1500W Invertteri Koko Kaavio ja PCB

C

cae20452

Guest
annan teille kaavan on 12v ja 220v 1500W Switch mode Inverter Koko Kaavio & pcb U voivat käyttää tätä perustaa
Tuotos aalto on Modified Sin.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

cae20452 wrote:

annan teille kaavan on 12v ja 220v 1500W Switch mode Inverter Koko Kaavio & pcb U voivat käyttää tätä perustaa

Tuotos aalto on Modified Sin.

Hei CAE.
Onko teillä tietoa muuntaja?Miten rakentaa sitä?Materiaalit?

Kiitos
S.

Hei se on hyvin yksinkertainen, jotka voivat voitava ymmärtää käsitteen 6,5 / a (poikkileikkausprofiiliin alueen ydin) sait kierrosta / volttia esimerkki tyyppi 43X2 tuuman pelissä sitten 2X2 = 4, 6.5 / 4 = 1,625 on kierrosta voltin tarvitset 110 / 60 then179 puolestaan ensiapuyksiköissä 98 puolestaan toisen vain viitata nykyisen kupari SWG käyttöturvallisuustiedote, jos haluat lisätietoja tussahdus sääntö minun mail id india_kitcha (at) yahoo.co.in
Terveisin

eanic wrote:Quote:i lähti paljon halvempaa versiota.
200 wattia.

Kuinka monta AMP Trafo minun tarvitse käynnistää tämän 500W?

shahidali55 wrote:

Kuinka monta AMP Trafo minun tarvitse käynnistää tämän 500W?

Yksinkertaisin inverttereiksi on neliö-aalto tuotos.Muutettu sini-aalto on vain neliö-aallon kanssa askel niin huippunsa jännite on lähes sama kuin ehdoton-aalto.

A sine-aalto inverter on paljon monimutkaisempaa, koska se käyttää pulssin-leveys-modulaatio on suurtaajuus tehdä aaltomuodossa monia vaiheita se sitten yksinkertainen LC suodatin tasoittaa se ehdoton-aalto.D-luokan ääni-vahvistimet on samanlainen piiri.
Tuottajahintamuuttuja Mosfets siirtyä täysin päälle ja pois päältä, jotta vältetään tuhlaavat sähköä.

Minun täytyy sanoa Erittäin hyvä suunnittelu.Jos annat lohkokaavio joidenkin sovitus se auttaa enemmän.
Katse eteenpäin teidän Replay.

Minun täytyy tietää, miten muuntaa dc osaksi ac?ja valvoa taajuus on 50-60 Hz

imrannajeeb wrote:

Minun täytyy tietää, miten muuntaa dc osaksi ac?

mitä ohjelmia on käytetty sen kaavamaisen & pcb suunnittelu?

mitä is14060
jos se on microcontroler sitten missä on koodi ja miten voin saada koodin

Tarvitsetko kaikki Kaavio on DA1500 yhdellä sivulla ymmärtää
Kaavio Tällä sivustolla on 4 arkkia mutta arkin 1,2,3,4 ei ole mainittu kunkin arkin joten on defficult on faloow ylös
anna lohkokaavio withh arkin numerot
Kiitos, että toiminta

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back