2 lähde terminaalit FET laite ... vaatia immidiate auttaa

R

rfndmw

Guest
Olen suunnitellut mikseri, jossa LO on ruokkia lähde.simulaation tulokset ovat hyviä, mutta ongelmana on todellinen FET laite sisältää 4 terminaalit eli 2 lähde terminaalit ... nyt, jos i soveltaa LO yksi lähde terminaalin ja kentällä päinvastoin lähde sitten transistori puhaltaa jopa hetkellä I soveltaa LO .. joten dnt knw wat tekemistä muun lähteen terminaalin ... I cnt vaihtaa suunnittelu nyt niin soveltamalla LO klo portin avulla combiner ei ole vaihtoehto .. mitään apua olisi hyvä .. thnx

Mistä tiedät, että laite on "2 lähde päätelaitteet"?Oletko nähnyt tekninen?

luultavasti Minun olisi pitänyt olla selkeämpi .. kyllä minulla on tekninen ja myös minulla on valmistettu vuonna microstrip ... laite on 4 terminaalit ... ja ovat yrittäneet pohjakosketuksen muiden lähde terminaalin mutta transistori puhaltaa ylös ... kysymykseni ... minä teen sen oikein wen I soveltaa LO yksi lähde ja kentällä muiden lähde terminaalin ... jos ei wat teen muiden lähde terminaalin .. jos ei, jotka johtavat mennä?

Vain kaivaa pois, hyvin lähellä paketin elin, ja te kaikki asetettu.Ne ovat yhteydessä sekä sisällä että paketin avulla wirebonds jotta sirulle lähteestä.

thnx fr vastauksen .... mutta leikkaamalla muita lähde pois ... ei se todellakaan ole gng aiheuta mitään ongelmia?Onko tht syy u thnk että transistori puhaltaa ylös?Yritän huomenna ... ja thnx jälleen fr vastauksen ..

jos molemmat lähde johtaa jotka on yhdistetty toisiinsa, ja te olette pohjakosketuksen yksi, olet sitten myös pohjakosketuksen muille,
etkä voi käyttää sitten lähde teidän LO-porttiin.

Sinun ei tarvitse selittää piiri, mutta olen olettaen, että FET "puhaltaa ylöspäin" kun jotkut DC bias jännitteet ovat läsnä.Tekijä pohjakosketuksen lähde,
oletko rikkoo ehdoton maksimi jännitteet tai virrat sallittua?

thnx fr vastauksen .. itse ongelma esiintyy tällä hetkellä I soveltaa LO klo lähde ... bfre tht että transistori on hieno ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back