16 * 64 johti merkki

M

maboelectro

Guest
Hei kaikki

Olen suunnittelu 16 * 64 liikkuvaa tekstiä johti allekirjoitettava ja käytän multiplexing tequnic.merkki työskentely hyvä, mutta olen huomannut kaksi ongelmaa.
ensimmäinen kirkkaus merkki on alhainen
toinen kirkkautta sarakkeita, jotka ovat vähän LEDien siitä on enemmän kuin sarakkeita, jotka ovat Mor ledit on>
Tiedän, että kannatin on ajo circute mutta jos excatly i dont know.
Olen käyttö ajaa 16 riviä ja 64 saraketta BC337 transistorit ja käyttö CMOS portit IC kytketty 180 ohmin vastukset kytketään puolestaan perustaa että transistorit.
ja käytän 12v/1a muuntajan kaikille ja 7812/1a ajaa johti matriisi ja 7805/1a ajaa valvontaa circute.huomautus: Käytän sarakkeita Scan tequnic

kiitos

pls lähettää tai yrittää selittää v h / w ja s / w korostaa ongelmaa.Olen myös tehnyt useita matriisi näyttää, mutta kirkkaus ei ole se ongelma.Riippuen hoidon johti käyttömäärä / virkistystaajuutta, saatat joutua lisäämään johti nykyiseen.

Hei,
Kuinka paljon on LED nykyiset ja miten voit rajoittaa?Kun teet sarakkeen selauksen on tarjota yli 20 mA per LED tehdä kirkas.

Nimellisjännite 12V, 1AMP varten muuntaja ei riitä ajaa 7812, se vaatii noin 2V Vin / VOUT ero antaa asetuksen, suuria virtoja, kun määrätään tranformer pudota ja tasasuuntaajan pudota, olet todennäköisesti saada riittävä jännite panos regulator.You on myös huomioon verkkojännitteen vaihtelu vähintään 15%?Niin, tarkista jännite tuotos / panos 7812 oskilloskoopilla, kun näyttö on käynnissä.

Minäkin neuvoisin sinua sisällyttää nykyisen raja LED kuorma suojella LED jos incase skannaus pysähtyy jostain syystä.

Terveisin,
Laktronics

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back