuotetietoa komponenteille joita olet using.But olet huolehtia samalla suitsimaan pcb valtaa radan paksuus pitäisi olla enemmän ja radan pitäisi tehdä oikein. soory minun huono englanti

Voit avata joitakin kirjasto (luoda uusi kirjasto) ja muokkaa sitten sopiva symboli, paketti tai laite. Saat siellä käyttämällä Muokkaa-komentoa (katso ohjeessa syntaksi). Parempi yrittää tuoda samanlainen osa uuden kirjaston ja myöhemmin muokata. Katso tulokset:

teknisellä kohta, suunniteltaessa virtalähde kannattaa varmistaa taitossa tulisi noudattaa EMI / EMC kysymyksiä, DC pudota, eristäminen jne. .... nämä isues voidaan adresed asianmukaisella layout / sijoitus ...... Löydät paljon Sovellusohjeet ulkoasun / sijoitus Googlen tai powerint sivuston itse ... http://powerint.sphere.kharkov.com/PDFFiles/der36.pdf myös PCB-suunnittelija pohjimmiltaan on annettava vain netlist ja tuotetietoa ..... myös layout / sijoitus ohjeiden toteaa .. .....

thnk guyz varten apuasi alkuun kytkin Latasin sen Eagle library.so ongelma ratkaistu. Olen melkein valmis schematic.i alkaneen piirilevymallin. Haluan tietää tarkalleen mikä capcitors käyttää kirjastosta. olemassa tonnia korkki. eri kokoja ja symbols.eg American Euroopan jne. ottaen esim. suodattimen vastuksen se verokantoja kuin 400V. Miten voin selvittää nämä asiat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back